برسی میکروفن سیم دار یقه ای رود Rode Lavalier GO for Wireless GO Systems

نقدر و برسی

میکروفن سیم دار یقه ای رود Rode Lavalier GO for Wireless GO Systems

Rode Lavalier GO میکروفون Lavalier با کیفیت بالا برای میکروفون های بی سیم Rode Wireless GO ایده آل برای خبرنگاران و فیلمبرداران موبایل، Lavalier GO دارای یک کابل ناهموار است که به یک کانکتور 3.5 میلی متری TRS متصل می شود.

کپسول این میکروفون به راحتی پنهان می شود و دارای بادگیر برای کاهش صداهای مزاحم است. الگوی قطبی همه جانبه آن صدای 360 درجه را ارائه می دهد، در حالی که عنصر خازن پاسخ فرکانس گسترده و کاملی را ارائه می دهد و صدای ضبط شده واضح و قابل درک را به شما ارائه می دهد.

این میکروفون یقه ای برای استفاده با سیستم های میکروفون بی سیم فشرده Rode Wireless GO طراحی شده است.

یک خروجی 3.5 میلی متری TRS سازگاری با Rode Wireless GO و اکثر فرستنده ها و ضبط کننده های بی سیم مجهز به ورودی میکروفون 3.5 میلی متری TRS را فراهم می کند..

عنصر میکروفون خازنی و لوازم الکترونیکی JFET فعال پاسخ فرکانسی گسترده ای از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه می دهند.

محافظ فوم پاپ بالشتک‌کننده‌های صدا و صدای باد را پوشش می‌دهد.

برای استفاده از Lavalier GO با گوشی های هوشمند و تبلت های مجهز به جک 3.5 میلی متری TRRS (فروش جداگانه) با آداپتور Rode SC4 ترکیب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن سیم دار یقه ای رود Rode Lavalier GO for Wireless GO Systems" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن سیم دار یقه ای رود Rode Lavalier GO for Wireless GO Systems"، کلیک کنید.