برسی میکروفن سارامونیک Saramonic SR-MV2000 برای کامپیوتر و موبایل های با پورت Type-C

نقدر و برسی

برسی میکروفن سارامونیک Saramonic SR-MV2000 برای کامپیوتر و موبایل های با پورت Type-C

میکروفن سارامونیک Saramonic SR-MV2000 برای کامپیوتر و موبایل های با پورت Type-C

میکروفون USB سارامونیک SR-MV2000

میکروفون USB Saramonic SR-MV2000 یک میکروفون USB استودیویی جمع و جور است که برای ضبط دیالوگ و صدای با کیفیت بالا در رایانه تلفن همراه و تبلت طراحی شده است. میکروفون SR-MV2000 از کپسول دیافراگمی بزرگ با الگوی قطبی کاردیوید و صدای دینامیکی گرم و حرفه ای استفاده می کند و برای پادکست پخش زنده پخش کار و … انتخاب خوبی است. این میکروفون دارای بوم و شوک رومیزی است و به راحتی بر روی ساندبارهای حرفه ای و پایه های میکروفون نصب می شود.

صدای عالی را در هر کجا ضبط کنید

ضبط صدای با کیفیت در تمامی فضاها همواره یکی از دغدغه های اصلی بوده است. اکثر کاربران به محیطی با رفتار آکوستیک مناسب دسترسی ندارند و معمولاً صدا را در اتاق خواب استودیوهای خانگی ادارات و غیره ضبط می کنند. چنین محیط هایی شرایط آکوستیک مطلوبی ندارند و دارای نویز پس زمینه هستند. میکروفون SR-MV2000 با طراحی خاص خود تمرکز بر روی منبع صدا و حذف نویزهای ناخواسته جانبی و عقب و همچنین ضبط صدا در محیط هایی با ویژگی های صوتی نامطلوب را آسان می کند.

ظاهر حرفه ای با امکان نصب ویژه

میکروفون USB سارامونیک مدل SR-MV2000 با ظاهری زیبا و قابلیت نصب چند کاره به زیبایی جلوی دوربین طراحی شده و در کاربردها و سبک های مختلف قابل استفاده می باشد. پایه رومیزی مغناطیسی SR-MV2000 لرزش و ضربه را به خوبی جذب می کند تا وقفه ای در ضبط ایجاد نشود. SR-MV2000 را می توان با جدا کردن پایه با نخ 5.8 اینچی بر روی یک غرفه صدا یا پایه میکروفون دیگر نصب کرد. میکروفون SR-MV2000 را می توان به راحتی با استفاده از پایه چرخشی 360 درجه تنظیم کرد. یک مبدل 3.8 اینچی. همچنین برای نصب طیف وسیع تری از پایه های میکروفون موجود در SR-MV200 نیز گنجانده شده است.

تنظیم و نظارت آسان صدا

سطح صدا میکروفون USB Saramonic SR-MV2000 را می توان به راحتی با کنترلر ولوم لمسی و خروجی هدفون 3.5 میلی متری با کنترل صدا تنظیم کرد. با فشردن دکمه کنترل ورودی صدا به راحتی می توانید میکروفون را بی صدا کنید و با روشن کردن دکمه کنترل هدفون صدای ضبط شده را زیر نظر بگیرید و بهترین صدا را (با کمترین تاخیر) ضبط کنید. علاوه بر این این میکروفون دارای LED رنگی است که سطح ورودی و سطح خروجی هدفون را نشان می دهد.

اتصال آسان با کامپیوتر و تلفن همراه

میکروفون USB Saramonic SR-MV2000 از طریق پورت USB-C تعبیه شده در پشت میکروفون و دو کابل USB-A و USB-C همراه آن به راحتی و بدون نیاز به راه اندازی رایانه و تلفن همراه اندروید و همچنین دستگاه های اپل که دارای پورت USB-C هستند. البته می تواند از طریق کابل تبدیل لایتنینگ به آیفون ها و آی پدهای دارای پورت لایتنینگ متصل شود که به صورت جداگانه فروخته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن سارامونیک Saramonic SR-MV2000 برای کامپیوتر و موبایل های با پورت Type-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن سارامونیک Saramonic SR-MV2000 برای کامپیوتر و موبایل های با پورت Type-C"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه