برسی میکروفن رود Rode VideoMic Me-C برای تلفن های هوشمند اندروید و تایپ USB-C

نقدر و برسی

میکروفن رود Rode VideoMic Me-C برای تلفن های هوشمند اندروید و تایپ USB-C

میکروفون جهت دار Rode VideoMic Me-C برای دستگاه های اندرویدی

اگر با دستگاه اندرویدی خود فیلمبرداری می کنید و صدایی بهتر از آنچه تلفن ارائه می دهد می خواهید، Rode VideoMic Me-C ارزش بررسی را دارد. این یک میکروفون شاتگان است که مستقیماً از طریق اتصال USB-C به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی سازگار شما وصل می شود.

به لطف الگوی قطبی جهت دار، این میکروفون برای ضبط صدا روی چیزی که مستقیماً در جلوی کپسول قرار دارد تمرکز می کند. در ابتدا برای استفاده با دستگاه‌های USB-C طراحی شده بود، اما یک جک 3.5 میلی‌متری TRS را ارائه می‌دهد که می‌توان از آن برای نظارت یا ضبط پشتیبان آنالوگ استفاده کرد، به شرط اینکه یک میکروفون را به پورت USB-C وصل کنید. اگرچه میکروفون را می توان مستقیماً روی پورت USB شما نصب کرد، اما یک گیره میکروفون اختصاصی دارد که بهتر است از آن استفاده کنید و همچنین دارای یک بادگیر پوشیده شده با مو برای صدای بهتر در شرایط باد است.

ایده آل برای ویدیوهای موبایل و موارد دیگر

این میکروفون به صورت پلاگین و پلی است و بلافاصله پس از اتصال می توانید از آن استفاده کنید و برای فیلمبرداری موبایل اندروید بسیار مناسب است.

کیفیت رسانه

هنگامی که از طریق USB متصل می شود، میکروفون صدای با کیفیت 48 کیلوهرتز/24 بیتی را ضبط می کند که برای استفاده حرفه ای مناسب است. الگوی قطبی کاردیوئید بسیار جهت دار به کاهش نویز و صداهای ناخواسته محیط کمک می کند.

جک انعطاف پذیر 3.5 میلی متری

جک 3.5 میلی متری داخلی با هدفون کار می کند یا می تواند برای ضبط پشتیبان نیز استفاده شود.

سازگار با بسیاری از برنامه ها

این میکروفون به طور یکپارچه با RØDE Reporter و همچنین سایر برنامه های ضبط کار می کند و به شما انعطاف پذیری می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن رود Rode VideoMic Me-C برای تلفن های هوشمند اندروید و تایپ USB-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن رود Rode VideoMic Me-C برای تلفن های هوشمند اندروید و تایپ USB-C"، کلیک کنید.