برسی میکروفن رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone

نقدر و برسی

میکروفن رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone

PodMic USB یک میکروفون پویا بسیار همه کاره است که برای پادکست و سایر برنامه های تولید محتوا ایده آل است. صدایی غنی و کامل ارائه می دهد و دارای خروجی های XLR و USB برای اتصال به یک رابط صوتی یا میکسر مانند یک میکروفون پخش کلاسیک یا مستقیماً به رایانه برای ضبط وصل و پخش است.

خروجی USB دیجیتال دارای صدای بسیار کم نویز RØDE، انقلاب Preamp™ و پردازش سیگنال دیجیتال قدرتمند APHEX® برای ضبط صدای با کیفیت استودیو و خروجی هدفون با تاخیر صفر با کنترل سطح است که ضبط را بدون دردسر می کند.

برای انعطاف‌پذیری بیشتر، PodMic USB نیز کاملاً با دستگاه‌های موبایل iOS و Android سازگار است و راه‌حلی قابل حمل با کیفیت بالا برای پخش پادکست یا استریم ارائه می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن رود RODE PodMic USB and XLR Dynamic Broadcast Microphone"، کلیک کنید.