برسی میکروفن رود Rode NTG4+ Shotgun Microphone

نقدر و برسی

میکروفن رود Rode NTG4+ Shotgun Microphone

میکروفون Rode NTG4 + Shotgun

با استفاده از باتری یا فانتوم پاور، میکروفون شاتگان + NTG4 Rod می‌تواند صدا را تنظیم کرده و صدای باکیفیت را برای عکس‌برداری در داخل یا خارج، فیلم‌برداری تلویزیونی یا پروژه‌های مستند ضبط کند. ویژگی های تخصصی آن مانند جریان های کم نویز، سوئیچ های دیجیتال، تنظیمات فرکانس و حداقل نویز دستی نیاز به تعمیر و بازیابی صدا را کاهش می دهد.

میکروفون با حساسیت بالا Rode NTG4 + Shotgun به آن اجازه می دهد تا سطح خروجی قوی را بدون نیاز به اعمال افزایش زیاد در پیش تقویت کننده میکروفون تولید کند.

میکروفون Rode NTG4 + Shotgun به دلیل غلتش ملایم با فرکانس بالا و فیلتر پایین گذر کاهش دهنده نویز، صداهای خشن را به مقدار کمی دریافت می کند. برای مواردی که به وضوح بیشتری نیاز است می توان صداهای زیر را تقویت کرد.

ضبط صدا با کیفیت

ترکیب بدنه 10.9 اینچی و الگوی قطبی فوق کاردیوید جهت گیری رو به جلو را افزایش داده و نفوذ صدا از طرفین را کاهش می دهد. عنصر خازن بسیار کم نویز و با حساسیت بالا صدای دقیقی را ارائه می دهد، در حالی که بسیاری از میکروفون های ارزان قیمت از نویز تصادفی رنج می برند. به علاوه، پورت آن نسبت به اکثر میکروفون های شاتگان امکان کابل های طولانی تری را می دهد.

باتری داخلی یا فانتوم پاور

میکروفون Rode NTG4 + Shotgun را می توان با استفاده از برق فانتوم 48 ولت یا از طریق باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی خود شارژ کرد که تا 150 ساعت کار می کند. پورت micro-USB و کابل USB ارائه شده امکان شارژ مجدد را تنها در دو ساعت می دهد (می توانید میکروفون Rode NTG4 + Shotgun را از طریق رایانه، پاور بانک یا ماشین شارژ کنید).

به لطف پورت 3 پین XLR، با انواع ضبط کننده های دستی، ضبط کننده های میدانی و آداپتورهای میکسر و همچنین پیش تقویت کننده داخلی در بسیاری از دوربین های فیلمبرداری و سینما (کابل اتصال باید جداگانه خریداری شود) سازگار است.

صدای قابل تنظیم از طریق سوئیچ های دیجیتال

سوئیچینگ دیجیتال نه تنها دسترسی بصری به تنظیمات میکروفون را فراهم می کند، بلکه آنها را هنگامی که میکروفون خاموش است حفظ می کند. فیلتر پایین گذر 75 هرتز را برای کاهش صدای کم گذر از منابع رایج مانند تهویه مطبوع و ترافیک فعال کنید.

از تقویت‌کننده صوتی زیر +6 دسی‌بل (بهترین برای محیط‌هایی با حداقل نویز محیطی با فرکانس بالا) استفاده کنید تا وضوح و وضوح را تا حد زیادی افزایش دهید. وقتی منابع صوتی با صدای بلند می توانند ضبط شما را تحریف کنند، بافر -10 دسی بل را روشن کنید تا سطح ورودی پایین بیاید.

ایده آل برای نصب Boompole

میکروفون Rode NTG4 + Shotgun دارای بدنه فلزی سبک وزن دارای یک گیره میکروفون برای نصب آسان روی پایه یا بوم میکروفون است. همچنین، می‌توانید آن را روی دمپر Rode SM4-R یا Rode PG2-R Grip (هر دو به طور جداگانه موجود است) نصب کنید تا از انتقال ارتعاشات در حین کار دستی جلوگیری کنید.

پوشش برای کاهش صدای باد

میکروفون Rode NTG4 + Shotgun دارای کف فوم ضد باد برای کاهش صدای ناخواسته باد، فن ها، بخاری ها و تهویه مطبوع است. برای کاهش بیشتر صدای باد در داخل و خارج از منزل، سیستم نصب شیشه جلو و دمپر چرمی Rode Blimp را در نظر بگیرید (فروش جداگانه).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن رود Rode NTG4+ Shotgun Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن رود Rode NTG4+ Shotgun Microphone"، کلیک کنید.