برسی میکروفن رود گو 2 تک فرستنده Rode Wireless GO II Single

نقدر و برسی

میکروفن رود گو 2 تک فرستنده Rode Wireless GO II Single

سیستم ضبط و میکروفون فشرده و بی سیم دیجیتال Rode Wireless GO II (2.4GHz/مشکی)

سیستم Rode Wireless Go II Single Black با ارتقاء، قابلیت ضبط دوگانه، ضبط داخلی، برد فوق العاده وسیع و گزینه های خروجی انعطاف پذیر، با گسترش Wireless GO اصلی، به فیلمبرداران، وبلاگ نویسان و خبرنگاران تلفن همراه امکان می دهد صدا را به صورت بی سیم با اطمینان و سرعت ضبط کنند. ، صرف نظر از سطح تجربه یا دستگاه ضبط.

این سیستم با انتقال دیجیتال ایمن 2.4 گیگاهرتز، عملکرد آسان و میکروفون های داخلی (میکروفون های پنج طرفه جداگانه در دسترس است)، با فشار یک دکمه آماده کار است. می‌توانید روی ضبط تمرکز کنید زیرا Wireless GO II صدایی با کیفیت را در حداکثر برد 656 فوت (تقریباً 200 متر) دریافت می‌کند. هیچ منو یا شماره گیری وجود ندارد، فقط یک دکمه روشن/خاموش ساده و یک صفحه نمایش LCD روشن که آنچه را که باید ببینید را به شما نشان می دهد. وقتی برای کارهای بیشتر آماده شدید، از برنامه همراه Rode برای دسترسی به مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند و تنظیمات سفارشی استفاده کنید.

توجه

فرستنده ها می توانند صدای فشرده نشده را با حداکثر وضوح 24 بیت/48 کیلوهرتز ضبط کنند. با استفاده از برنامه همراه Rode، می‌توانید فایل‌ها را با همان وضوحی که ضبط کرده‌اید، با تنظیمات دیگری مانند شناور ۳۲ بیت/۴۸ کیلوهرتز، فقط با DAW و سایر برنامه‌هایی که از شناور ۳۲ بیتی پشتیبانی می‌کنند، صادر کنید. آنها سازگار هستند. فرستنده ها روی شناور 32 بیتی نمی نویسند.

به روز رسانی به نسخه دوم

  • در حالی که Wireless GO اصلی از یک کانال استفاده می‌کرد، نسخه II یک سیستم دو کاناله است که قادر است دو فرستنده را به طور همزمان برای ضبط‌های ساده دو نفره با تأخیر کم (3.5-4 میلی‌ثانیه) هدایت کند. (فرستنده دوم باید جداگانه تهیه شود)
  • از برنامه همراه Rode Central (سازگار با Mac، Windows، iOS و Android) برای ایجاد ویژگی‌های قدرتمند و سفارشی کردن دستگاه استفاده کنید – ضبط با فرستنده داخلی، ضبط ایمن قابل تنظیم در حالت مونو دوگانه، پخش و صادرات فایل‌ها و موارد دیگر.
  • از طریق این برنامه، هر فرستنده یک ضبط کننده صوتی داخلی را ارائه می دهد که قادر به ضبط حداکثر هفت ساعت نرخ بیت غیرفشرده (24 WAV) 48 کیلوهرتز یا 24 ساعت ضبط فشرده برای پشتیبان گیری بدون دردسر یا یک روش سریع و آسان برای ضبط صدا از دستگاه شما است. موضوعات می توانید فایل ها را در فرمت های مختلف مانند MP3 یا WAV (شناور 16، 24 یا 32 بیتی) با اطلاعات تاریخ و زمان و همچنین نشانگرهای خودکار که در آن ارتباط بین فرستنده و گیرنده قطع شده است صادر کنید.
  • از آنجایی که Wireless GO II می تواند دو فرستنده را به طور همزمان کار کند، این قابلیت را دارد که بین حالت خروجی استریو یا دوگانه مونو سوئیچ کند. این اجازه می دهد تا هر فرستنده و در نتیجه هر موضوع در یک کانال جداگانه ضبط شود. از سوی دیگر، سیگنال هر دو فرستنده را می توان به طور مساوی در کانال های چپ و راست ترکیب و ضبط کرد. از برنامه برای فعال کردن ضبط آهنگ ایمن (-20dB در کانال سمت راست) استفاده کنید.
  • گیرنده Wireless GO II علاوه بر خروجی قدیمی آنالوگ 3.5 میلی متری TRS، دارای خروجی صدای دیجیتال USB Type-C است تا به عنوان یک رابط صوتی 24 بیتی/48 کیلوهرتز کار کند. می‌توان آن را با کابل USB Type-C به USB Type-A به رایانه، از طریق کابل Rode SC15 به پورت Lightning در دستگاه همراه iOS یا با کابل Rode SC16 به پورت USB Type-C در لپ‌تاپ متصل متصل کرد. ، iPad Pro یا دستگاه تلفن همراه با Android (کابل‌های SC15 و SC16 باید جداگانه ارائه شوند).
  • فناوری جدید سری IV برد عملیاتی Wireless GO II را تا حدود 656 فوت (تقریباً 200 متر) از حداکثر برد Wireless GO اصلی 230 فوت (تقریباً 70 متر) افزایش می دهد. همچنین قدرت سیگنال را در محیط های پر ازدحام بی سیم افزایش می دهد. علاوه بر این، این سیستم طوری طراحی شده است که با هر دو فرستنده بدون تأثیر بر عملکرد برد کار کند.

سفارشی سازی قدرتمند

  • حالت ضبط “همیشه”: وقتی این حالت فعال باشد، فرستنده به محض روشن شدن شروع به ضبط صدا می کند. صرف نظر از وضعیت گیرنده، تا زمانی که خاموش نشود به ضبط ادامه می دهد. این بدان معناست که از لحظه روشن شدن فرستنده، ضبط مداوم خواهید داشت و Wireless GO II را برای استفاده به عنوان یک ضبط صحرایی مستقل ایده آل می کند. توجه داشته باشید که در این حالت عملکرد بی صدا بر ضبط تعبیه شده تأثیر نمی گذارد (اگرچه همچنان انتقال بی سیم را قطع می کند). هنگامی که Wireless GO II آخرین به روز رسانی سیستم عامل را داشته باشد، این حالت ضبط پیش فرض خواهد بود.
  • حالت ضبط پشتیبان: هنگامی که این حالت فعال می شود، فرستنده با اتصال به گیرنده شروع به ضبط صدا می کند. هنگامی که گیرنده خاموش است، ضبط متوقف می شود. این به این معنی است که اگر سیگنال در نقطه‌ای کاهش یابد یا فراموش کنید ضبط را روی دستگاه خود فشار دهید، زمانی که اتصال بی‌سیم فعال بود، یک ضبط پشتیبان خواهید داشت.
  • خاموش: خاموش کردن عملکرد ضبط به این معنی است که فرستنده صدا را ضبط نمی کند. ضبط های موجود تا زمانی که به صورت دستی با استفاده از Rode Central حذف نشوند، روی دستگاه باقی خواهند ماند.
  • پدهای ورودی فعال روی فرستنده ها حالت حساسیت کم را برای جلوگیری از اعوجاج در هنگام کار با بلندگوها فراهم می کند.
  • روشنایی LED قابل تنظیم برای فرستنده ها امکان دید بهینه در هر محیط ضبط را فراهم می کند.
  • عملکرد دکمه روشن/خاموش فرستنده را تغییر دهید تا ورودی را بی صدا کنید، یک نشانگر روی ضبط تعبیه شده بگذارید یا دکمه را غیرفعال کنید.

خارج از محدوده

  • Rode Wireless GO II که با سادگی و عملکرد خیره کننده طراحی شده است، عملکرد فوری و خلاقانه ای را برای ضبط صدای اخبار، پروژه های ویدئویی یا مصاحبه ارائه می دهد. آن را به برق وصل کنید، اجازه دهید گیرنده و فرستنده به طور خودکار جفت شوند، سپس شروع کنید.
  • روزنامه نگاران موبایل، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان از قابلیت حمل جیبی Wireless GO II استقبال می کنند. با وزن فرستنده ها و گیرنده ها بیش از یک اونس (28.34 گرم) هر کدام و ابعاد تقریباً 4.4 x 4.5 x 1.8 سانتی متر، سوژه ها و اپراتورهای دوربین حتی متوجه حضور آنها نمی شوند.
  • فرستنده های مینیاتوری را به لباس وصل کنید، آنها را به یک کمربند وصل کنید یا آنها را در یک جیب قرار دهید. از آن به عنوان یک میکروفون لاوالیر (بدون نیاز به میکروفون جداگانه) استفاده کنید یا آن را به عنوان یک فرستنده قدیمی با یک میکروفون لاوالیر خارجی مانند Rode Lavalier GO (به طور جداگانه موجود است، باید خریداری کنید) استفاده کنید.
  • به لطف گیره یکپارچه و فرم کوچک، انعطاف پذیری را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی آن را روی دوربین ها، ضبط کننده های صوتی یا دستگاه های تلفن همراه نصب کنید. یک صفحه نمایش روشن و با کنتراست بالا وضعیت باتری گیرنده و فرستنده، صدا، قدرت سیگنال و موارد دیگر را نشان می دهد.

یک میکروفون بی سیم آماده برای شروع سریع

  • Wireless GO II مجهز به یک میکروفون لاوالیر با کالیبر بالا، همه جهتی و پیش قطبی شده است که در بدنه فشرده فرستنده تعبیه شده است و صدایی با کیفیت بالا را بدون نیاز به میکروفون جداگانه ارائه می کند (میکروفن های لاوالیر خارجی می توانند به عنوان یک گزینه استفاده شوند. ).
  • الگوی قطبی چند جهته کپسول داخلی دریافت صدای قابل اعتماد را تضمین می کند حتی اگر قرارگیری میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح، قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.

میکروفون را بگیرید و شروع کنید

  • آیا از قبل یک میکروفون گدازه عالی در فضای باز دارید؟ فرستنده مجهز به ورودی 3.5 میلی‌متری TRS است، بنابراین می‌توانید از اکثر میکروفون‌های لاوالی مجهز به مینی دوشاخه 3.5 میلی‌متری TRS (مانند Lavalier GO Rode، که به صورت جداگانه در انبار فروخته می‌شود) استفاده کنید و از راحتی لذت ببرید. Wireless GO II.
  • ورودی میکروفون TRS خارجی 5 میلی متری صدای پهن باند را به پیش تقویت کننده میکروفون داخلی منتقل می کند و نیازی به دستکاری تنظیمات و پارامترها را از بین می برد.

از نظر آکوستیک قابل اعتماد و ایمن

  • مانند سیستم‌های بی‌سیم RODELink محبوب Rode، سیستم Wireless GO II از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند تا شما را از محدوده شلوغ و گیج‌کننده UHF خارج کند. اسکن کانال و شماره گیری را در squelch فراموش کنید تا یک سیگنال قوی دریافت کنید. Wireless GO II به خوبی برای شما کار می کند.
  • با استفاده از الگوریتم انتقال بهینه Rode، Wireless GO II برد 656 فوتی (تقریباً 200 متر) را برای کاهش افت تصادفی در محیط های شلوغ با برد کم مانند فروشگاه ها، مراکز خرید و مراکز خرید، ساختمان های اداری و هتل ها در اختیار شما قرار می دهد و قابلیت اطمینان سیگنال را افزایش می دهد.
  • فرستنده دیجیتال جدید سری IV 4 گیگاهرتز Rode دارای رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت، پایداری و عملکرد بدون مشکل است و در عین حال ناراحتی ناشی از برخورد با مجوزها و دستورات فرکانس را از بین می برد. با Wireless GO II به هر نقطه از جهان بروید. صرف نظر از سناریو، به طور خودکار یک سیگنال قوی به شما می دهد.
  • توجه: برای عملکرد بهینه این سیستم 2.4 گیگاهرتزی، به کاربران توصیه می شود تا حد امکان بین فرستنده و گیرنده خط دید داشته باشند. Wireless GO II با سیستم Wireless GO اصلی سازگار نیست.

با Rode Connect کار می کند

  • Wireless GO II را می توان به طور کامل با نرم افزار Rode Connect ادغام کرد و به شما آزادی و انعطاف بیشتری نسبت به قبل برای ضبط صدای حرفه ای برای محتوای آماده پخش، ضبط ارائه ها یا کلاس ها و موارد دیگر می دهد.
  • استفاده از Wireless GO II با Rode Connect همچنین برای کارهای پادکست که به آزادی بی سیم نیاز دارید، از ضبط مصاحبه گرفته تا تنظیمات پادکست معمولی، ایده آل است.
  • Rode Connect اجازه می دهد تا دو Wireless GO II به یک کامپیوتر متصل شوند. هر فرستنده را می توان در مجموع چهار جریان صوتی بی سیم مجزا به کانال خود در نرم افزار اختصاص داد که هر کدام دارای یک سطح سنج جداگانه و همچنین دکمه های انفرادی و بی صدا هستند. Wireless GO II همچنین می تواند با Rode Connect’s NT-USB Mini استفاده شود.

ویژگی های اضافی میکروفون تکی Rode Wireless GO II

  • خروجی 3.5 میلی متری TRS گیرنده سیگنالی در سطح میکروفون می فرستد و آن را با طیف وسیعی از دستگاه ها مانند دوربین های DSLR و ضبط کننده های صوتی قابل حمل سازگار می کند.
  • کنترل سطح 3 مرحله ای (0، -12 یا -24 دسی بل) روی گیرنده امکان بهینه سازی آسان و موثر سطح سیگنال را فراهم می کند. از برنامه برای تنظیم سطح در مراحل 3 دسی بل از 0 تا -30 دسی بل استفاده کنید.
  • می توانید سطح باتری فرستنده و گیرنده را روی صفحه نمایش روشن و با کنتراست بالای گیرنده مشاهده کنید.
  • برای تنظیمات پیچیده تر که شامل حداکثر هشت میکروفون است، می توانید تا چهار سیستم را به طور همزمان کار کنید.
  • شامل کابل SC5 5 میلی متری TRS با حافظه برای مدیریت کابل تمیز و سازگاری با دوربین ها، دوربین های DSLR و ضبط کننده های صوتی قابل حمل. می توانید از طریق کابل SC7 TRS به TRRS (فروش جداگانه) یا با آداپتور VXLR (فروش جداگانه) به تلفن هوشمند یا تبلت خود متصل شوید تا به دوربین فیلمبرداری یا ضبط صدا مجهز به XLR متصل شوید.
  • باتری‌های لیتیوم یون پلیمر داخلی تا هفت ساعت شارژ را برای ضبط طولانی فراهم می‌کنند.
  • شامل پورت های USB Type-C برای شارژ مجدد باتری، شارژ از طریق بسته های باتری USB خارجی (فروش جداگانه) و به روز رسانی سیستم عامل.
  • می توانید به راحتی آن را در زمان استراحت ناهار و عصر خود شارژ کنید – تنها در دو ساعت کاملاً شارژ می شود.
  • شامل سه کابل USB Type-C به USB Type-A برای شارژ همزمان فرستنده ها و گیرنده ها.
  • شامل سه بادگیر چرمی برای به حداقل رساندن صدای باد و خش خش لباس. طراحی شده برای از بین بردن لغزش با استفاده از روش اتصال قفل پیچ ایمن.

لوازم جانبی تک میکروفون Rode Wireless GO II

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن رود گو 2 تک فرستنده Rode Wireless GO II Single" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن رود گو 2 تک فرستنده Rode Wireless GO II Single"، کلیک کنید.