برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 Kit 1

نقدر و برسی

برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 Kit 1

میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 Kit 1

سیستم میکروفون بی سیم Godox WMicS1 Kit 1 با یقه برای دوربین های DSLR و بدون آینه

Godox WMicS1 Kit 1 که برای خبرنگاران تلفن همراه فیلمبرداران و ولوگرها طراحی شده است یک سیستم بی سیم با یک میکروفون پنج طرفه و یک گیرنده دو کاناله است که می تواند برای دریافت میکروفون دوم (به طور جداگانه فروخته می شود) نیز استفاده شود. این قابلیت اطمینان با صدای واضح تا فاصله 328 فوتی (100 متری) را فراهم می کند و راهی عالی برای پخش یا ضبط گفتگو مصاحبه سخنرانی و گفتار یک نفره به طور مستقیم از دوربین بدون آینه یا دوربین DSLRدوربین فیلمبرداری یا میکسر صحبت می کند هدیه می دهد. سهولت استفاده و قابلیت plug&play این سیستم را برای خبرنگاران تلفن همراه تولیدکنندگان محتوای YouTube/Instagram شخصیت های TikTok ولاگرها و غیره ایده آل می کند.

WMicS1 Kit 1 شامل یک فرستنده محفظه با یک میکروفون پنج طرفه همه جانبه است. همچنین دارای یک گیرنده است که مستقیماً به دوربین DSLR یا بدون آینه متصل می شود. کابل خروجی XLR برای دوربین های فیلمبرداری حرفه ای استفاده می شود.

این سیستم انتخابی از 96 فرکانس را برای جلوگیری از تداخل در سیگنال بی سیم ارائه می دهد. فرستنده و گیرنده با دو باتری AA کار می کنند اما می توانند از طریق USB نیز شارژ شوند. اگر دوربین شما جک هدفون ندارد می توانید هنگام ضبط صدا را از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری گیرنده کنترل کنید تا از سیگنال واضح اطمینان حاصل کنید.

  • فرستنده محفظه سبک وزن مجهز به کلید روشن/خاموش است و به عنوان دکمه بی صدا نیز عمل می کند.
  • فرستنده دارای یک صفحه نمایش OLED خوانا است که سطح ورودی میکروفون حالت بی صدا و عمر باتری را نشان می دهد.
  • شارژ RF را می توان بین 40 میلی وات برای حداکثر فاصله انتقال یا 10 میلی وات برای حداکثر عمر باتری تغییر داد.
  • میکروفون حلقه دارای یک الگوی دریافت صدا همه جانبه است که به اطمینان از سطح صدای ثابت حتی زمانی که سوژه از میکروفون دور می شود کمک می کند.

گیرنده دو کاناله جمع و جور Godox WMicS1 Kit 1

  • اگر نیاز به گسترش سیستم خود با میکروفون دوم دارید یک گیرنده دو کاناله به شما امکان می دهد فقط از یک گیرنده برای دریافت سیگنال از دو میکروفون/فرستنده به طور همزمان استفاده کنید و تجهیزات ضبط کمی دارید.
  • هنگام استفاده از یک میکروفون صدا در هر دو کانال چپ و راست دوربین ضبط می شود. هنگامی که از دو میکروفون استفاده می کنید هر صدا به طور جداگانه ضبط می شود یکی در کانال سمت چپ دوربین و دیگری در کانال سمت راست – به شما این امکان را می دهد که صدای هر فرد را ایزوله کنید و بعداً هر سطح را تنظیم کنید.
  • 30 سطح کنترل صدا برای کنترل خروجی صدای گیرنده (برای هر دو میکروفون جداگانه) وجود دارد.

اقلام میکروفون کیت 1 Godox Godox WMicS1

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 Kit 1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 Kit 1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه