برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WEC 2-Person Wireless Microphone برای موبایل و دوربین

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم گودکس Godox WEC 2-Person Wireless Microphone برای موبایل و دوربین

با استفاده از دو فرستنده گیره دار با میکروفون داخلی و یک گیرنده دو کاناله با کانکتور 3.5 میلی متری TRS، فیلم ها یا مصاحبه های 2 نفره را با سیستم میکروفون بی سیم 2 نفره Godox WEC ضبط کنید. فرستنده ها را به یقه خود وصل کنید. از کابل های صوتی 3.5 میلی متری TRS و 3.5 میلی متری TRS به TRRS برای اتصال گیرنده به دوربین یا دستگاه تلفن همراه انتخابی خود استفاده کنید. هر دو گیرنده و فرستنده می توانند از فاصله 200 متری با استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار کنند.

باتری‌های قابل شارژ داخلی تا 8 ساعت در هر بار انرژی قطعات را تامین می‌کنند و می‌توان با استفاده از کیس شارژ همراه یا پورت‌های USB-C آن را شارژ کرد.

فرکانس 2.4 گیگاهرتز

فاصله انتقال 200 متر

گیرنده دو کاناله با حالت ضبط مونو و استریو

افزایش ± dB

کاهش هوشمند نویز برای بهبود صدا

نشانگرهای LED و کنترل های آنبورد

پورت خروجی صدای TRS 3.5 میلی متری، پورت شارژ USB-C

باتری فرستنده 140 میلی آمپر ساعت، باتری گیرنده 200 میلی آمپر ساعت، عمر باتری 8 ساعت

کیس شارژ 1400 میلی آمپر ساعتی زمان کار را به 24 ساعت افزایش می دهد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WEC 2-Person Wireless Microphone برای موبایل و دوربین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox WEC 2-Person Wireless Microphone برای موبایل و دوربین"، کلیک کنید.