برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink Mini LT برای دوربین و موبایل آیفون

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink Mini LT برای دوربین و موبایل آیفون

این سیستم میکروفون بی سیم 2 نفره MoveLink Mini LT از Godox دارای طراحی خروجی ماژولار (قابل تعویض) از یک گیرنده دو کاناله با سه آداپتور برای اتصال گسترده، سازگار با دوربین های DSLR (جک TRS)، ضبط کننده های صدا (با جک 3.5 میلی متری TRRS) است. ) و دستگاه های iOS دارای پورت های لایتنینگ سازگار هستند. دو ماژول فرستنده گیره ای در سیستم گنجانده شده است که هر کدام دارای یک میکروفون همه جهته داخلی برای دریافت بهتر صدا هستند. برد آن 100 متر است.

کنترل‌های گیرنده سطح اول و دوم میزان صدا را تغییر می‌دهند و کنترل‌های هر فرستنده می‌توانند قطع صدا یا کاهش نویز را تغییر دهند. فوم برای هر فرستنده به کاهش اثر صدای باد هنگام ضبط در فضای باز کمک می کند. باتری های داخلی هر فرستنده را 6 ساعت و گیرنده را 8 ساعت کار می کنند. وقتی کارتان تمام شد، از کیس شارژ همراه برای شارژ مجدد و روشن کردن کل سیستم استفاده کنید.

سیستم بی‌سیم 2 نفره جمع‌وجور و سبک برای ولاگ، مصاحبه و تولید ویدیو با گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها و ضبط‌کننده‌های iOS کار می‌کند.

شامل لایتنینگ، آداپتورهای 3.5 میلی متری TRS و 3.5 میلی متری TRRS برای خروجی گیرنده

انتقال بی سیم فرکانس دیجیتال در طیف 2.4 گیگاهرتز

حداکثر برد 100 متر

دکمه های بی صدا فرستنده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink Mini LT برای دوربین و موبایل آیفون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم گودکس Godox MoveLink Mini LT برای دوربین و موبایل آیفون"، کلیک کنید.