برسی میکروفن بی سیم هالی لند Hollyland LARK MAX Duo 2-Person

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم هالی لند Hollyland LARK MAX Duo 2-Person

سیستم میکروفون بی سیم LARK MAX Duo از Hollyland با کیفیت صدای پیشرفته و فناوری میکروفون MaxTimbre که صدایی با کیفیت استودیو را به همراه سیستم کاهش نویز حرفه ای ارائه می دهد و به لطف سازگاری گسترده با دوربین ها و گوشی های هوشمند، می تواند با هر برنامه ژورنالیستی و تولید محتوا سازگار باشد. برنامه های کاربردی باشد دو فرستنده با میکروفون های همه جهته داخلی می توانند حداکثر دو سوژه را ضبط کنند و برای امنیت بیشتر، ضبط پشتیبان ارائه دهند. حداکثر برد این سیستم 250 متر است. برای افزایش عمر باتری سیستم، با کیس شارژ ارائه شده به کار خود ادامه دهید.

صدای با کیفیت استودیو

هر فرستنده دارای یک میکروفون همه جانبه MaxTimbre با حساسیت بالا برای دریافت صدای عالی است. طراحی غشای چند لایه ضبط صدا را بهینه می کند و در عین حال رزونانس ناخواسته را حذف می کند. نرخ نمونه 48 کیلوهرتز، نرخ نمونه 24 بیتی، نسبت سیگنال به نویز 70 دسی بل و حداکثر 128 دسی بل SPL صدایی غنی و واضح را از استعداد شما می گیرد.

پردازش سیگنال دیجیتال، حذف نویز محیط
پردازش سیگنال دیجیتال سیگنال صوتی شما را با کاهش نویز و تداخل ناخواسته افزایش می دهد. DSP برای اطمینان از تمیز ماندن سیگنال، اعوجاج و نویز را به حداقل می رساند. حذف نویز پیشرفته نویز خارج از محیط شما را کاهش می دهد تا صدایی واضح در مکان های بلند ارائه دهد. سایر تنظیمات EQ عبارتند از Hi-Fi، Low Cut و Vocal Boost با الگوریتم بهبود برای افزایش درک استعداد شما.


ضبط پشتیبان 14 ساعته داخلی
هر فرستنده به لطف حافظه داخلی 8 گیگابایتی خود تا 14 ساعت صدای پشتیبان ضبط می کند. فایل های WAV بدون اتلاف در صورت بروز مشکل در ضبط با گیرنده، آرامش خاطر را تضمین می کنند. حالت ضبط خودکار گیرنده را روشن کنید تا به عنوان محافظ فعال شود.

سازگاری گسترده دستگاه
خروجی 3.5 میلی متری گیرنده دو کاناله به راحتی به دوربین های DSLR و دوربین های بدون آینه با کابل 3.5 میلی متری TRS متصل می شود. از اتصال USB-C گیرنده با کابل USB-C به لایتنینگ دارای گواهی MFi یا کابل USB-C به USB-C برای اتصال آن به دستگاه‌های Android و iOS استفاده کنید.

کنترل گیرنده داخلی با صفحه نمایش لمسی

گیرنده LARK MAX دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی AMOLED 1.1 اینچی برای تنظیم تنظیمات هر فرستنده و نظارت بر مواردی مانند قدرت، سیگنال، صدا و وضعیت اتصال در زمان واقعی است. یک دکمه کنترل سریع 360 درجه می چرخد.

عمر باتری طولانی

در کنار این سیستم یک کیس شارژ جمع و جور وجود دارد که می تواند زمان شارژ هر قطعه را تا 22 ساعت در صورت شارژ کامل افزایش دهد. هر فرستنده 7.5 ساعت به تنهایی کار می کند، در حالی که گیرنده 9 ساعت کار می کند و می تواند همزمان شارژ و کار کند. نشانگرهای LED روی جعبه به شما امکان می دهد وضعیت باتری را کنترل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم هالی لند Hollyland LARK MAX Duo 2-Person" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم هالی لند Hollyland LARK MAX Duo 2-Person"، کلیک کنید.