برسی میکروفن بی سیم لنزگو LENSGO LWM-318C

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم لنزگو LENSGO LWM-318C

سیستم میکروفون کابین بی‌سیم فشرده لنزگو 318C (570-589 مگاهرتز)

سازگاری گسترده】سیستم میکروفون بی سیم Mini Lavalier با دوربین بدون آینه، DSLR، دوربین فیلمبرداری، گوشی هوشمند آیفون اندروید، iPad و غیره سازگار است. این میکروفون یقه ای بی سیم بهترین انتخاب برای پخش زنده یوتیوب، ضبط ویدیو، ضبط صدا، ضبط ویدیو، مصاحبه، ضبط ویدیوی میکرو، ضبط پادکست، عروسی، روزنامه نگاران موبایل، سازندگان محتوا و موارد دیگر است.

20 کانال UHF قابل انتخاب】 با آن، می توانید صدای واضح را بدون اعوجاج ضبط کنید. انتقال بی سیم بین المللی UHF را دریافت می کند، 1 گیرنده با 1 فرستنده فعال است. پس از موفقیت آمیز بودن اتصال پیش فرض، رنگ نور گیرنده از آبی به سبز آبی تغییر می کند. برای تغییر فرکانس کافی است دکمه سمت فرستنده را فشار دهید تا سمت گیرنده به طور خودکار مطابقت داشته باشد.

آسان برای استفاده】 روش جداسازی قطعات آسان و سریع است و روش های مختلفی برای استفاده وجود دارد. گیرنده بی سیم را می توان بر روی یک گیمبال دستی نصب کرد، گیره را به یقه و کفش سرد دوربین وصل کرد تا فرستنده و گیرنده را ثابت کند.

ساعات کار و حجم کار】هر سیستم میکروفون بی سیم شامل یک باتری قابل شارژ 500 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 4 ساعت پس از شارژ کامل به کار خود ادامه دهد. دورترین برد 98.4 فوت (30 متر) در فضای باز و بهترین برد دریافت 65.6 فوت (20 متر) است.

اطلاعیه ها】1. فقط برای ضبط استفاده می شود، نه برای تقویت. 2. اگر در iPhone و iPad استفاده می شود، باید یک کابل آداپتور لایتنینگ 3.5 میلی متری TRRS ماده به نر تهیه کنید. 3. اگر تلفن هوشمند شما فقط یک پورت USB-C دارد، باید کابل آداپتور USB Type-C 3.5 میلی‌متری TRRS زن به مرد تهیه کنید. 4. اگر در تبلت استفاده می‌شود، باید کابل آداپتور 3.5 میلی‌متری TRRS ماده به USB یا کابل USB Type C (برای Macbook) تهیه کنید.

بسته بندی کوچک و نتایج بزرگ

lensgo LWM-318C Wireless System یکی از کوچکترین میکروفون های بی سیم در جهان است. فرستنده (TX) و گیرنده (RX) هر کدام کمتر از 30 گرم وزن دارند. TX به عنوان یک میکروفون کلیپ یا به عنوان یکی از کوچک‌ترین میکروفون‌های بی‌سیم در جهان کار می‌کند – برای تولید محتوا، فیلم‌سازی، ارائه‌های روی دوربین یا روی صحنه، وبلاگ‌نویسی، تولید ویدیوی YouTube، پخش زنده و موارد دیگر عالی است.

آسان برای استفاده

این یک براکت مغناطیسی قدرتمند است که به فرستنده بی سیم اجازه می دهد تا به راحتی بر روی افراد قرار گیرد. برای انعطاف کامل، لباس را می توان بین آهنربا و گیره قرار داد. حتی می توان از آن برای قرار دادن میکروفون روی یک شی در صحنه یا روی صحنه برای ضبط دیالوگ استفاده کرد.

عملکرد صوتی برتر

TX دارای یک میکروفون خازنی همه جهته داخلی است که صدایی با کیفیت بالا برای رسانه و پخش ارائه می دهد و می تواند با هر میکروفون بوم از طریق ورودی 3.5 میلی متری TRS استفاده شود. RX دارای یک گیره دو منظوره است که می تواند به لباس یا بند دوربین شما وصل شود یا به طور ایمن در کفش سرد دوربین شما قرار گیرد. فوق العاده فشرده، فوق العاده سبک و فوق العاده انعطاف پذیر است.

20 کانال UHF قابل انتخاب

LWM-318C 20 کانال بی سیم را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. کلید برق فرستنده و گیرنده را روشن کنید. پس از موفقیت آمیز بودن اتصال پیش فرض، رنگ نور گیرنده از آبی به سبز آبی تغییر می کند. برای تغییر فرکانس کافیست دکمه سمت فرستنده را فشار دهید تا سمت گیرنده به طور خودکار مطابقت پیدا کند.

راحت و حرفه ای

سیستم بی‌سیم لنز LWM-318C در کمتر از سه ثانیه جفت می‌شود و از طریق انتقال UHF سری لنزگو ارسال می‌کند، که برای مسافت‌های کوتاه‌تر در محیط‌های متراکم RF و Wi-Fi بهینه‌سازی شده است، اما علاوه بر این، میدان دید چشمگیر 50 متری را ارائه می‌دهد. با حالت صرفه جویی در باتری، باتری های لیتیوم یون داخلی 5-6 ساعت دوام می آورند و از طریق Mic-USB شارژ می شوند.

لوازم جانبی میکروفون LENSGO LWM-318C

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم لنزگو LENSGO LWM-318C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم لنزگو LENSGO LWM-318C"، کلیک کنید.