برسی میکروفن بی سیم لنزگو Lensgo 348C 2.4G 1v1 Wireless Microphone

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم لنزگو Lensgo 348C 2.4G 1v1 Wireless Microphone

میکروفون بی سیم لنز 348C 2.4G 1v1

【ضبط کارت TF و ضبط با یک کلیک】میکروفون یقه ای LENSGO LWM-348C با اسلات کارت حافظه داخلی TF، حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت دارد. برای جلوگیری از از دست رفتن صدای ضبط شده، می توانید همزمان صدا را ضبط کرده و بلافاصله ذخیره کنید. دکمه REC خارجی می تواند عملکرد یک دکمه شروع/مکث کارت داخلی را تشخیص دهد، که می تواند به طور موثر از برخی موقعیت های ناخوشایند جلوگیری کند.

【2.4GHz جفت شدن دیجیتال و اتوماتیک】سیستم میکروفون بی سیم در باند فرکانس بی سیم جهانی 2.4 گیگاهرتز پخش می شود که بدون تداخل، بدون تاخیر یا از دست دادن سیگنال، برد موثر تا 100 متر است و عملکرد صوتی عالی را ارائه می دهد. از اتصال خودکار بین TX و RX پس از روشن شدن و عملکرد آسان در صورت نیاز به جفت شدن دستی پشتیبانی می کند.

سیستم گیره مغناطیسی و صحنه های متعدد】میکروفون بی سیم Lavelier 348C دارای یک گیره مغناطیسی قدرتمند است که اجازه می دهد فرستنده بی سیم به راحتی بر روی افراد قرار گیرد. برای انعطاف کامل، لباس را می توان بین آهنربا و گیره قرار داد. حتی می توان از آن برای قرار دادن میکروفون روی یک شی در صحنه یا روی صحنه برای ضبط دیالوگ استفاده کرد.

کاهش نویز و خروجی مونو/استریو】دارای میکروفون داخلی و خارجی، دو حالت ورودی، الگوریتم کاهش نویز مستقل و 7 سطح کاهش نویز برای صدای واضح. بادگیرهای مخصوص چرمی برای به حداقل رساندن صدای پس زمینه ارائه شده است. بین حالت‌های مونو/استریو قابل انتخاب است و در مراحل پس از تولید آسان است.

زمان کار طولانی و مانیتور TFT سریع】صفحه نمایش TFT داده های گیرنده را به سرعت کنترل می کند. باتری لیتیومی داخلی 400 میلی آمپر ساعتی از رابط شارژ TYPE-C / جعبه شارژ، طراحی جعبه شارژ مستقل، ترکیب شارژ و القایی در یک دستگاه، حمل و سازماندهی راحت، زمان شارژ 1.3 ساعت، عمر طولانی باتری این 7 ساعت استفاده می کند. (ضبط TX را می توان برای 4 ساعت استفاده کرد، TX فردی 7 ساعت و RX از 8 ساعت استفاده می کند)

ویژگی های میکروفون بی سیم Lensgo 348C 2.4G 1v1

  • دارای اسلات کارت حافظه داخلی TF برای جلوگیری از نوشتن
  • دکمه REC خارجی عملکرد شروع/مکث ضبط با یک دکمه را روی کارت اجرا می کند
  • گیره مغناطیسی برای جداسازی و مونتاژ راحت
  • باتری لیتیومی داخلی با یک کیس شارژ قابل حمل TYPE-C شارژ می شود

این میکروفون یقه بی سیم از اتصال خودکار بین فرستنده و گیرنده پس از روشن شدن و عملکرد آسان در صورت نیاز به جفت شدن دستی پشتیبانی می کند.

عملکرد صوتی برتر

فرستنده دارای یک میکروفون همه جهته داخلی است که صدایی با درجه رسانه ارائه می دهد و همچنین می تواند با هر میکروفون بوم از طریق ورودی 3.5 میلی متری TRS استفاده شود. گیرنده دارای یک گیره دو منظوره است که می تواند به لباس یا بند دوربین شما وصل شود یا به طور ایمن در کفش سرد دوربین شما قرار گیرد. فوق العاده فشرده، فوق العاده سبک و فوق العاده انعطاف پذیر است.

دارای فرکانس بی سیم 2.4 گیگاهرتز، الگوریتم کاهش نویز مستقل و کاهش نویز 7 سطحی است. محدوده کار می تواند به 100 متر برسد. گیرنده از یک صفحه نمایش TFT استفاده می کند که قدرت و سیگنال گیرنده و فرستنده، وضعیت کار، از جمله حالت ضبط، نمایش در حالت استریو و مونو را نشان می دهد.

پشتیبان گیری در کارت حافظه

تضمین مضاعف، شروع ضبط با یک کلید: در ضبط روزانه نمی توان به طور کامل از تداخل سیگنال بی سیم جلوگیری کرد. این قاتل شماره یک است که بر انتقال پایدار سیگنال های میکروفون تأثیر می گذارد. اسلات کارت حافظه داخلی TF که می تواند یک کارت حافظه 32 گیگابایتی را برای پشتیبان گیری از منبع صدا وارد کند، مشکل تداخل سیگنال و از دست دادن ضبط را حل می کند.

ضبط و میکروفون بی سیم

یک دکمه “REC” اضافی روی صفحه فرستنده برای شروع یا توقف ضبط پشتیبان اضافه شده است. هنگام ضبط، عملکرد ضبط را روشن کنید. هنگامی که منبع صوتی توسط سیگنال مختل می شود، صدای غیر طبیعی وجود دارد یا صدا قطع می شود، می توانید فایل صوتی بایگانی TF را مستقیماً صادر کنید. فایل نیازی به تبدیل ندارد و می توان آن را به طور مستقیم ویرایش و استفاده کرد.

محفظه مغناطیسی کفش سرد

ما یک چسب فلزی داریم که می توانید از آن برای چسباندن ضبط، سه پایه و گوشی هوشمند استفاده کنید، اساساً هر وسیله ای که نمی توانید آن را روی میکروفون بی سیم نصب کنید، می توانید آن را بچسبانید. گیره مغناطیسی ما همچنین می تواند مشکل را در زمانی که نمی خواهید میکروفون در ویدیو نشان داده شود حل کند. هنگام پوشیدن یک پیراهن مشکی، می توانید میکروفون خود را در لباس خود پنهان کنید، گیره را وصل کنید و بدون دردسر شروع به ضبط کنید.

جعبه شارژ قابل حمل

مجهز به جعبه پکیج قابل حمل و همچنین جعبه شارژ قابل حمل است که شارژ دست و پا گیر 3 هد و 3 کابل شارژ همزمان را از بین می برد، فقط 1 سر شارژ + 1 کابل لازم است. یکی هر 2 را بارگذاری می کند و بسیار راحت تر و سریع تر است. طراحی بسته بندی نیز منحصر به فرد است که از فاصله دور مانند یک فرستنده بزرگ به نظر می رسد.

سیستم انتقال بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتز

انتقال بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتز با رمزگذاری 128 بیتی صدای شفاف را در هر شرایطی تضمین می کند و در محیط های متراکم Wi-Fi و بلوتوث (مرکز خرید، همایش ها، هتل ها و غیره) عالی است.

خروجی مونو/استریو (فقط برای 2 TX و 1 RX کار می کند)

شما می توانید بین حالت های مونو/استریو انتخاب کنید و تولید پست آسان است. با میکروفون داخلی و خارجی، دو حالت ورودی، الگوریتم کاهش نویز مستقل و 7 سطح خروجی کاهش نویز صدایی واضح ایجاد می کند. بادگیرهای مخصوص چرمی برای به حداقل رساندن صدای پس زمینه ارائه شده است.

کاربرد گسترده و سازگاری بالا

به طور گسترده برای پخش زنده YouTube، ضبط Vlog، مصاحبه، میزبانی برنامه، پادکست، ارائه، برای کلیسا، عروسی و غیره استفاده می شود. سازگار با اکثر رابط های 3.5 میلی متری، دوربین های فیلمبرداری، گوشی های هوشمند، SLR/DSLR، دوربین، Gpro، لپ تاپ، ضبط کننده های صوتی قابل حمل، کامپیوتر و غیره.

لوازم جانبی میکروفون بی‌سیم Lensgo 348C 2.4G 1v1

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم لنزگو Lensgo 348C 2.4G 1v1 Wireless Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم لنزگو Lensgo 348C 2.4G 1v1 Wireless Microphone"، کلیک کنید.