برسی میکروفن بی سیم رود RODE Wireless ME

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless ME

سیستم میکروفون بی سیم دیجیتال فشرده RODE Wireless ME

صدای بی سیم با کیفیت برای تولیدکنندگان محتوا در هر سطح

Rode Wireless ME یک سیستم میکروفون بی سیم کارآمد و با کاربری آسان است که به سازندگان محتوا، وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و روزنامه نگاران تلفن همراه در تمام سطوح امکان می دهد تا به سرعت بر روی دوربین، تبلت یا دستگاه های تلفن همراه ضبط کنند و با اطمینان از صدای بی سیم در تولیدات خود استفاده کنند. گیرنده دو کاناله علاوه بر میکروفون یا فرستنده کلیپ، یک میکروفون داخلی نیز دارد که امکان ضبط صدا توسط اپراتور دوربین را فراهم می کند که برای مصاحبه و مستند ایده آل است.

یک سیستم تک کاناله دارای انتقال دیجیتال ایمن سری 4 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز با برد ضبط تا 100 متر، بدون منوها یا تنظیمات پیچیده با عملکرد فوری پس از روشن شدن با LED های قابل مشاهده که اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد، آماده کار است. وقتی آماده انجام کارهای بیشتر هستید، می‌توانید از برنامه‌های همراه Rode برای دسترسی به مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند و سفارشی کردن تنظیمات خود استفاده کنید.

میکروفون/فرستنده گیره بی سیم

  • Wireless ME که به یک میکروفون با کالیبر بالا تعبیه شده در محفظه جمع و جور فرستنده مجهز شده است، صدایی با کیفیت بالا و بدون نیاز به میکروفون جداگانه ارائه می دهد (میکروفون لاوالیر خارجی اختیاری است).
  • الگوی قطبی همه جهته کپسول داخلی دریافت صدای قابل اعتماد را تضمین می کند حتی اگر قرارگیری میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح، قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.
  • برای نمایه بصری کمتر، فرستنده دارای ورودی 3.5 میلی‌متری TRS شارژ شده است، بنابراین می‌توانید اکثر میکروفون‌های لاوالی‌تر مجهز به دوشاخه کوچک 3.5 میلی‌متری TRS (مانند Rode’s Lavalier GO که جداگانه فروخته می‌شود) را متصل کنید و همچنان از راحتی آن لذت ببرید. Wireless ME.
  • فناوری GainAssist هوشمند به طور خودکار سطوح صدا را برای صدای شفاف در هر برنامه کنترل می کند.


گیرنده دو کانال با میکروفون داخلی

  • به لطف فرم کوچک گیرنده و گیره یکپارچه، انعطاف پذیری را برای نصب آسان دوربین، تلفن یا تبلت فراهم می کند.
  • گیرنده دو کاناله دارای جک خروجی 3.5 میلی متری و کانکتور USB-C است که به آن امکان می دهد با طیف گسترده ای از دوربین ها و دستگاه های تلفن همراه کار کند.
  • می توانید از کابل 3.5 میلی متری TRS به TRS ارائه شده برای اتصال به دوربین استفاده کنید. کابل 3.5 میلی متری TRS به TRRS دارای جک هدفون برای استفاده با گوشی های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه است.
  • می‌توانید از کابل USB-C به USB-C برای اتصال گیرنده به تلفن‌های اندرویدی و دستگاه‌های همراه مجهز به پورت USB-C استفاده کنید. یک رابط USB-C به لایتنینگ برای استفاده با دستگاه‌های Apple دارای لایتنینگ ارائه شده است.

عملکرد شگفت انگیز

  • روزنامه نگاران موبایل، اینفلوئنسرها و ولاگرها از قابلیت حمل جیبی آن لذت خواهند برد. فرستنده و گیرنده آنقدر کوچک و سبک هستند که سوژه و اپراتور دوربین حضور خود را فراموش می کنند.
  • به لطف الگوریتم انتقال بهینه Rode، Wireless ME برد ضبط تا 100 متر و قابلیت اطمینان سیگنال را برای کاهش افت تصادفی در محیط های شلوغ و کم برد مانند مغازه ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری و هتل ها به شما می دهد. تا حد امکان یک خط دید مستقیم بین فرستنده و گیرنده وجود داشته باشد.
  • انتقال دیجیتال Rode Series IV با فرکانس 2.4 گیگاهرتز از رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت، پایداری و عملکرد بدون دردسر استفاده می کند و از صدور مجوز و مدیریت فرکانس عبور می کند. با Wireless ME، می‌توانید به هر کجای دنیا بروید و عملکرد بی‌سیم قابل اعتمادی داشته باشید.

با برنامه های رایگان Rode کار می کند

  • برنامه Rode Central به شما امکان می دهد به سرعت تنظیمات دستگاه خود را تنظیم کنید، ویژگی های پیشرفته را فعال کنید، ویژگی ها را فعال و غیرفعال کنید و سیستم عامل خود را به روز کنید.
  • Rode Capture یک برنامه ویدیویی بصری با ویژگی های خلاقانه منحصر به فرد برای ضبط حرفه ای ویدیو و صوتی از محتوای شما است. این تنها برنامه ویدیویی است که کنترل کامل درون برنامه‌ای میکروفون‌های Rode را ارائه می‌دهد، و با رابط بصری و حالت‌های دوربین دوگانه قدرتمند، Rode Capture برای همه چیز از ضبط مصاحبه‌های ویدیویی و گزارش‌های در محل تا ایجاد محتوا برای TikTok، عالی است. اسنپ ​​چت یا اینستاگرام عالی است.
  • نرم افزار Rode Connect برای پادکست، پخش زنده و ضبط عالی است و به 4 مهمان اجازه می دهد تا به یک کامپیوتر متصل شوند. با رابط ضبط بصری الهام گرفته از RodeCaster Pro، Rode Connect دارای فیدرهای پخش، سطح سنج، پدهای صدا، دکمه بی صدا، ضبط چند کاناله و موارد دیگر است.

ویژگی های اضافی

  • خروجی 3.5 میلی متری TRS گیرنده سیگنالی در سطح میکروفون ارسال می کند و آن را با طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله دوربین های DSLR و بدون آینه، دستگاه های تلفن همراه و ضبط کننده های صوتی قابل حمل سازگار می کند.
  • باتری‌های لیتیوم یون پلیمر داخلی تا هفت ساعت عمر باتری را برای ضبط مداوم فراهم می‌کنند.
  • پورت‌های USB-C داخلی، شارژ باتری، شارژ از طریق بسته‌های باتری USB خارجی (فروش جداگانه) و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را فراهم می‌کنند. گیرنده همچنین هنگام استفاده با دستگاه های تلفن همراه و رایانه، صدا را به پورت USB-C برای اتصال صوتی دیجیتال خروجی می دهد.
  • دو بادگیر چرمی برای به حداقل رساندن صدای باد و خش خش لباس وجود دارد.
  • می توانید سیستم را با یک فرستنده اضافی (فروش جداگانه) گسترش دهید تا سه میکروفون را به طور همزمان ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم رود RODE Wireless ME" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم رود RODE Wireless ME"، کلیک کنید.