برسی میکروفن بی سیم رود Rode Wireless GO II

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم رود Rode Wireless GO II

بررسی سیستم میکروفون بی سیم دیجیتال مینی دو نفره Rode Wireless GO II

گسترش Wireless GO اصلی با ارتقاء، ضبط دوگانه، ضبط داخلی، برد فوق العاده گسترده و گزینه های خروجی انعطاف پذیر، سیستم مشکی Rode Wireless Go II به فیلمبرداران، وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران تلفن همراه اجازه می دهد تا صدا را با اطمینان و سرعت به صورت بی سیم ضبط کنند. سطح تجربه یا دستگاه ضبط

این سیستم دارای انتقال دیجیتال ایمن سری IV و 2.4 گیگاهرتز، کارکرد آسان و میکروفون‌های داخلی (میکروفون‌های بوم جداگانه موجود است)، با فشار یک دکمه آماده کار است. می‌توانید روی ضبط صدا تمرکز کنید زیرا Wireless GO II صدایی با کیفیت را در برد تقریباً 200 متر دریافت می‌کند. هیچ منو یا شماره گیری وجود ندارد، فقط یک دکمه روشن/خاموش ساده و یک صفحه نمایش LCD روشن با یک نشانگر که آنچه را که باید ببینید را به شما نشان می دهد. وقتی برای کارهای بیشتر آماده شدید، از برنامه همراه Rode برای دسترسی به مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند و تنظیمات سفارشی استفاده کنید.

توجه

فرستنده ها می توانند صدای فشرده نشده را با حداکثر وضوح 24 بیت یا 48 کیلوهرتز ضبط کنند. با استفاده از برنامه همراه Rode، می‌توانید فایل‌ها را با همان وضوحی که ضبط کرده‌اید، صادر کنید، تنظیمات دیگر مانند شناور بودن ۳۲ بیت / ۴۸ کیلوهرتز، سازگاری فقط با DAW و سایر برنامه‌هایی که از شناور ۳۲ بیتی پشتیبانی می‌کنند دارای فرستنده‌هایی هستند که در ۳۲ بیت ضبط نمی‌شوند. شناور

به روز رسانی به نسخه دوم

  • در حالی که Wireless GO اصلی از یک کانال استفاده می‌کرد، نسخه II یک سیستم دو کاناله است که قادر است دو فرستنده را به طور همزمان برای ضبط‌های ساده دو نفره با تأخیر کم (3.5-4 میلی‌ثانیه) هدایت کند.
  • از برنامه همراه Rode Central برای Mac / Windows (برنامه‌های iOS / Android به زودی) برای باز کردن قفل ویژگی‌های قدرتمند و سفارشی کردن دستگاه (ضبط فرستنده داخلی، ضبط آهنگ ایمن و قابل تنظیم در حالت مونو دوگانه، پخش فایل و صادرات و غیره) استفاده کنید.
  • از طریق این برنامه، هر فرستنده یک ضبط کننده صوتی داخلی را ارائه می دهد که می تواند تا هفت ساعت ضبط غیر فشرده (WAV 24 بیتی / 48 کیلوهرتز) یا 24 ساعت ضبط فشرده برای پشتیبان گیری بدون دردسر یا یک روش سریع و آسان برای ضبط صدا ارائه دهد. از سوژه های شما فایل ها را در فرمت های مختلف مانند MP3 یا WAV (16، 24 یا 32 بیتی شناور) با اطلاعات تاریخ و زمان، و همچنین نشانگرهای خودکار که در آن اتصال فرستنده و گیرنده قطع شده است، صادر کنید.
  • از آنجایی که Wireless GO II می تواند دو فرستنده را به طور همزمان کار کند، این قابلیت را دارد که بین حالت خروجی استریو یا دوگانه مونو سوئیچ کند. این اجازه می دهد تا هر فرستنده و در نتیجه هر موضوع در یک کانال جداگانه ضبط شود. از سوی دیگر، سیگنال هر دو فرستنده را می توان به طور مساوی در کانال های چپ و راست ترکیب و ضبط کرد. از برنامه برای فعال کردن ضبط آهنگ ایمن (-20dB در کانال سمت راست) استفاده کنید.
  • گیرنده Wireless GO II علاوه بر خروجی آنالوگ قدیمی TRS5mm، دارای خروجی صدای دیجیتال USB Type-C است تا به عنوان یک رابط صوتی 24 بیتی/48 کیلوهرتز کار کند. می‌توان آن را با کابل USB Type-C به USB Type-A به رایانه، از طریق کابل Rode SC15 به پورت Lightning در دستگاه همراه iOS یا با کابل Rode SC16 به پورت USB Type-C در لپ‌تاپ متصل متصل کرد. ، iPad Pro یا دستگاه تلفن همراه با Android (کابل‌های SC15 و SC16 جداگانه فروخته می‌شوند).
  • فناوری جدید سری IV برد عملیاتی Wireless GO II را تا حدود 656 فوت (تقریباً 200 متر) از حداکثر برد Wireless GO اصلی 230 فوت (تقریباً 70 متر) افزایش می دهد. همچنین قدرت سیگنال را در محیط های پر ازدحام بی سیم افزایش می دهد. علاوه بر این، سیستم طوری طراحی شده است که با هر دو فرستنده بدون تأثیر بر عملکرد برد کار کند.

خارج از محدوده

  • Rode Wireless GO II که با سادگی و عملکرد خیره کننده طراحی شده است، عملکرد فوری و خلاقانه ای را برای ضبط اخبار صوتی، پروژه ویدیویی یا مصاحبه شما ارائه می دهد. آن را به برق وصل کنید، اجازه دهید گیرنده و فرستنده به طور خودکار جفت شوند، سپس شروع کنید.
  • روزنامه نگاران موبایل، فیلمبرداران و وبلاگ نویسان از قابلیت حمل جیبی Wireless GO II استقبال می کنند. با فرستنده ها و گیرنده هایی که وزن هر کدام کمی بیش از یک اونس (28.34 گرم) و ابعاد تقریباً 4.4×4.5 سانتی متر دارند، سوژه ها و اپراتورهای دوربین حتی متوجه حضور آنها نمی شوند.
  • فرستنده های مینیاتوری را به لباس وصل کنید، آنها را به یک کمربند وصل کنید یا آنها را در یک جیب قرار دهید. از آن به عنوان یک میکروفون لاوالیر (بدون نیاز به میکروفون جداگانه) استفاده کنید یا آن را به عنوان یک فرستنده قدیمی با یک میکروفون لاوالیر خارجی مانند Rode Lavalier GO (به طور جداگانه فروخته می شود) کار کنید.
  • به لطف گیره یکپارچه و فرم کوچک، انعطاف پذیری را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی آن را روی دوربین ها، ضبط کننده های صوتی یا دستگاه های تلفن همراه نصب کنید. یک صفحه نمایش روشن و با کنتراست بالا وضعیت باتری گیرنده و فرستنده، صدا، قدرت سیگنال و موارد دیگر را نشان می دهد.

یک میکروفون بی سیم واقعی آماده برای شروع سریع

  • Wireless GO II مجهز به یک میکروفون لاوالیر با کالیبر بالا، همه جهتی و از پیش قطبی شده است که در بدنه فشرده فرستنده تعبیه شده است و صدایی با کیفیت بالا و بدون نیاز به میکروفون جداگانه ارائه می کند (میکروفن های لاوالیر خارجی اضافی که می توانید استفاده کنید).
  • الگوی قطبی چند جهته کپسول داخلی دریافت صدای قابل اعتماد را تضمین می کند حتی اگر قرارگیری میکروفون ایده آل نباشد. صدای سوژه شما با وضوح، قابل فهم و سازگاری ضبط می شود.

میکروفون را بگیرید و شروع کنید

  • آیا از قبل یک میکروفون گدازه عالی در فضای باز دارید؟ فرستنده مجهز به ورودی TRS5 میلی‌متری با دوشاخه است، بنابراین می‌توانید اکثر میکروفون‌های پنج طرفه مجهز به دوشاخه مینی 3.5 میلی‌متری TRS (مانند GO Lavalier Rode، که جداگانه فروخته می‌شود) را وصل کنید و همچنان از راحتی موجود در دستگاه لذت ببرید. بی سیم GO II.
  • ورودی میکروفون TRS خارجی 5 میلی متری صدای پهن باند را به پیش تقویت کننده میکروفون داخلی منتقل می کند و نیازی به دستکاری تنظیمات و پارامترها را از بین می برد.

از نظر آکوستیک قابل اعتماد و ایمن

  • مانند سیستم‌های بی‌سیم RODELink محبوب Rode، سیستم Wireless GO II از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند تا شما را از محدوده شلوغ و گیج‌کننده UHF خارج کند. برای دریافت سیگنال قوی، اسکن کانال و شماره گیری را در کاهش نویز فراموش کنید. Wireless GO II به خوبی برای شما کار می کند.
  • با استفاده از الگوریتم انتقال بهینه Rode، Wireless GO II شما را قادر به برد 656 فوت (تقریبا 200 متر) می کند و کاهش تصادفی در محیط های شلوغ کم برد مانند فروشگاه ها، مراکز خرید و سایر موارد، ساختمان های اداری و هتل ها را کاهش می دهد و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. از سیگنال
  • فرستنده دیجیتال جدید سری IV 4 گیگاهرتز Rode دارای رمزگذاری 128 بیتی برای امنیت، پایداری و عملکرد بدون مشکل است، در حالی که ناامیدی ناشی از برخورد با مجوزها و دستورات فرکانس را دور می زند. با Wireless GO II به هر نقطه از جهان بروید. بدون در نظر گرفتن سناریو به طور خودکار یک سیگنال قوی به شما می دهد.
  • توجه: برای عملکرد بهینه این سیستم 2.4 گیگاهرتز، به کاربران توصیه می شود تا حد امکان بین فرستنده و گیرنده خط دید داشته باشند. Wireless GO II با سیستم Wireless GO اصلی سازگار نیست.

ویژگی های اضافی

  • خروجی 5 میلی متری TRS گیرنده سیگنالی در سطح میکروفون می فرستد و آن را با طیف وسیعی از دستگاه ها مانند دوربین های DSLR و ضبط کننده های صوتی قابل حمل سازگار می کند.
  • کنترل سطح 3 مرحله ای (0، منهای 12 یا منهای 24 دسی بل) روی گیرنده امکان بهینه سازی ساده و موثر سطح سیگنال را فراهم می کند. از برنامه برای تنظیم سطح در مراحل 3 دسی بل از 0 تا منفی 30 دسی بل استفاده کنید.
  • می توانید سطح باتری فرستنده و گیرنده را روی صفحه نمایش روشن و با کنتراست بالای گیرنده مشاهده کنید.
  • برای تنظیمات پیچیده تر که شامل حداکثر هشت میکروفون است، می توانید تا چهار سیستم را به طور همزمان کار کنید.
  • باتری‌های لیتیوم یون پلیمر داخلی تا هفت ساعت شارژ را برای ضبط طولانی فراهم می‌کنند.
  • شامل پورت‌های USB Type-C برای شارژ باتری با باتری USB خارجی (فروش جداگانه)
  • می توانید به راحتی آن را در زمان استراحت ناهار و عصر خود شارژ کنید – تنها در دو ساعت کاملاً شارژ می شود.
  • شامل سه کابل USB Type-C به USB Type-A برای شارژ همزمان فرستنده و گیرنده.
  • شامل سه بادگیر چرمی برای به حداقل رساندن صدای باد و خش خش لباس. این با استفاده از روش اتصال قفل پیچ ایمن برای از بین بردن لغزش طراحی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم رود Rode Wireless GO II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم رود Rode Wireless GO II"، کلیک کنید.