برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 PRO-K3 برای آیفون

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 PRO-K3 برای آیفون

سیستم میکروفون بی‌سیم BOYA BY-WM4 PRO-K3 یک میکروفون بی‌سیم نسل جدید با فرکانس 2.4 گیگاهرتز با گیرنده دو کاناله برای ضبط صدا با شیء دوگانه در تلفن‌های هوشمند آیفون و دستگاه‌های iOS است و برای فیلمبرداران با بودجه کم و کسانی که فیلم می‌سازند طراحی شده است. برای تفریح

این میکروفون بویا یک سیستم میکروفون بی سیم جمع و جور و بسیار کاربردی برای ضبط واضح مکالمات و مصاحبه ها می باشد. دارای یک میکروفون بوم همه جهته است که برای کسانی که می خواهند به راحتی صدا را در حال حرکت ضبط کنند عالی است. علاوه بر این، این سیستم محدوده دید تا 60 متر را ارائه می دهد.

BOYA BY-WM4 Pro-K3 شامل یک فرستنده کوچک و کوچک بدنه (TX4 Pro)، یک گیرنده قابل حمل (گیرنده BY-WM4 PRO RXD)، یک میکروفون همه جهته است که می تواند برای ویدیو، پادکست و گزارش با تلفن همراه استفاده شود.

بدنه فرستنده شامل یک جک MIC و یک جک LINE IN است.

– مناسب برای روزنامه نگاران تلفن همراه، وبلاگ نویسان، YouTubers، پادکست ها و موارد دیگر.

– گیرنده دو کاناله به دو فرستنده اجازه می دهد تا به طور همزمان کار کنند و به طور خاص برای دستگاه های لایتنینگ iOS طراحی شده است.

– فرستنده و گیرنده دارای محفظه سبک و فشرده هستند.

– دارای میکروفون بوم همه جهته و میکروفون خازنی الکترت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 PRO-K3 برای آیفون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 PRO-K3 برای آیفون"، کلیک کنید.