برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3U

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3U

بررسی سیستم میکروفون بی سیم دیجیتال BOYA BY-WM3U سازگار با گوشی های هوشمند اندرویدی با پورت USB-C، دوربین و لپ تاپ

BOYA BY-WM3U یک سیستم میکروفون بی‌سیم دیجیتال است که برای ضبط گفتار واضح و قابل فهم در تلفن‌های هوشمند اندرویدی با پورت USB-C، دوربین‌های DSLR یا بدون آینه یا هر تلفن هوشمند یا تبلتی مجهز به جک هدفون طراحی شده است. ایده آل برای روزنامه نگاران، سازندگان محتوای YouTube یا اینستاگرام و وبلاگ نویسان.

این سیستم با یک میکروفون داخلی که به فرستنده وصل می‌شود و یک گیرنده جمع‌وجور که مستقیماً به دستگاه ضبط شما متصل می‌شود، یک تجربه واقعی بدون کابل را ارائه می‌دهد و به لطف بدنه کوچک، آزادی کامل حرکت را برای نمایش‌ها، ارائه‌ها و اجراها فراهم می‌کند از فرستنده، می توانید آن را به لباس خود آویزان کنید، آن را در جیب پیراهن خود قرار دهید، آن را روی پایه قرار دهید یا در دست بگیرید. این به شما امکان می دهد میکروفون را نزدیکتر به دهانه بلندگو قرار دهید تا کیفیت صدای بسیار بهتری در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین های DSLR و دستگاه های تلفن همراه ارائه دهید.

BY-WM3U بدون در نظر گرفتن سطح تجربه، فوراً عالی عمل می کند. وقتی از محفظه شارژ همراه جدا شده و روشن شد، میکروفون تنظیم و آماده است تا بتوانید روی ایجاد محتوای خود تمرکز کنید. از این سیستم انتقال صدای مطمئن با صدای شفاف در فاصله 20 متری تا 4.5 ساعت با باتری های قابل شارژ داخلی قابل استفاده است.

BY-WM3U همه چیزهایی را که برای ضبط صدای واضح در هر مکانی نیاز دارید ارائه می‌کند. علاوه بر فرستنده با میکروفون داخلی و گیرنده پلاگین با سه نوع آداپتور صوتی قابل تعویض، یک بادگیر فوم و یک بادگیر برای کاهش صدای باد هنگام کار در فضای باز نیز دارید. همچنین یک کیس شارژ برای شارژ مجدد باتری ها و حمل و نقل ایمن تجهیزات وجود دارد.

گیرنده پلاگین با سه آداپتور قابل تعویض برای همه دستگاه های شما

گیرنده کوچک پلاگین دارای مجموعه ای از سه آداپتور صوتی است که به شما امکان می دهد آن را تقریباً به هر دستگاه ضبط بدون نیاز به کابل یا براکت متصل کنید.

  • آداپتور USB-C دارای گواهی MFi مستقیماً به درگاه USB-C تلفن هوشمند اندرویدی شما متصل می شود (به شما کیفیت صدای بهتری نسبت به استفاده از جک هدفون در تلفن یا رایانه لوحی خود می دهد).
  • آداپتور 3.5 میلی متری TRS مستقیماً به ورودی صوتی دوربین، دوربین فیلمبرداری یا ضبط دیجیتال شما متصل می شود.
  • آداپتور TRRS 3.5 میلی متری مستقیماً به جک هدفون در تلفن هوشمند/تبلت iOS/Android شما وصل می شود.

محفظه شارژ انعطاف پذیر

  • برای شارژ همزمان فرستنده و گیرنده، آنها را در جعبه مربوطه خود در جعبه شارژ قرار دهید و با استفاده از کابل شارژ USB موجود، کیس را به منبع شارژ USB متصل کنید.
  • کیس شارژ سریع فرستنده و گیرنده را تنها در 2 ساعت شارژ می کند.
  • خود کیس شارژ دارای یک باتری 1000 میلی آمپری قابل شارژ است که می توان از آن برای شارژ فرستنده و گیرنده بدون دسترسی به منبع تغذیه استفاده کرد.
  • با شارژ کامل فرستنده 4.5 ساعت و گیرنده 8 ساعت کار می کند.

میکروفون بی سیم با کاربری آسان

  • شما می توانید از فرستنده فشرده به عنوان یک میکروفون بی سیم با عنصر میکروفون داخلی خود استفاده کنید، بدون نیاز به کابل بین میکروفون و فرستنده مانند فرستنده های قدیمی تر.
  • فرستنده و گیرنده را در جعبه شارژ قرار دهید و درب آن را ببندید. اگر دوباره درب را باز کنید، خواهید دید که هم به صورت خودکار شارژ می شود و هم برای استفاده فوری بدون تنظیم خاصی جفت می شود.
  • با فشار کوتاه دکمه پاور می توانید به سرعت میکروفون/فرستنده را بی صدا کنید.
  • یک نشانگر LED در هر دو دستگاه شارژ، بی صدا و کم بودن باتری را نشان می دهد.

توابع دیگر

  • گیرنده پلاگین باریک با عملکرد گیمبال تداخلی ایجاد نمی کند.
  • این سیستم بی سیم دیجیتال با عملکرد در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز، که فرکانس های خارج از تلویزیون، پخش رادیویی و میکروفون بی سیم UHF را اشغال می کند، از تداخل امواج تلویزیونی و رادیویی جلوگیری می کند. برای عملکرد بهینه، محیطی با ترافیک محدود Wi-Fi یا 2.4 گیگاهرتز و حداقل موانع فیزیکی توصیه می شود.
  • شما می توانید با حداکثر 20 سیستم به طور همزمان در یک محیط کار کنید.
  • دارای وزن فرستنده 10.5 گرم و وزن گیرنده 9.5 گرم

موارد شامل:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3U" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM3U"، کلیک کنید.