برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-V20 برای تلفن های هوشمند با پورت USB-C

نقدر و برسی

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-V20 برای تلفن های هوشمند با پورت USB-C

از سیستم میکروفون بی سیم فوق فشرده BOYA BY-V20 برای ضبط صدا در ویدیوی جدید YouTube یا پخش زنده Tiktok با دستگاه تلفن همراه خود با درگاه USB-C استفاده کنید.

این سیستم شامل دو فرستنده گیره ای بسیار فشرده با میکروفون های همه جانبه داخلی و یک گیرنده پلاگین دو کاناله با درگاه USB-C است که مستقیماً به تلفن همراه شما وصل می شود.

فرستنده را به یقه پیراهن خود وصل کنید و صدا را برای رسانه های اجتماعی ضبط کنید. تمامی قطعات می توانند از فاصله 50 متری با فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارتباط برقرار کنند.

برای مشاهده وضعیت اتصال خود از نشانگرهای LED در هر دستگاه استفاده کنید. کنترل‌های فرستنده به شما امکان می‌دهند حالت کاهش نویز را برای صدای تمیزتر تغییر دهید یا دستگاه را کاملا بی‌صدا کنید. گیرنده با برق از دستگاه شما کار می کند و دارای یک پورت USB-C برای شارژ دستگاه شما در حین اتصال است. باتری های قابل شارژ داخلی فرستنده را تا 9 ساعت با شارژ تغذیه می کنند و درگاه شارژ USB-C می تواند پس از شارژ کامل آن را در 2 ساعت شارژ کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-V20 برای تلفن های هوشمند با پورت USB-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-V20 برای تلفن های هوشمند با پورت USB-C"، کلیک کنید.