برسی میکروفن بی‌سیم بویا BOYA BY-XM6 S1 Mini

نقدر و برسی

میکروفن بی‌سیم بویا BOYA BY-XM6 S1 Mini

سیستم بی سیم دیجیتال BY-XM6 S1 Mini با یک میکروفون

میکروفون مونو بی سیم دیجیتال BY-XM6 S1 Mini یک سیستم میکروفون بی سیم جمع و جور که امکان ضبط آسان و همه کاره صدای سوژه شما را در دوربین، دوربین فیلمبرداری یا دستگاه تلفن همراه شما فراهم می کند. این سیستم کیفیت صدای پیشرفته‌تری را از طریق میکروفون‌های داخلی دوربین‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌کند تا گفتاری واضح و قابل فهم برای خبرنگاران خبری، تولیدکنندگان محتوای YouTube/Instagram، شخصیت‌های TikTok، ولاگرها و غیره ارائه دهد.

این بسته شامل یک فرستنده گیره ای است که نسبت به سایر مدل های قبلی گیره دار کوچکتر است، به همراه یک میکروفون داخلی همه جهته که به شما امکان می دهد میکروفون سوژه خود را به سرعت و به راحتی در مقابل دوربین قرار دهید. مصاحبه و اجرا را آماده کنید.

گیرنده جمع و جور دو کاناله حداکثر برد دید 100 متر را ارائه می دهد و شامل یک براکت اتصال و جک خروجی 3.5 میلی متری است. کابل های اتصال هم برای دوربین و هم برای گوشی هوشمند شما در نظر گرفته شده است، در حالی که جک 3.5 میلی متری دوم برای نظارت بر هدفون است. فرستنده و گیرنده هر دو با باتری های لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شوند. فرستنده تا 7 ساعت کار می کند در حالی که گیرنده 6.5 ساعت کار می کند. قطعات از قبل جفت شده به کارخانه می رسند و فقط آن را به برق وصل کنید، گیرنده را به دوربین یا تلفن خود وصل کنید و شما آماده هستید.

سیستم استفاده آسان با میکروفون/فرستنده + میکروفون متصل

  • فرستنده گیره ای فشرده دارای یک میکروفون داخلی برای راه حل ضبط دوربین بی سیم است.
  • یک بادگیر خزدار برای میکروفون فرستنده در نظر گرفته شده است.

گیرنده فشرده و دو کاناله

  • گیرنده جمع و جور به نگهدارنده کفش یا گوشی هوشمند دوربین شما (به طور جداگانه فروخته می شود) وصل می شود و به جک ورودی 3.5 میلی متری دوربین یا دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود.
  • سطح خروجی گیرنده را می توان برای قرار دادن دوربین ها و ضبط کننده های مختلف تنظیم کرد.
  • یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین یا دوربین فیلمبرداری گنجانده شده است. یک کابل TRRS 5 میلی متری برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت مجهز به جک هدفون گنجانده شده است.
  • گیرنده دارای جک 3.5 میلی متری هدفون برای نظارت است.
  • صفحه نمایش OLED مشاهده سطوح صدا، وضعیت باتری، بی صدا، حالت مونو/استریو و وضعیت های جفت شدن را آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بی‌سیم بویا BOYA BY-XM6 S1 Mini" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بی‌سیم بویا BOYA BY-XM6 S1 Mini"، کلیک کنید.