برسی میکروفن بویا BY-PVM3000S

نقدر و برسی

میکروفن بویا BY-PVM3000S

بررسی میکروفون شاتگان سوپرکاردیویید BY-PVM3000S

Boya BY-PVM3000 یک مجموعه میکروفون شکاری حرفه ای است که از کپسول های میکروفون قابل تعویض تشکیل شده است.

کپسول‌های میکروفون همراه با میکروفون‌های BY-PVM3000S (کوچک)، BY-PVM3000M (متوسط) و BY-PVM3000L (بزرگ) ارائه می‌شوند.

این اجازه می دهد تا BY-PVM3000 به طور گسترده در برنامه های مختلف مانند فیلم سازی، پخش، تولید رسانه، گزارش ورزشی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

با یک الگوی قطبی فوق کاردیوئید، BY-PVM3000 می تواند هر گونه صدای ناخواسته پس زمینه از طرفین و پشت را نادیده بگیرد.

هرچه از کپسول میکروفون بیشتر استفاده شود، زاویه باریکتر می شود و می توانید صدا را از سمت سوژه به دقت ضبط کنید.

اگر صداهای پایین گذر از کولر گازی یا ترافیک در حین ضبط شنیده می شود، BOYA BY-PVM3000 دارای کلید فیلتر پایین گذر داخلی روی پیش تقویت کننده است، لطفاً برای حذف این صداها به حالت پایین گذر بروید.

BY-PVM3000 دارای یک کانکتور XLR سه پین ​​است، اگر قرار است با جک میکروفون 3.5 میلی متری روی دوربین DSLR اعمال شود، یک کابل صوتی XLR به TRS مورد نیاز است. یا اگر باید روی یک دوربین فیلمبرداری با سوکت XLR اعمال شود، به کابل صدای زن به مرد متعادل XLR نیاز است، اگر به کابل های صوتی در ضبط کننده های حرفه ای یا سایر رابط های صوتی نیاز دارید، به کابل های صوتی مشابه نیاز دارید.

در مقایسه با BY-PVM3000M,L، میکروفون BY-PVM3000S دارای بیشترین زاویه جمع آوری صدا، حدود 70 درجه است، با بیشترین حجم ضبط صدا، بزرگترین صدای محیط، زمانی که منبع صدا بسیار نزدیک به میکروفون باشد بسیار مفید است. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بویا BY-PVM3000S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بویا BY-PVM3000S"، کلیک کنید.