برسی میکروفن بویا BOYA BY-CM6B USB به همراه دوربین داخلی

نقدر و برسی

میکروفن بویا BOYA BY-CM6B USB به همراه دوربین داخلی

BY-CM6B یک میکروفون USB رومیزی جهانی با دوربین داخلی 4K Ultra HD است که با Skype، Zoom، FaceTime، Hangouts، ویدئو کنفرانس و غیره کاملاً کار می کند. علاوه بر این، با یک دوربین داخلی با کیفیت بالا، BY-CM6B تصاویر واضح یا ویدئویی روان را با سرعت 25 فریم در ثانیه در طول تماس های ویدئویی، پخش زنده، وبلاگ ها، ضبط ها یا موارد دیگر ارائه می دهد.

ضبط صدای عالی با ادغام پاسخ فرکانسی 20-20 کیلوهرتز و همچنین وضوح 24 بیت/48 کیلوهرتز، BY-CM6B صدایی شفاف را ضبط می کند و در عین حال جزئیات فوق العاده ای را برای ضبط های صوتی شما ارائه می دهد.

نور حلقه قابل تنظیم با یک لمس، می توان به راحتی نور حلقه را مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد. BY-CM6B باعث می شود هر بار در ویدیو عالی به نظر برسید و هر بار نور کافی برای عبور تصاویر واضح را فراهم می کند.

تناسب کامل در هر محیطی طراحی 96 درجه با دید گسترده BY-CM6B به صفحه اجازه می دهد تا تیمی متشکل از چندین نفر را به طور همزمان در خود جای دهد و برای کنفرانس ها، پخش زنده، ارائه ها و موارد دیگر عالی است. نظارت با تأخیر بسیار کم BY-CM6B به جک هدفون 3.5 میلی‌متری برای نظارت بر صدای شما مجهز است و از کیفیت صدای عالی در هنگام ضبط اطمینان می‌دهد.

کنترل‌های داخلی BY-CM6B با کنترل‌های سریع صدای هدفون، بی‌صدا کردن میکروفون و دستگیره‌های افزایش، همیشه ضبط شما را آسان می‌کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بویا BOYA BY-CM6B USB به همراه دوربین داخلی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بویا BOYA BY-CM6B USB به همراه دوربین داخلی"، کلیک کنید.