برسی میکروفن بویا BOYA by-CM5 USB

نقدر و برسی

میکروفن بویا BOYA by-CM5 USB

بررسی میکروفون USB BOYA by-CM5

BOYA BY-CM5 یک میکروفون خازنی USB است که صدایی با کیفیت بالا را در همه برنامه های ضبط، مانند پادکست، پخش زنده، ضبط استودیوی خانگی، ویدئو کنفرانس و غیره ارائه می دهد.

با کابل‌های USB-A و USB-C، کافی است آن را وصل کنید و آماده کار هستید. BY-CM5 با اکثر دستگاه‌های اندروید، تبلت‌های دارای رابط USB-C و رایانه‌های شخصی، رایانه‌های Mac/Windows با پورت USB-A سازگار است. BY-CM5 علاوه بر راحتی در استفاده، ویژگی های زیر را نیز برای رفع نیازهای ضبط شما دارد.

الگوهای قطبی قابل تعویض برای سناریوهای طراحی شده مختلف با یک لمس

BY-CM5 به کاربران کمک می کند به راحتی بین الگوهای قطبی کاردیوئید و همه جهته جابجا شوند. از تنظیمات کاردیوید برای رد کردن صدای خارج از محور و به حداقل رساندن صدای اتاق، حتی زمانی که مستقیماً با میکروفون صحبت می کنید، استفاده کنید. مناسب برای پادکست، صدا و ضبط. یک مدل همه جهته برای ضبط صدا در اطراف کپسول انتخاب کنید، که برای کارهایی که شامل چندین صدا هستند، مانند مصاحبه و کنفرانس ویدیویی، ایده آل است.

دکمه کنترل انعطاف پذیر با دکمه چند منظوره

کاربران می توانند تمام عملکردهای ضبط را با یک دکمه کنترل کنند. سه چراغ رنگی آبی، بنفش و قرمز برای نشان دادن کنترل های مختلف میکروفون استفاده می شود. به طور پیش فرض، نور یک نور آبی ثابت است که کنترل صدای هدفون را نشان می دهد. دکمه را فشار دهید تا میکروفون را بی صدا کنید، سپس چراغ قرمز می شود. دکمه را به مدت 2 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا بین کنترل گین و کنترل صدا هدفون که بنفش یکدست است جابه جا شوید.

هر لحظه ضبط را در زمان واقعی نظارت کنید

چگونه می توانیم صدای خود را در طول فرآیند ضبط بهبود دهیم؟ BY-CM5 دارای جک هدفون 3.5 میلی متری با مانیتورینگ بدون تاخیر است که صدای ضبط را بررسی می کند و بلافاصله تنظیمات را انجام می دهد. فقط هدفون خود را به جک میکروفون 3.5 میلی متری وصل کنید و صدایی با کیفیت پخش خواهید شنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بویا BOYA by-CM5 USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بویا BOYA by-CM5 USB"، کلیک کنید.