برسی میکروفن استودیویی رود RODE X XDM-100 Dynamic USB-C

نقدر و برسی

میکروفن استودیویی رود RODE X XDM-100 Dynamic USB-C

Rode X XDM-100 یک میکروفون USB-C است که دارای DSP پیشرفته و یک پیش تقویت کننده داخلی با بهره بالا برای برنامه های بازی و پخش است.

کپسول پویا میکروفون طوری طراحی شده است که نزدیک به سوژه باشد و صداهای ناخواسته و بازتاب کمتری را از فضاهای دورتر دریافت کند.

علاوه بر این، الگوی قطبی کاردیوئید ضبط صدا را در جلوی میکروفون متمرکز می کند و صدای کمتری را از پشت و کناره ها دریافت می کند تا صدایی تمیزتر و واضح تر داشته باشد.

XDM-100 دارای پیش تقویت کننده انقلابی Rode با نویز بسیار کم و بهره بالا است که از طریق اتصال گذرگاه USB-C تغذیه می شود و یک سطح سیگنال قوی برای مبدل داخلی آنالوگ به دیجیتال 24 بیت/48 کیلوهرتز ارائه می کند.

جک هدفون 3.5 میلی‌متری با تأخیر صفر با کنترل صدا و دکمه بی‌صدا کردن میکروفون به شما امکان می‌دهد صدای خود را در زمان واقعی نظارت کنید تا دقیقاً آنچه را که کپسول میکروفون می‌گیرد بشنوید.

یک محافظ برای کاهش تنفس و صدای انفجار در نظر گرفته شده است. پایه شوک گنجانده شده به جداسازی میکروفون و کاهش صدای لرزش کمک می کند. یک کابل هدفون داخلی 9.8 اینچی ارائه شده است تا فضای زیادی برای حرکت در هنگام پادکست، پخش جریانی یا بازی در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار صوتی UNIFY Rode گنجانده شده است که به شما امکان می دهد ویژگی های اضافی DSP داخلی قدرتمند میکروفون را باز کنید و حداکثر چهار میکروفون USB را به طور همزمان برای برنامه های پادکست و پخش جریانی ترکیب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن استودیویی رود RODE X XDM-100 Dynamic USB-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن استودیویی رود RODE X XDM-100 Dynamic USB-C"، کلیک کنید.