برسی میکروفن استودیویی رود RODE NT1 5th Generation (Black)

نقدر و برسی

میکروفن استودیویی رود RODE NT1 5th Generation (Black)

نسل جدید محبوب ترین میکروفون استودیویی

NT1 محبوب ترین میکروفون استودیویی در جهان است که به خاطر صدای گرم، کلاسیک و تطبیق پذیری باورنکردنی اش شناخته شده است. نسل پنجم NT1 هسته بسیار محبوب و مورد احترام NT1 را دریافت می کند و ویژگی های پیشرفته ای را اضافه می کند.

نسل پنجم RØDE NT1 دارای هر دو کانکتور XLR آنالوگ و کانکتور دیجیتال USB-C است که نشان دهنده یک جهش بزرگ دیگر برای این میکروفون با دیافراگم بزرگ است.

وجود دو گزینه برای اتصال تجهیزات آنالوگ و دیجیتال به میکروفون سطح جدیدی از انعطاف پذیری را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد میکروفون را مستقیماً بدون کارت صدا به رایانه متصل کنند.

البته اگر کارت صدا یا پری امپ داشته باشید اشکالی ندارد. به سادگی خروجی XLR میکروفون را به تجهیزات آنالوگ خود وصل کنید و آماده کار هستید.

میکروفون نسل پنجم NT1 با ترکیب یک کپسول کندانسور، مدار بسیار کم نویز و یک محفظه بسیار بادوام، برای ضبط دیجیتالی آواز و سازها در خانه، استودیو یا حتی روی صحنه ایده‌آل است.

دارای کپسول 1 اینچی طلایی HF6 RØDE است که برای ارائه پاسخ دقیق میان رده با بلندی های صاف و بیس گرم طراحی شده است. الگوی قطبی کاردیوئید ضبط صدا را روی منبع جلوی میکروفون متمرکز می کند و صدای ناخواسته محیطی کمتری را از پشت و کناره دریافت می کند.
این میکروفون با استفاده از سیستم پیشرو در صنعت Lyre Rycote در داخل میکروفون، لرزش های خارجی را در سطح کپسول به حداقل می رساند.

تغذیه میکروفون با فانتوم پاور از طریق کانکتور XLR یا از طریق پورت USB-C تامین می شود.

RØDE بخش دیجیتال نسل پنجم NT1 را به برخی ویژگی‌های نوآورانه مجهز کرده است تا اطمینان حاصل شود که کیفیت صدای عالی را از اتصال USB دریافت می‌کنید، که با یک پیش تقویت‌کننده داخلی شروع می‌شود که نویز بسیار کم را برای تغذیه ADC تا 192 کیلوهرتز ارائه می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن استودیویی رود RODE NT1 5th Generation (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن استودیویی رود RODE NT1 5th Generation (Black)"، کلیک کنید.