برسی میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone

نقدر و برسی

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone

میکروفون پادکست میکروفون بویا BOYA BY-PM500 USB

پادکست خود را ضبط کنید، محتوای آنلاین ایجاد کنید و حتی مستقیماً به رایانه یا دستگاه های تلفن همراه (با USB-C) پخش کنید. ابزار خود را ضبط کنید. به لطف سازگاری این میکروفون با دستگاه های مک، ویندوز و اندروید، می توانید به سرعت و به راحتی ضبط را شروع کنید.

میکروفون ویژگی های مفیدی مانند کنترل آسان و الگوهای قطبی متعدد را برای رفع نیازهای مختلف ضبط ارائه می دهد. با کابل ها و پایه رومیزی، می توانید فوراً راه اندازی کنید.

متناسب با نیاز شما

برای پخش جریانی، وبلاگ نویسی، بازی، و ضبط پادکست و موسیقی با دستگاه های شما کار می کند.

این میکروفون با کامپیوترهای مک و ویندوز و همچنین اکثر دستگاه های تلفن همراه با پورت USB Type-C سازگار است.

چندین الگوی قطبی قابل استفاده مجدد

دو مدل قطب قابل انتخاب موجود است. Cardioid را انتخاب کنید تا صدای اتاق را کاهش دهید و میکروفون را روی صدای خود متمرکز کنید.

یا Omnidirectional را برای ضبط صدا از همه جهات انتخاب کنید که برای آلات موسیقی عالی است.

جک هدفون داخلی

از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌توانید به نظارت بدون تاخیر دست پیدا کنید. فقط هدفون خود را وصل کنید و آماده گوش دادن هستید.

ضبط صدا با کیفیت بالا

میکروفون صدا را با فرکانس 24 بیت/48 کیلوهرتز ضبط می‌کند و استاندارد پخشی برای تعداد نمونه‌هایی که می‌تواند در هر ثانیه ضبط کند به شما می‌دهد و محدوده دینامیکی بالایی را ارائه می‌دهد. ترجمه غیر فنی: این میکروفون برای ثبت جزئیات ظریف صدای شما عالی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone"، کلیک کنید.