برسی مبدل صوتی رود RODE AI-1 USB-C Audio Interface

نقدر و برسی

مبدل صوتی رود RODE AI-1 USB-C Audio Interface

Rode AI-1 یک رابط صوتی با کیفیت استودیویی است که برای ضبط آواز، سازها و صداها در رایانه Mac یا Windows شما ایده آل است. این رابط دارای ورودی ترکیبی XLR-1/4 اینچی با قدرت فانتوم، دو خروجی مانیتور 1/4 اینچی متعادل، و خروجی هدفون با کیفیت استودیو جداگانه با کنترل سطح است.

این می تواند در حالت نظارت با تأخیر صفر کار کند، که برای عملکرد ضبط بدون تاخیر، پری آمپ را مستقیماً به خروجی هدفون متصل می کند. با روشن کردن ورودی هدفون، دو خروجی مانیتور دور می‌شوند. برای روشن کردن خروجی های مانیتور، کافی است دوشاخه هدفون را از جک جدا کنید.

دارای بدنه آلومینیومی محکم با روکش مشکی ساتن و پایه های لاستیکی بزرگ است که از لیز خوردن رابط دسکتاپ در هنگام گرفتن جلوگیری می کند.

AI-1 سازگار با کلاس نیازی به درایور ندارد و دارای یک کانکتور USB-C است که نه تنها به رایانه شما متصل می شود، بلکه برق را نیز تامین می کند. Rode AI-1 دارای یک کابل USB و مجوز برای Ableton Live Lite است.

رابط صوتی رومیزی USB با پیش تقویت کننده گسسته کلاس A با نویز کم تا 96 کیلوهرتز / نرخ نمونه برداری 24 بیتی

یک ورودی ترکیبی XLR-1/4

دو خروجی مانیتور 1/4 اینچی متعادل

خروجی جداگانه برای هدفون با کیفیت استودیو

فانتوم پاور برای میکروفون های خازنی

حالت مانیتور صفر تاخیر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مبدل صوتی رود RODE AI-1 USB-C Audio Interface" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مبدل صوتی رود RODE AI-1 USB-C Audio Interface"، کلیک کنید.