برسی مانیتور 23 اینچی ایسوس مدل PA238Q Asus

نقدر و برسی

مانیتور 23 اینچی ایسوس مدل PA238Q Asus

مانیتور 23 اینچی ASUS PA238Q

مانیتور ASUS PA238Q یک پنل 23 اینچی IPS مقرون به صرفه با پوشش 100٪ sRGB است. این به معنای طیف رنگی 16.7 میلیون رنگ است. مانیتور کالیبره شده کارخانه است و دارای دلتای E کمتر از 5 است که هر دو خوانش ورودی رنگ دقیق و وفاداری رنگ عالی را ارائه می دهند. به علاوه، زاویه دید گسترده 178 درجه از تغییر رنگ مانیتور با تغییر زاویه دید جلوگیری می کند.

نمایشگر ASUS PA238Q همچنین دارای جدول جستجوی ده بیتی است. این بدان معناست که رنگ‌های RGB نسبت به مانیتورهای معمولی عمق و درجه‌بندی نرم‌تری دارند. همچنین یک مقیاس مجازی QuickFit وجود دارد که روی متنی که مشاهده می کنید یک شبکه قرار می دهد. این مقیاس به شما کمک می کند اسناد خود را در اندازه واقعی خود روی صفحه ببینید که برای مشاهده و ویرایش دقیق ایده آل است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به تنظیمات رنگ سفارشی و قابلیت های قاب دوگانه اشاره کرد.

از نظر ارگونومی، PA238Q با تنظیمات چرخشی، شیب و ارتفاع مطابق با نیازهای شما تنظیم می شود. هنگام اتصال صفحه نمایش به رایانه، می توانید از یکی از اتصالات زیر استفاده کنید: DisplayPort، HDMI، DVI و D-sub. همچنین دارای چهار پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه های USB، صفحه کلید، ماوس، دوربین های دیجیتال و غیره است.

دقت رنگ

دقت رنگ بالا با Low Delta E

هر PA238Q با حداکثر ΔE (دلتا E) کمتر از 5 کالیبره شده است. این خوانش دقیق رنگ ورودی را تضمین می کند و دقت رنگ عالی را ارائه می دهد.

زاویه دید گسترده 178 درجه

PA238Q دارای زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه است که تغییر رنگ را در صفحه نمایش شما بدون توجه به کجا و چگونه به آن نگاه می کنید، حذف می کند.

جدول جستجوی ده بیتی

جدول جستجوی ده بیتی داخلی PA238Q می تواند عمق بیشتری را برای هر رنگ RGB نسبت به جدول جستجوی هشت بیتی در مانیتورهای معمولی ارائه دهد. نتیجه درجه بندی صاف و تعریف دقیق رنگ است

تنظیمات رنگ سفارشی

کنترل‌های رنگ و اشباع سفارشی به کاربر این امکان را می‌دهد که شش رنگ (قرمز، سبز، آبی، فیروزه‌ای، سرخابی و زرد) را به‌طور مستقل بدون تأثیر بر رنگ‌های دیگر تنظیم کند.

PIP و PBP

تصویر در تصویر و تصویر به تصویر به کاربران این امکان را می دهد که تصاویر را از سیگنال های مختلف تقریباً به هر شکلی که می خواهند مشاهده کنند.

طراحی ارگونومیک و قابل تنظیم

مانیتور حرفه ای PA238Q دارای طراحی ارگونومیک با قابلیت چرخش، کج و تنظیم ارتفاع برای یک موقعیت دید ایده آل است.

اتصال بدون درز

PA238Q دارای چندین گزینه اتصال از جمله DisplayPort، HDMI، DVI، D-sub است. همچنین مجهز به چهار پورت USB 2.0 است، بنابراین کاربران می توانند به راحتی PA238Q را به بسیاری از تجهیزات جانبی مانند درایو USB، صفحه کلید، ماوس، دوربین دیجیتال و غیره متصل کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مانیتور 23 اینچی ایسوس مدل PA238Q Asus" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مانیتور 23 اینچی ایسوس مدل PA238Q Asus"، کلیک کنید.