برسی مانیتور و رکوردر بلک مجیک Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI 5″ Recorder/Monitor

نقدر و برسی

مانیتور و رکوردر بلک مجیک Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI 5″ Recorder/Monitor

با مانیتور ضبط ۵ اینچی Video Assist 3G-SDI/HDMI Blackmagic Design، نظارت حرفه ای و ضبط با کیفیت بالا را به دوربین خود اضافه کنید.

این صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1920×1080 با روشنایی 300 cd/m² دارد که به شما در کادربندی و فوکوس کمک می کند. شما را می برد و ورودی های 3G-SDI و HDMI را برای ضبط خروجی ویدیو از دوربین های حرفه ای فراهم می کند. می‌توانید ویدیو را با رزولوشن 1080p60 با 10 بیت 4:2:2 و حداکثر 16 کانال صوتی 24 بیتی 48 کیلوهرتز تماشا و ضبط کنید. به روز رسانی سیستم عامل 3.3.1 خروجی ویدیو را از طریق درگاه USB Type-C اضافه می کند که می تواند برای تبدیل دوربین متصل به وب کم نیز استفاده شود. همچنین به شما امکان می دهد کانال هایی را برای نظارت بر صدا انتخاب کنید.

با استفاده از شیار کارت حافظه SD UHS-I روی کارت حافظه SDXC/SDHC ضبط می کند. از پورت ضبط USB Type-C برای پیکربندی و ارتقاء مانیتور استفاده کنید. ویدئو با استفاده از استاندارد صنعتی Apple ProRes (کدک‌های HQ، 422، LT یا Proxy) و Avid DNxHD ضبط می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مانیتور و رکوردر بلک مجیک Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI 5″ Recorder/Monitor" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مانیتور و رکوردر بلک مجیک Blackmagic Design Video Assist 3G-SDI/HDMI 5″ Recorder/Monitor"، کلیک کنید.