برسی مانیتور ویلتروکس Viltrox DC70 EX

نقدر و برسی

مانیتور ویلتروکس Viltrox DC70 EX

مانیتور دوربین ال سی دی 7 اینچی Viltrox DC70 EX از Viltrox نظارت حرفه ای را روی یک صفحه نمایش 7 اینچی شفاف و سازگار با فضای باز با وضوح 1024 در 600 ارائه می دهد.
DC70 EX از ورودی ویدیوی DCI/UHD 4K از طریق HDMI، تا ورودی ویدیوی 1080p60 از طریق SDI و فرمت های مختلف HD و SD از طریق ورودی های HDMI، SDI و AV پشتیبانی می کند.
خروجی های HDMI و SDI Loop-through را برای ارسال ویدیو به مانیتور دیگر ارائه می دهد. صفحه نمایش IPS LCD دارای پورت تالی، ورودی DC و ورودی برق XLR است. دارای پورت USB است که به شما امکان ارتقاء سیستم عامل را می دهد.
در پشت مانیتور، یک صفحه باتری داخلی سری L به شما امکان می دهد مانیتور را با باتری سری L که جداگانه موجود است، تغذیه کنید.
شامل کاپوت، پایه آداپتور کفش، کاور، کابل HDMI نوع A به نوع C و کابل HDMI نوع D به میکرو HDMI است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی مانیتور ویلتروکس Viltrox DC70 EX" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی مانیتور ویلتروکس Viltrox DC70 EX"، کلیک کنید.