برسی لرزشگیر و گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo

نقدر و برسی

لرزشگیر و گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo

استابلایزر و گیمبال ترکیبی DJI RS 3

گیمبال DJI RS 3 Combo دارای گیمبال جدید RS 3 است که سبک تر و شیک تر از رونین RSC 2 است و تنها 990 گرم وزن دارد و می تواند تا 3 کیلوگرم را حمل کند. این گیمبال کوچک به اندازه کافی قوی است که از a7S III یا Canon R5 همراه با لنز زوم 27-70 میلی متر پشتیبانی و تثبیت می کند. با یک صفحه نمایش OLED تمام رنگی بزرگتر، یک پیچ جدید با تنظیم دقیق و افزایش پایداری، RS 3 می تواند به بخشی ضروری از دوربین کامپکت شما تبدیل شود. کیت ترکیبی شامل موارد ضروری اضافی مانند یک موتور فوکوس جدید، یک کیت نصب میله موتوری با بند، یک دستگیره دستی، یک قاب، دو کابل برای کنترل چندین دوربین و یک پایه لنز است.

صفحات انتشار سریع

با صفحات دولایه Quick Release، نصب دوربین روی RS 3 سریع و آسان است. پس از تعویض باتری یا کارت حافظه جدید، نیازی به تعادل مجدد گیمبال نیست.

قفل اکسل اتوماتیک

هنگامی که گیمبال خاموش است، می توانید دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و قفل سه محوره باز می شود در حالی که گیمبال به طور خودکار گسترش می یابد و به شما امکان می دهد فقط در دو ثانیه از جای خود بلند شوید و کار کنید. دکمه روشن/خاموش را یکبار فشار دهید، محورها به طور خودکار قفل می‌شوند و وارد حالت خواب می‌شوند و جابه‌جایی یا ذخیره‌سازی را کارآمدتر می‌کنند.

کنترل شات بی سیم

با اجرای بلوتوث دو حالته، RS 3 از کنترل شاتر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و در هر استفاده در زمان صرفه‌جویی می‌کند. پس از جفت شدن اولیه بلوتوث، می توانید به سادگی با فشار دادن دکمه ضبط روی گیمبال، ضبط ویدیو و عکس را کنترل کنید. دوربین هایی که قبلاً جفت شده اند را می توان پس از اولین استفاده مجدداً به طور خودکار وصل کرد و برای کنترل دوربین نیازی به کابل نیست.

کنترل های یکپارچه

  • با یک دستگیره جدید تنظیم دقیق محور شیب، دوربین را می توان با تنظیمات دقیق میلی متری به جلو یا عقب چرخاند و در هنگام تعویض لنز، تعادل دقیق را آسان تر می کند.
  • به سادگی با تنظیم سوئیچ حالت گیمبال جدید، می توانید به طور متناوب بین حالت های Pan follow، Pan و Tilt و FPV تغییر دهید. انتخاب حالت FPV همچنین می تواند روی رول سه بعدی، پرتره یا سفارشی تنظیم شود، به شما این امکان را می دهد که وسایل خود را تنظیم کنید و در سریع ترین زمان ممکن حرکت کنید.
  • چرخاندن پنل جلویی به شما امکان می دهد زوم یا فوکوس را کنترل کنید. همچنین می توان آن را برای کنترل شاتر، دیافراگم، ISO یا حرکات گیمبال دوربین سفارشی کرد و برای کار با یک دست بسیار راحت است.

الگوریتم تثبیت RS نسل سوم

با استفاده از الگوریتم تثبیت نسل بعدی، RS 3 20 درصد پایداری بیشتری نسبت به RSC 2 ارائه می‌کند و عکس‌های با زاویه پایین، سناریوهای حرکتی یا حرکت بین موقعیت‌های بالا و پایین را بدون زحمت کنترل می‌کند.

نتایج SuperSmooth را دریافت کنید

هنگامی که حالت SuperSmooth فعال است، RS 3 برای تثبیت بیشتر و ارائه فیلم پایدار حتی در سناریوهای با حرکت سریع یا با لنزهای کانونی معادل 100 میلی متر، گشتاور موتور را افزایش می دهد.

صفحه نمایش لمسی OLED 1.8 اینچی

در مقایسه با صفحه نمایش سیاه و سفید RSC 2، گیمبال DJI RS 3 به صفحه نمایش لمسی OLED تمام رنگی 1.8 اینچی با نمایشگر 80 درصد بزرگتر مجهز شده است. همچنین از اکثر تنظیمات برنامه Ronin پشتیبانی می کند و کنترل بصری و دقیق را با یک رابط کاربری بازطراحی شده ارائه می دهد.

نظارت بر گوشی های هوشمند

RS 3 از فرستنده تصویر Ronin (که قبلاً به عنوان فرستنده تصویر Ronin RavenEye شناخته می شد) پشتیبانی می کند تا داده های زنده p30 HD1080 را مستقیماً به دستگاه تلفن همراه منتقل کند. حداکثر فاصله انتقال 656 فوت و تاخیر انتقال سرتاسر 60 میلی ثانیه است. همچنین می توان یک گوشی هوشمند را با نگهدارنده تلفن برای نظارت بی سیم به پورت ناتو RS 3 متصل کرد.

نظارت و کنترل یکپارچه

نوردهی دوربین را مستقیماً در برنامه Ronin از راه دور تنظیم کنید یا برای نظارت و کنترل یکپارچه، گیمبال را با جوی استیک مجازی کار کنید. با فرستنده تصویر Ronin، یک گوشی هوشمند می تواند به عنوان یک کنترل کننده حرکت برای کنترل از راه دور گیمبال RS 3 برای حرکت های انعطاف پذیرتر و پویاتر دوربین استفاده شود.

باتری طولانی و شارژ سریع

باتری جدید RS 3 دارای طراحی ساختاری است که تعویض باتری ها را آسان تر می کند و برای ذخیره سازی کوچکتر از RSC 2 است. حتی می توان آن را جداگانه از گیمبال شارژ کرد. باتری جدید تا 12 ساعت دوام می آورد که برای عکاسی مداوم در طول روز کافی است. از شارژ سریع 18 واتی PD با زمان شارژ تنها 2.5 ساعت پشتیبانی می کند. حتی می توان از آن در هنگام شارژ استفاده کرد تا RS 3 تقریباً به طور نامحدود روشن بماند.

ویژگی های هوشمند

این دوربین دارای تمام ویژگی‌های حرکت هوشمند مانند زوم دالی، حرکت حرکت، مسیر، تونل زمان، پانوراما است. قوطی ها

دسته جدید

دارای دسته ارگونومیک جدید برای نصب آسانتر و سریعتر و قابلیت حمل در حالت کیف پول. پایه کفش سرد داخلی و سوراخ‌های نصب 1/4 اینچ تا 20 می‌توانند به مانیتورهای خارجی متصل شوند تا به تصویربرداری کمک کنند و حرکات دوربین با زاویه پایین را بهبود بخشند.

موتور فوکوس کاملا جدید

نسل جدید موتور فوکوس DJI RS (2022) گشتاور سه برابر قوی‌تر (تا 1 N·m) ارائه می‌دهد و نویز تا 50 درصد کاهش می‌یابد. این امر فوکوس نرم‌تری را فراهم می‌کند و تأثیر آن بر ضبط صدا را کاهش می‌دهد. همچنین از ساختار Quick Release استفاده می کند که به راحتی بدون هیچ ابزاری برای استفاده سریع تر مونتاژ می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزشگیر و گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزشگیر و گیمبال دوربین دی جی آی DJI RS 3 Gimbal Stabilizer Combo"، کلیک کنید.