برسی لرزشگیر دوربین دی جی آی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo

نقدر و برسی

برسی لرزشگیر دوربین دی جی آی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo

لرزشگیر دوربین دی جی آی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo

DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo

گیمبال DJI RSC 2 برای دوربین بدون آینه و دوربین DSLR این برای تحمل حداکثر وزن تقریباً 3 کیلوگرم دوربین و لوازم جانبی طراحی شده است. موتورهای گیمبال RSC 2 نسبت به Ronin-SC که مدل قبلی این گیمبال است 50 درصد قدرتمندتر هستند. ویژگی اصلی RSC 2 طراحی تاشو است که به آن اجازه می دهد تا به حالت پشتیبانی از پایین (پشتیبانی بالا) سوئیچ کند.

چاپ دیجیتال؛ فروش دوربین عکاسی و فروش تجهیزات عکاسی


سر گیمبال و تثبیت کننده از دسته گیمبال به سمت پایین خم می شوند و سپس می توانید گیمبال را وارونه کنید و از زیر آن برای عکاسی با زاویه کم استفاده کنید و نیازی به اتصال یا جدا کردن چیزی نیست. در دسته گیمبال ها باتری های داخلی وجود دارند که تا 14 ساعت کار می کنند. باتری ها را می توان از طریق دسته شارژ کرد در حالی که گیمبال در حال استفاده است (به جز در دماهای بسیار گرم/سرد). این دستگاه از پروتکل های شارژ سریع PD و QC 2.0 پشتیبانی می کند و با استفاده از شارژر سریع 18 واتی (شامل نمی شود) در حدود دو ساعت شارژ می شود. طراحی گیمبال تاشو همچنین امکان حمل و نقل و ذخیره سازی آسان تر را فراهم می کند.


DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer همچنین دارای یک صفحه نمایش OLED سیاه و سفید 1 اینچی و یک صفحه افقی در جلو برای تنظیم فوکوس با همان دستی است که گیمبال را با آن نگه می دارید. در هر طرف دسته گیمبال یک قفسه ناتو با شیارهای M4 برای اتصال لوازم جانبی خاص مانند دسته کیف اضافی (که باید جداگانه خریداری شود) قرار دارد.


RSC 2 از الگوریتم تثبیت DJI Titan استفاده می کند نسخه بهبود یافته ای که تثبیت و انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد. همچنین یک ویژگی داخلی به نام SuperSmooth وجود دارد که هنگام کار با لنزهایی تا زوم 100 میلی متری الگوریتم را تکمیل می کند. SuperSmooth حرکات ظریف را جبران می کند و گشتاور را افزایش می دهد تا در صورت استفاده با لنزهای بلند حرکت نرم و آسان را امکان پذیر کند.

گیمبال و تثبیت کننده دارای سیستم نصب دوربین دو لایه Manfrotto به همراه Arca-Swiss با دو صفحه قابل جابجایی هستند. برای محتوای رسانه های اجتماعی با فشار دادن یک دکمه دوربین شما در حالت پرتره (برای پرتره) قرار می گیرد. RSC 2 در مجموع شش پیکربندی مختلف را امکان پذیر می کند و دارای یک برنامه iOS / Android است که دسترسی به ویژگی هایی مانند تایم لپس پانوراما و Roll 360 را فراهم می کند که دوربین شما را به طور مداوم بر روی محوری که می چرخد ​​حرکت می دهد. گیمبال از DJI نیز پشتیبانی می کند. سیستم انتقال RavenEye که امکان انتقال از راه دور فیلم های 1080p ردیابی شی گیمبال ActiveTrack 3.0 و سایر ویژگی ها را فراهم می کند.

یک مینی سه پایه RSC 2 وجود دارد که به یک شیار 20-1/4 اینچی در پایین دسته متصل می شود تا به عنوان یک پایه یا دسته قابل گسترش برای مانور گیمبال با دو دست برای تصاویر اکشن خاص در حرکت آهسته عمل کند. هستند و کابل های کنترل دوربین که توانایی کنترل دوربین های انتخابی و هدایت عملکردها را از کنترل های گیمبال فراهم می کنند.

ویژگی های اصلی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo

  • برای دوربین های بدون آینه و DSLR طراحی شده است
  • 6.6 پوند (تقریباً 3 کیلوگرم) برای دوربین و لوازم جانبی حمل کنید
  • تا شدن در حالت زیر ریه ها
  • صفحه نمایش OLED سیاه و سفید 1 اینچی
  • الگوریتم تثبیت تایتان DJI
  • تثبیت کننده تصویر SuperSmooth برای لنزهای زوم طولانی
  • دو پایه ناتو برای لوازم جانبی خاص مانند دسته کیف (که باید جداگانه خریداری شود)
  • پشتیبانی از سیستم انتقال اختیاری با DJI RavenEye 1080p
  • دسته داخلی یکپارچه با باتری 14 ساعته
  • برنامه موبایل iOS 11+ / Android 7.0+
  • تایم لپس پانوراما رول 360 و سایر عملکردهای خلاقانه
  • سیستم نصب دوربین دو لایه Manfrotto با Arca-Swiss
  • تنها با یک ضربه به حالت پرتره بروید

DJI RSC 2 Gimbal Pro Combo Camera Gimbal Items

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لرزشگیر دوربین دی جی آی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لرزشگیر دوربین دی جی آی DJI RSC 2 Gimbal Stabilizer Pro Combo"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه