برسی سوییچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Pro

نقدر و برسی

سوییچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Pro

Blackmagic Switch Blackmagic Design ATEM Mini Pro

مانند سلف خود، ATEM Mini Pro توسط Blackmagic Design برای پخش مستقیم دوربین های متعدد از طریق اینترنت یا پخش برنامه ها طراحی شده است. یک سوئیچر خروجی مستقیم چهار ورودی با یک کنترل پنل یکپارچه که کنسول های بازی، پخش جریانی را به رایانه های شخصی سازمانی یا دوربین های HD ارائه می دهد. همراه با کنترل‌های نرم‌افزاری به‌روز، Mini Pro مینی را ارتقا می‌دهد و ویژگی‌هایی مانند نرخ داده‌های زنده و اطلاعات وضعیت، رمزگذار سخت‌افزار داخلی، ضبط همزمان در دستگاه‌های USB، تعویض دستگاه با Blackmagic MultiDock، دکمه‌های ضبط و پخش اضافه شده، ذخیره‌سازی جریان دارد. ، تولید کننده کد زمانی، پیش نمایش چند برنامه ای، پشتیبانی ضد و پشتیبانی از Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K و 4k برای استفاده به عنوان منابع پخش.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

سوئیچر Blackmagic ATEM Mini Pro از تنظیمات پنل پشتی مشابه با چهار ورودی HDMI در پشت شاسی پشتیبانی می کند و ویدیوهای HD را تا p1080 وارد می کند. همچنین یک خروجی HDMI برای یک پروژکتور یا مانیتورینگ چند منظوره، یک خروجی USB Type-C برای ضبط ویدیوی HD در رایانه شخصی، یک پورت RJ45 10/100/1000 اترنت برای پخش مستقیم، و مدیریت سیستم، کنترل از راه دور و به‌روزرسانی‌ها وجود دارد. وجود دارد. شما می توانید نرخ فریم را بسته به کیفیت پخش خود تنظیم کنید و نیازی به نرم افزار پخش اضافی نیست زیرا Pro شامل یک رمزگذار سخت افزاری داخلی است.

کنترل پنل به روز شده نرم افزار ATEM برای کنترل و پیکربندی ATEM Mini Pro از طریق USB یا اترنت استفاده می شود و به شما امکان می دهد نرخ داده، مترهای صوتی، پیکربندی و وضعیت منبع زنده خود را نظارت کنید. کنترل پنل رنگ داخلی دارای تنظیمات مشابه DaVinci Resolve است که هر گونه منحنی یادگیری را حذف می کند. ویژگی‌های پیشرفته شامل توانایی مهندسان برای آپلود یک فایل پیکربندی XML است تا به راحتی بتوان همه تنظیمات خود را به طور همزمان تغییر داد.

سطح کنترل دارای همان دکمه های کنترل با نور پس زمینه آسان برای انتخاب ورودی دوربین، کنترل انتقال، کلیدها، تنظیمات و DVE است. سوئیچر ATEM Mini Pro چند دکمه را به سمت راست اضافه می کند، مانند یک دکمه ضبط سریع که به شما امکان می دهد پخش زنده خود را در یک منبع USB متصل ضبط کنید یا در صورت نیاز به دسترسی سریع به دیسک های ویرایش هنگام استفاده از Blackmagic MultiDock، آن را نگه دارید. همچنین دکمه‌های On Air و Stream اضافه شده تا بلافاصله پس از تنظیم در کنترل نرم‌افزار، پخش جریانی را شروع و متوقف کند. دکمه‌های خروجی ویدیو در سمت راست به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش برنامه را برای هر منبع انتخاب کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که هر منبع برای محیط آماده است.

سوئیچر ATEM Mini Pro از کلیدهای بالادست و پایین دست، یک کلید رنگی پیشرفته، دو کلید خطی / روشنایی، یک کلید انتقال DVE، یک ژنراتور الگو و یک ژنراتور رنگ استفاده می کند. همچنین پشتیبانی از مدیا پلیر از متغیرهایی و تصاویر کلیدی نیز وجود دارد که از 20 تصویر در فرمت های PNG، TGA، BMP، JPEG و TIFF پشتیبانی می کند.

مشخصات سوئیچر ATEM Mini Pro Blackmagic Design

  • همان پنل پشتی ATEM Mini با دکمه های اضافه شده و ویژگی های نرم افزاری

  • پخش ویدیو با کیفیت p HD1080

  • دکمه های پخش، پخش و ضبط سریع

  • رمزگذار سخت افزاری بنابراین نیازی به نرم افزار پخش اضافی نیست

  • کنترل و پیکربندی کد زمانی و وضعیت جریان

  • پشتیبانی و کنترل کامل برای دوربین های BMPCC 6K و 4K دارد

  • ضبط همزمان USB

  • ادغام با MultiDock برای تعویض هارد دیسک

  • تنظیمات پیشرفته را با فایل های XML سفارشی کنید

  • نرم افزار چند منظوره با پیش نمایش برنامه، نمودار، وضعیت ضبط، وضعیت هوا، شمارنده های صوتی

  • دکمه های ورود و خروج برای مشاهده برنامه

  • کنترل نور شمارش برای دوربین های BMPCC 6K / 4K

  • همگام سازی خودکار زمان کد برای همه دوربین ها

مشخصات سوئیچر ATEM Mini Pro Blackmagic Design

نقل و انتقالات موجود عبارتند از:

  • برش: با فشار دادن دکمه برش، ATEM فوراً از منبع برنامه فعلی شما به منبع پیش نمایش تغییر می کند. برش را می توان با انتخاب مستقیم منابع یا با فشار دادن دکمه Cut برای انتقال به منبع بعدی انجام داد.
  • هم بزنیدترکیب یا تجزیه، به تدریج از یک منبع به منبع دیگر حرکت می کند و یک ترکیب صاف ایجاد می کند. می توانید زمان های سفارشی را برای ترکیب دستی انتقال ها تنظیم کنید.
  • غوطه وری: درست مانند ترانزیشن های ترکیبی، انتقال شیب یک ترکیب تدریجی است که شامل یک رنگ ثابت، گرافیک یا کلیپ های دیگر بین دو منبع ویدیویی است. رنگ سیاه یا سفید محبوب ترین منابع هستند، یا می توانید از آرم ها یا گرافیک های حامی مالی استفاده کنید.
  • پاک کردن: الگوهای پاک کن داخلی شامل دایره، الماس، مربع و غیره است. شکل ها و الگوها را می توان برگرداند یا تنظیم کرد و حتی می تواند قاب های رنگی سفارشی داشته باشد.
  • DVE: با پردازشگر داخلی جلوه‌های ویدئویی دیجیتال (DVE)، می‌توانید فیلم‌های زنده خود را از یک دوربین به دوربین دیگر با جابجایی‌های شگفت‌انگیز حرکت دهید، بچرخانید، فشرده کنید یا سریع جلو ببرید. انتقال های DVE را می توان معکوس کرد و گزینه های انتقال بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

بالادست Keyer

با Upstream Keyer، ویدیوی زنده را در بالای سایر منابع ویدیویی یا گرافیکی قرار دهید. می‌توانید از کلید روشنایی، کلید خط، کلید الگو استفاده کنید یا در مقابل یک صفحه سبز عکس بگیرید و از کلید کروما برای ترکیب فوری ویدیو در مجموعه‌های مجازی استفاده کنید.

  • کلید لوما: کلیدهای Luma با تصاویر با کنتراست بالا، مانند عناصر سفید در پس‌زمینه سیاه، بهترین عملکرد را دارند. بنابراین می توانید از کنتراست برای برش پس زمینه سیاه و جایگزینی آن با ویدیو یا گرافیک زنده استفاده کنید.
  • کلید خطی: با استفاده از دو منبع پرکننده و دستکاری جداگانه برای ایجاد یک تصویر ویدئویی، نتایج واضح و با کیفیت بالا را با یک دستکاری خطی دریافت کنید. نشانه پر شامل ویدئویی است که روی پس‌زمینه قرار می‌گیرد. در حالی که سیگنال اصلی حاوی یک ماسک خاکستری برای برش یا پوشاندن ناحیه ای است که باید پر شود.
  • کلید کروماتیک: هر روز برای پیش بینی آب و هوا در تلویزیون استفاده می شود. کلیدهای کروما روشی قدرتمند برای ترکیب تصاویر زنده در زمان واقعی هستند. هنرمند معمولاً روی یک پس‌زمینه سبز یا آبی است و کلید رنگی به سادگی آن رنگ را حذف می‌کند و آن را با تصویر دیگری مانند یک ویدیو یا گرافیک ترکیب می‌کند.
  • کلید الگو: تصاویر زنده را با هر یک از الگوهای پاک کن داخلی ترکیب کنید تا تصاویر زنده یا گرافیک را با اشکال هندسی ترکیب کنید. شما کنترل کاملی بر صافی، تقارن، اندازه و موقعیت دارید تا جلوه‌های منحصر به فرد تصویر در تصویر را ایجاد کنید که به راحتی به هر منبع زنده منتقل شود.

کلیدهای پایین دست

سوئیچ ATEM Mini شامل یک سوئیچ پایین دست است. بنابراین می توانید گرافیک های باکیفیت مانند آرم ها، اشکال و عناوین را از طریق رسانه استریم داخلی به طور مستقیم از خروجی برنامه پخش اضافه کنید. کلیدهای پایین دست آخرین لایه کلیدها هستند. بنابراین تمام ویدیوهایی که به خروجی اصلی برنامه سوئیچ می شوند را پوشش می دهند.

میکسر صدا

در سوئیچر Blackmagic Design ATEM Mini Pro، میکسر صوتی داخلی به شما امکان می دهد دوربین و صدای خارجی را با تنظیمات دقیق سطح و تعادل در شش ورودی صوتی موجود و دو کانال کنترل کنید. میکسر قابلیت انتخاب روشن / خاموش / صوتی-فالو-فیلم را در هر کانال دارد. همچنین کنترل بهره فردی در هر کانال، اندازه‌گیری سطح و پیک، و بهبودهای صوتی Fairlight جدید مانند کمپرسور، گیت، محدودکننده، EQ پارامتریک شش باند و کنترل اصلی وجود دارد.

مانیتور خروجی

خروجی مانیتور HDMI در سوئیچر Blackmagic ATEM Mini Pro به شما امکان می دهد منابع، گرافیک، پیش نمایش و خروجی خود را در یک صفحه مشاهده کنید.

دستگاه پخش رسانه ای

با ذخیره حداکثر 20 فایل گرافیکی RGBA در ظرف رسانه، مولدهای کاراکتر اضافی را حذف کنید. رسانه پخش به عنوان منبع ورودی روی سوئیچ شما ظاهر می شود. می‌توانید تصاویر گرافیکی را به‌عنوان ویدیوی فول فریم تغییر دهید یا آن‌ها را روی کلیدها برای همپوشانی ویدیو حرکت دهید. فرمت های تصویری محبوب مانند PNG، TGA، BMP، GIF، JPEG و TIFF پشتیبانی می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوییچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Pro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوییچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Pro"، کلیک کنید.