برسی سوئیچر Datavideo SE-650 HD 4-Channel Digital Video Switcher

نقدر و برسی

سوئیچر Datavideo SE-650 HD 4-Channel Digital Video Switcher

سوئیچر ویدیوی 4 کانال دیتاویدئو SE-650 HD

بدون شک برندی که همیشه در بین برندهای میکسر و سوییچر در ذهن شماست، برند محبوب دیتاویدئو است. این برند تایوانی با تولید انواع میکسر و سوئیچ در بین کاربران در این زمینه بسیار معروف است. دیتا ویدئو سوییچر SE 650 را می توان به عنوان یکی از دستگاه هایی نام برد که قابلیت سوییچ و میکس را به صورت همزمان دارد.

سوئیچر و میکسر دیتاویدئو SE-650 ترکیبی از یک سوئیچر چهار کاناله HD و یک میکسر صوتی 6 کاناله است و با وجود این ویژگی ها دستگاه بسیار مناسبی برای سوئیچ و میکس ویدیوی زنده است. صدا و تصویر را می توان از طریق دو ورودی HD-SDI و دو ورودی HDMI به دستگاه وارد کرد.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

شما این امکان را دارید که تصاویر را با افکت های مختلف ترکیب کنید و چهره جدیدی به تصاویر خود ببخشید. این ترکیب ها با استفاده از دایره ها، قلب ها و الگوهای تاری ساخته می شوند. سوئیچر Datavideo SE-650 HD 4Channel دارای خروجی های قابل تنظیم است. بنابراین می توانید انتخاب کنید کدام خروجی برای پیش نمایش باشد و کدام خروجی برای پخش زنده ارسال شود. همچنین می توانید خروجی پیش نمایش را همزمان ذخیره کنید.

سوئیچر Datavideo SE-650 یک سوئیچر ویدیوی HD کوچک و مقرون به صرفه است که برای ایجاد فیلم های گرفته شده با دوربین های فیلمبرداری حرفه ای استفاده می شود. همچنین دارای یک میکسر صوتی است که شامل یک میکروفون و ورودی های RCA نامتعادل است. SE-650 دارای خروجی های متعددی است که امکان ارسال ویدئو به مکان های مختلف را فراهم می کند. این دستگاه از ابزارهای پیشرفته دیگری مانند Chromakey، Luma key نیز بهره می برد و در صورت استفاده می توانید تجربه کاربری خوبی با سوییچر و میکسر داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر Datavideo SE-650 HD 4-Channel Digital Video Switcher" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر Datavideo SE-650 HD 4-Channel Digital Video Switcher"، کلیک کنید.