برسی سوئیچر Datavideo SE-500HD 4-Channel HDMI Video Switcher

نقدر و برسی

سوئیچر Datavideo SE-500HD 4-Channel HDMI Video Switcher

سوئیچر و میکسر Datavideo SE-500HD Video Switcher

سوئیچر ویدئو و میکسر ۴ کاناله SE-500HD یک سوئیچر کوچک با ویژگی های حرفه ای است که به تازگی وارد بازار دیجیتال شده است. چهار ورودی HDMI و یک ورودی RCA به همراه دو ورودی میکروفون برای این میکسر در نظر گرفته شده است. برای خروجی های ویدئویی، سوئیچر Datavideo SE-500HD دارای دو پورت HDMI و یک خروجی Tally و همچنین یک جک استریو RCI و مینی جک برای خروجی هدفون است.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات عکاسی و صدابرداری

مشخصات سوئیچر ویدئو Datavideo SE-500HD

سوئیچر Datavideo SE-500HD گزینه بسیار مناسبی در زمینه آموزش، پادکست یا پخش زنده ویدیویی است. این میکسر می تواند تصاویر با وضوح Full HD را پشتیبانی کند. میکسر ویدئویی SE-500HD به کاربر این امکان را می دهد که دوربین و لپ تاپ یا سایر منابع ویدئویی خود را به آن متصل کند.

با استفاده از حالت PIP سوییچر داده های ویدئویی SE-500HD، می توانید همزمان چهار ویدیو را در اختیار داشته باشید و پردازش های لازم را برای پخش و ترکیب آنها انجام دهید. در سمت چپ میکسر SE-500HD، می توانید تنظیمات صدای 4 کانال را تنظیم کنید. این قسمت یک میکسر صوتی داخلی محسوب می شود. در بالای اهرم های کنترل صدا، چراغ های LED چشمک زن وجود دارد که قدرت سیگنال صوتی را نشان می دهد. قسمت سمت راست میکسر مربوط به افکت ها و تنظیمات تصویر است.

یک T-lever روی سوئیچر Datavideo SE-500HD برای اعمال افکت به صورت دستی روی دو منبع ارائه شده است. یکی از نکات برجسته سوئیچر SE-500HD وجود پورت MIDI است. با استفاده از این پورت می توانید آلات موسیقی مانند کیبورد و پیانو را نیز متصل کنید.

در میکسر Datavideo SE-500HD می توانید افکت های مختلفی را در کانال ورودی تصویر اصلی در 12 حالت اعمال کنید. از دیگر ویژگی های این سوئیچ می توان به تغییر رنگ پس زمینه با 8 رنگ مختلف اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر Datavideo SE-500HD 4-Channel HDMI Video Switcher" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر Datavideo SE-500HD 4-Channel HDMI Video Switcher"، کلیک کنید.