برسی سوئیچر Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K

نقدر و برسی

سوئیچر Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K

Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K Switcher

همانطور که می دانید پخش زنده تلویزیونی یکی از سرگرمی های پرطرفدار و هیجان انگیز این روزها است و بسیاری از افراد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کنند. با توجه به درخواست های زیاد این افراد برای تماشای تصاویر با کیفیت و بدون وقفه، این نیاز به طور فزاینده ای در بین حرفه ای ها به استفاده از ابزارهای حرفه ای برای ایجاد برنامه های زنده تلویزیونی، سوئیچر Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K از Black Magic احساس می شود. شرکت این نیاز را برآورده کرده و امکان تولید و پخش آنلاین برنامه زنده ضبط شده توسط چندین دوربین را به طور همزمان در اختیار شما قرار می دهد. این سوئیچر با داشتن 10 ورودی با وضوح فوق العاده HD و سیستم های NTSC/PAL می تواند بسیاری از نیازهای شما را برآورده کند. “ETAM 1 AM/E 4K” یک سوئیچر چند منظوره است که از تمامی فرمت های ویدئویی با ورودی های متعدد خود پشتیبانی می کند. این سوئیچر دارای 10 پورت ورودی 6G-SDI و 1 پورت HDMI است که با استفاده از سیستم پیشرفته همگام سازی و یا از طریق بلوتوث می توان به طیف وسیعی از دوربین ها و تجهیزات مختلف متصل شد.

تمامی برنامه های موجود در این سوییچ به صورت همزمان و به صورت زنده (روی هوا) اجرا می شوند و نیازی به رندر فایل های منبع نیست. سوئیچر Black Magic ATEM 1 M/E Production Studio 4K دارای 8 پورت خروجی به صورت HDMI و SDI است که همیشه فعال هستند و می توانند تصاویری با وضوح SD/HD/ultra HD بدون کوچکترین افت کیفیت تولید کنند. این دستگاه دارای نمایشگر HD بوده و با 6 ورودی و 2 مدیا پلیر برای بازتولید تصویر، امکان مشاهده همزمان (Multi View) با کیفیت 1080 بر روی یک مانیتور را به شما می دهد. کلیدهای LUMA و Chromakey در این صفحه نمایش تعبیه شده اند تا بتوانید جلوه ها، متن، لوگو، هر گرافیک و موارد دیگر را اعمال کنید. به صورت تصویر در تصویر با سرعت 10 بیت در ثانیه. میکسر داخلی صوتی مورد استفاده در این مدل یک میکسر 12 کاناله است که امکان میکس همزمان چند کانال صوتی از دوربین ها و سایر ورودی های SDI و HDMI و همچنین ورودی های صوتی RCA و XLR آنالوگ از میکروفون ها، پخش کننده های موسیقی و میکسرهای صدا را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر Blackmagic Design ATEM 1 M/E Production Studio 4K"، کلیک کنید.