برسی سوئیچر 12 کانال دیتاویدئو مدل Datavideo SE-3200 Switcher

نقدر و برسی

سوئیچر 12 کانال دیتاویدئو مدل Datavideo SE-3200 Switcher

سوئیچر 12 کانال دیتاویدئو مدل Datavideo SE-3200 Switcher

12 کانال Datavideo Switcher مدل SE-3200 یک دستگاه حرفه ای قدرتمند با کیفیت تصویر 1080p می باشد. سوئیچر Datavideo SE-3200 استفاده آسان از جلوه های ویدئویی ویژه مانند 4 کلید بالادست، برای Chromakey و Luma Key، انتقال دوگانه DSK، PIP و WIPE را فراهم می کند. از دیگر عملکردهای این دستگاه می توان به ذخیره فریم، تغییر افکت های انیمیشن، ورودی های چند کاناله و بسیاری از جلوه های بصری اشاره کرد.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات عکاسی و صدابرداری

مزایای سوئیچ Datavideo SE-3200:

این دستگاه را می توان با نرم افزار CG Datavideo جفت کرد تا فورا زیرنویس های پخش را ایجاد کند.

طراحی ماژولار SE-3200 به شما این امکان را می دهد که دستگاه را در یک فضای 2U بر روی یک رک استاندارد 19 اینچی نصب کنید و کنترل پنل را روی میز قرار دهید یا می توانید آن را در یک ون پخش (ون پخش کننده) در فضا قرار دهید. دوباره نصب کنید.

سوئیچر SE-3200 تغییر ویدئو را در داخل و خارج آسان می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر 12 کانال دیتاویدئو مدل Datavideo SE-3200 Switcher" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر 12 کانال دیتاویدئو مدل Datavideo SE-3200 Switcher"، کلیک کنید.