برسی سوئیچر ویدئویی 6 کاناله دیتاویدئو SE-1200MU Datavideo

نقدر و برسی

سوئیچر ویدئویی 6 کاناله دیتاویدئو SE-1200MU Datavideo

سوئیچ ویدئو 6 کانال دیتاویدئو SE-1200MU

سوئیچر ویدیو دیجیتال

(میکسر قفسه ای) دیتاویدئو SE-1200MU با 6 ورودی، یک سوئیچر ویدئوی دیجیتال HD کوچک، قابل حمل و مقرون به صرفه است که دارای ویژگی های حرفه ای با عملکرد آسان و قابل کنترل توسط کامپیوتر است.

SE-1200 MU را می توان از طریق شبکه کنترل کرد و حتی می تواند نمایه ای را با چندین نما در همان شبکه نمایش دهد. این به اپراتور اجازه می دهد تا در یک اتاق دیگر، یا در ساختمان دیگری یا حتی در شهر دیگری کار کند. SE-1200 MU همچنین دارای دو ورودی صوتی آنالوگ XLR برای اتصال یک میکسر صوتی خارجی مانند AM-100 یا AD-200 است.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که از طریق دکمه های کنترل پنل، RS-422 یا از طریق رایانه شخصی کنترل می شود. برای دیدن خروجی به یک مانیتور اضافی نیاز دارید. همچنین به کاربر اجازه می دهد تا یک کنترلر سوئیچینگ خارجی مانند RMC-260 را به دستگاه متصل کند.

پشتیبانی از 1080i و 720p از طریق 4 ورودی HD-SDI و 2 ورودی HDMI. SE-1200MU دارای 2 خروجی HD-SDI و 2 خروجی اختصاصی HDMI چند منظوره است. این سوئیچ از تعبیه صوتی آنالوگ نیز پشتیبانی می کند.

سوئیچ جمع و جور SE-1200MU را می توان در یک کابینت (1 RU) نصب کرد یا در شرایطی که فضا محدود است به راحتی زیر کنترلر RMC-260 قرار داد.

موضوعات کاربردی

اتاق های کنفرانس یا مکان های آموزشی که دارای اتاق کنترل اختلاط مرکزی هستند.

دلیل برتری دیتا سوییچر 6 کاناله SE-1200MU چیست؟

  • روشی مقرون به صرفه برای جدا کردن اتاق‌های کنفرانس، اتاق‌های جلسه و مرکز کنترل دوربین/فیلم
  • از هر مکانی با کنترل از طریق اتصال LAN/WLAN استفاده کنید
  • پشتیبانی از کروماکی و لوماکی
  • قابل نصب در قفسه
  • تضمین بهترین و حرفه ای کیفیت پردازش ویدیو
  • چندین مجموعه از پیش ذخیره شده از انیمیشن ها و پس زمینه وجود دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر ویدئویی 6 کاناله دیتاویدئو SE-1200MU Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر ویدئویی 6 کاناله دیتاویدئو SE-1200MU Datavideo"، کلیک کنید.