برسی سوئیچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO

نقدر و برسی

سوئیچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO

کلید Blackmagic Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO Switch

Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO یک تعویض کننده تولید زنده با 8 ورودی برای پخش زنده است. دارای کنترل پنل داخلی و قابلیت پخش پیشرفته است. علاوه بر پخش زنده با استفاده از پروتکل های RTMP، می توانید برنامه خود را نیز بسازید، حتی اگر با وب کم از طریق USB باشد.

برچسب ISO این سوئیچ از تجهیزات عکاسی حرفه ای است، به این معنی که می توانید هر یک از هشت ورودی ویدیو را به صورت جداگانه به صورت MP4 ضبط کنید و همچنین از طریق یکی از پورت های USB Type-C برنامه ایجاد کنید. Switcher به طور خودکار یک فایل پروژه DaVinci Resolve ایجاد می کند تا بتوانید بعداً آن را ویرایش و تغییر دهید.

هشت ورودی HDMI مستقل در این سوئیچ چند منظوره همه سیگنال های HD محبوب تا p601080 را می پذیرند. هر ورودی دارای یک مبدل فرمت و نرخ فریم جداگانه است و از همگام سازی مجدد برای سوئیچ بدون درز بین انواع دوربین های مصرف کننده و حرفه ای، کنسول های بازی و شارژرهای کامپیوتر پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO

با استفاده از دکمه های روی سطح کنترل یا از طریق کنترل پنل نرم افزار، به سرعت حالت ها را تغییر دهید، افکت ها، سایه ها و کلیدها را اضافه کنید. عملکردهای CCU برای کنترل دوربین های Blackmagic Studio و URSA Mini / Broadcast / Micro Studio از سوییچ در دسترس هستند. ATEM Mini Extreme ISO تا 9 لایه با چهار کلید بالا و دو کلید پایین، حداکثر چهار کلید خلوص رنگ، حداکثر تا چهار کلید خطی، دو DVE با حاشیه و سایه، پنج ژنراتور الگو و دو مولد رنگ پشتیبانی می‌کند. Mini Extreme ISO که برای پخش زنده یا استفاده از وب‌کم طراحی شده است، دارای خروجی‌های HDMI برای روشن کردن مانیتورها است و از نمایشگر چندکاره تا 16 صفحه پشتیبانی می‌کند.

زنده

پخش زنده را به YouTube، Facebook Live، Skype، Twitch، Zoom، Microsoft Teams و دیگر پلتفرم هایی که از پروتکل های RTMP پشتیبانی می کنند، فعال می کند.

رابط کنترل

پنل جلویی شامل دکمه‌هایی با کاربرد آسان برای انتخاب منابع، جلوه‌های ویدیویی و انتقال است. دکمه های منبع بزرگ هستند و به شما امکان می دهند آنها را با لمس کنترل کنید. ATEM Extreme ISO دارای دکمه‌هایی برای میکس کردن، ضبط و کنترل پخش صدا و همچنین دکمه‌های انتخاب خروجی است که به شما امکان می‌دهد خروجی ویدیو را بین دوربین‌ها، برنامه‌ها و چند نمایش تغییر دهید. در پنل پشتی، اتصالات HDMI برای دوربین‌ها یا رایانه‌ها، ورودی‌های میکروفون اضافی، USB برای وب‌کم‌ها، به‌علاوه یک خروجی AUX «HDMI» برای فیلم‌برداری برنامه وجود دارد.

خروج

می‌توانید از طریق اتصال اترنت به شبکه خود خروجی بگیرید یا از خروجی USB Type-C برای داشتن صفحه نمایش سوئیچ شده به عنوان ورودی وب‌کم تقریباً از هر نرم‌افزار ویدیویی استفاده کنید، مانند:

Zoom، Microsoft Teams، Skype، Open Broadcaster، XSplit Broadcaster و موارد دیگر.

پشتیبانی از گوشی های 4G و 5G

اگر در محل تولید زنده تولید می‌کنید، مدل‌های ATEM Mini Extreme از اتصال تلفن Apple یا Android به پورت USB برای استفاده از داده تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند. همچنین یک نسخه پشتیبان عالی از اتصال اصلی اترنت است، بنابراین اگر اتصال سخت افزاری شما قطع شود، پخش خود را از دست نخواهید داد. سوئیچ به طور خودکار به استفاده از تلفن به عنوان اتصال اصلی تغییر می کند و پورت USB نیز گوشی شما را شارژ می کند تا باتری تمام نشود.

مانیتورینگ مولتی ویژن

می توانید خروجی HDMI را برای چند نمایش با 4، 7، 10، 13 و حداکثر 16 نمایش، از جمله برنامه، پیش نمایش، هشت ورودی HDMI، SuperSource، بارگذاری مناسب، پخش کننده رسانه، وضعیت پخش، وضعیت ضبط و تنظیم صدا تنظیم کنید. صدا.

کنترل دوربین

ATEM Mini Extreme ISO می‌تواند دوربین جیبی Blackmagic Cinema Camera 4K و 6K را در صورت به‌روزرسانی به جدیدترین نرم‌افزار و تغذیه از طریق ورودی‌های HDMI هدایت کند. می‌توانید تنظیمات دوربین HDMI مانند عنبیه، زوم، فوکوس، زوم و کنترل زوم را روی لنزهای سازگار کنترل کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از تصحیح کننده رنگ طبیعی DaVinci Resolve که در دوربین سینمای جیبی Blackmagic 4K و K6 تعبیه شده است، تعادل رنگی بین دوربین ها ایجاد کنید و ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

سوئیچر می تواند تا 20 تصویر پر و برش را ذخیره کند و از فرمت های فایل PNG، TGA، BMP، GIF، JPEG و TIFF پشتیبانی می کند.

سازگاری

این سوئیچ شامل کنترل پنل نرم افزاری ATEM بوده و همچنین با پنل های توسعه یافته ATEM 1 M/E، ATEM 2 M/E و ATEM 4 M/E سازگار است. ISO Extreme را می توان با استفاده از نصب کننده پنل سخت افزار Videohub Blackmagic برای مسیریابی منابع به مقصد با استفاده از Videohub Smart Control Pro و Videohub Master Control Pro تنظیم کرد.

ضبط کردن

مدل‌های ATEM Mini Extreme از ضبط مستقیم داده‌های پخش شما در درایوهای فلش USB با استفاده از همان فایل‌های ویدیویی H.264 با صدای AAC که پخش می‌کنید، پشتیبانی می‌کنند. Mini Extreme ISO همچنین به شما اجازه می دهد تا هشت کانال ورودی ویدیو را به عنوان فایل MP4 ضبط کنید. این به شما امکان می دهد مستقیماً در هر سایت ویدیویی آنلاین مانند YouTube یا Vimeo آپلود کنید. ضبط چند دیسکی نیز از طریق هاب USB یا Blackmagic MultiDock پشتیبانی می‌شود، بنابراین وقتی دیسک پر است، ضبط می‌تواند به دیسک دوم برای ضبط مداوم ادامه یابد. تنظیمات ضبط و انتخاب دیسک در ATEM Software Control تنظیم شده است و نمای وضعیت ضبط در چند نمای داخلی وجود دارد. حتی می‌توانید ضبط را روی دوربین‌های سینمای جیبی Blackmagic متصل کنید.

ادغام DaVinci Resolve

Mini Extreme ISO یک فایل پروژه DaVinci Resolve را ذخیره می کند، بنابراین با یک کلیک می توانید تولید زنده خود را برای ویرایش ویدیو باز کنید. همه کلیپ‌ها، میکس‌ها و گرافیک‌ها در یک استخر رسانه بارگذاری می‌شوند و به شما امکان می‌دهند تا تولید زنده خود را با استفاده از فیلم ورودی ضبط‌شده تغییر دهید و ویرایش کنید. اگر از فایل‌های اصلی دوربین Blackmagic Raw عکس گرفته‌اید، می‌توانید آن‌ها را دوباره پیوند دهید و از قابلیت‌های تصحیح رنگ DaVinci Resolve بهره ببرید.

جلوه های ویدیویی

یکی از نقاط قوت ATEM Mini مقادیر تولید حرفه ای است که با استفاده از طیف وسیعی از جلوه های ویدئویی داخلی امکان پذیر است. یک دکمه برش هنگام جابجایی بین منابع، قطع ارتباط فوری را فراهم می کند. دکمه خودکار یک اصطلاح حرفه‌ای است که در سوئیچ‌های پخش بزرگ استفاده می‌شود تا امکان انتقال جلوه‌های ویدیویی را فراهم کند. دکمه‌های مدت زمان برای جلوه‌های ویدیویی وجود دارد که امکان تنظیمات -0.5، -1، -1.5 و -2 ثانیه را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید نوع جلوه‌ای را که می‌خواهید انتخاب کنید، از جمله ترکیبی که یک انتقال صاف بین منابع ایجاد می‌کند و یک شیب که در طول انتقال از طریق رنگ محو می‌شود. یا از جلوه‌های سرگرم‌کننده DVE استفاده کنید که هنگام انتقال بین منابع، تصویر را از روی صفحه نمایش بیرون می‌آورد.

صدا

با دو ورودی صدای استریو 3.5 میلی‌متری مستقل، می‌توانید یک میکروفون رومیزی و یک میکروفون برگردان را متصل کنید، یا می‌توانید پس از شروع پخش زنده اما قبل از شروع برنامه، به پخش‌کننده موسیقی برای تولید موسیقی پس‌زمینه متصل شوید. با دو ورودی صدای استریو اضافی، می‌توانید یک میکروفون یقه‌ای برای میزبان و مهمان هنگام انجام مصاحبه داشته باشید. تمام ورودی‌های صوتی ATEM Mini شامل دکمه‌های پانل برای تنظیم صدا و فعال کردن ورودی‌های میکسر صدا هستند. همه مدل‌ها دارای یک میکسر صوتی Fairlight با تمام ورودی‌های HDMI هستند و هر دو ورودی میکروفون به میکسر صدا وصل شده‌اند تا بتوانید از تمام منابع صوتی به‌طور زنده میکس کنید. ATEM Mini Extreme یک خروجی هدفون نیز اضافه کرده است.

ویژگی های پخش

در مدل‌های ATEM Mini Extreme مجموعه‌ای از ویژگی‌های پخش پنهان وجود دارد که هنگام اتصال به رایانه Mac یا Windows با کنترل نرم‌افزار رایگان ATEM در دسترس هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سوئیچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سوئیچر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Extreme ISO"، کلیک کنید.