برسی رکوردر قابل حمل دیتاویدئو HRS-30 Datavideo

نقدر و برسی

رکوردر قابل حمل دیتاویدئو HRS-30 Datavideo

ضبط کننده ویدئوی قابل حمل داده HRS-30

ضبط کننده تصویر

دستگاه ضبط HRS-30 DataVideo یک ضبط کننده SD/HD-SDI با کنترل پنل فیزیکی و مانیتور 10.1 اینچی در طراحی قابل حمل است.

ضبط کننده HRS-30 به کاربر این امکان را می دهد که نه تنها به عنوان یک دستگاه ضبط، بلکه به عنوان یک سیستم پخش نیز استفاده شود. ضبط تصاویر با استفاده از کدک MPEG 2 با نمونه رنگی 4:2:2 تعادل خوبی بین کیفیت و اندازه فایل ایجاد می کند و می توانید فیلم های خود را به عنوان فایل های MXF یا MOV ذخیره کنید.

نمایشگر LSD

صفحه نمایش داخلی ضبط کننده HRS-30 یک ویژگی ایده آل برای پیش نمایش و مشاهده ویدیو در حین تولید است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD کوچک برای نمایش اطلاعات مربوط به کلیپ است، بنابراین ویدیوی شما می تواند بر روی یک صفحه نمایش 10.1 اینچی پخش شود.

دکمه های صفحه کلید به شما امکان می دهند از منوها انتخاب کنید، تنظیمات را اعمال کنید و عملیات پخش را کنترل کنید.

امکان مشاهده تصویر در زمان واقعی

ضبط کننده ویدیوی داده HRS-30 سیگنال های SD/HD-SDI را به عنوان ورودی و HDMI و SDI را به عنوان خروجی با صدای تعبیه شده برای پخش از دستگاه ارائه می دهد. LCD 10.1 اینچی در بدنه HRS-30 تعبیه شده است، بنابراین نیازی به کابل مانیتور نیست، فقط درب آن را باز کرده و روشن کنید.

فایل های ضبط شده روی یک درایو قابل حمل که با درایو 2.5 HDD SSD سازگار است ذخیره می شوند. پشتیبانی ضبط‌کننده HRS-30 از باتری‌های V-Mount و Anton Bauer، ضبط را در فضای باز بدون دسترسی به برق AC آسان می‌کند.

کاربرد

در تولید برنامه های موبایل و ثابت کاربرد دارد و در برنامه های زنده نیز قابل استفاده است یک سیستم ضبط، پخش و نمایش بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد.

چه چیزی ضبط کننده داده HRS-30 Datavideo را برتر می کند؟

  • استفاده از ضبط کننده HRS-30 به عنوان پخش کننده برای ضبط کننده ها یا دستگاه های دیگر
  • در دسترس بودن هارد دیسک یا سیستم ضبط SSD و امکان استفاده آسان از نقاط ورودی/خروجی برای ایجاد قطعات برای پخش سریع ویدیو
  • وجود 4 پورت USB برای شارژ دستگاه هایی مانند دوربین های GoPro یا گوشی های موبایل
  • پشتیبانی از برق اضافی، باتری V Mount – در بسته موجود نیست (باتری های V mount یا v lock باتری هایی هستند که برای تغذیه دوربین های رده بالا، نورپردازی LED، نمایشگرها، میکروفون ها و سایر تجهیزات سازگار استفاده می شوند) که به این معنی است که محتوای شما تا آخرین ثانیه قبل از اتمام باتری ذخیره می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر قابل حمل دیتاویدئو HRS-30 Datavideo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر قابل حمل دیتاویدئو HRS-30 Datavideo"، کلیک کنید.