برسی رکوردر صدا سونی Sony ICD-UX570 Digital Voice Recorder (Black)

نقدر و برسی

رکوردر صدا سونی Sony ICD-UX570 Digital Voice Recorder (Black)

بررسی ضبط صوت دیجیتال سونی ICD-UX570

ضبط صوت سونی ICD-UX570 یک ضبط صوت دیجیتال جمع و جور است که دارای حافظه داخلی و قابلیت نصب حافظه خارجی به همراه باتری داخلی با شارژ سریع و اتصال USB بدون کابل می باشد. در مقایسه با ICD-UX560، این مدل دارای صفحه نمایش OLED بزرگ شده، LED ضبط گسترده تر و حالت های ضبط خودکار برای منابع صوتی و موسیقی است.

ICD-UX570 با سیستم میکروفون S با حساسیت بالا و قابلیت های ضبط MP3/LPCM به شما امکان می دهد سخنرانی ها، جلسات، سخنرانی ها و موسیقی را به وضوح و راحت ضبط کنید. ضبط خودکار صدا و تنظیمات ضبط خودکار موسیقی تضمین می کند که صدای شما واضح و بدون اعوجاج خواهد بود.
از آنجایی که ICD-UX570 دارای یک میکروفون داخلی و یک بلندگوی داخلی است، می توانید بدون تجهیزات اضافی از آن استفاده کنید. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون خارجی و هدفون مورد علاقه شما می باشد.

با صفحه نمایش OLED بزرگتر

واضح ببینید راه اندازی، مشاهده یا مدیریت ضبط های خود با وضوح بیشتر در صفحه نمایش بزرگ OLED UX570 آسان تر است.

LED ضبط گسترده تر و روشن تر

با UX570، دیگر نگران این نخواهید بود که آیا در زمانی که باید ضبط می کنید یا نه. LED گسترده تر و روشن تر تشخیص زمان ضبط را آسان تر می کند.

صداهای دور یا آرام را با میکروفون S ضبط کنید

به لطف میکروفون S بسیار حساس و کم نویز، منابع صوتی ضعیف را بدون دریافت نویز بیش از حد پس زمینه ضبط کنید. حتی آواز پرندگان دور را می توان به طور طبیعی و واضح ضبط کرد.

با ضبط خودکار صدا، نویز پس زمینه را کاهش دهید

برای بهینه سازی تنظیمات ضبط صدا برای فرکانس های صوتی، ضبط خودکار صدا را روشن کنید. نتیجه ضبط تمیزتر با نویز پس زمینه کمتر و احتمال از دست دادن صدا به دلیل تنظیمات نادرست میکروفون است.

با ضبط خودکار موسیقی صدای بهتری دریافت کنید

ضبط خودکار موسیقی تنظیمات ضبط صدا را برای فرکانس های موسیقی بهینه می کند. تأثیر خطاهای ضبط ناشی از تنظیمات نادرست حساسیت میکروفون را کاهش می دهد و صدایی شفاف و با کیفیت بالا ارائه می دهد.

اتصال مستقیم USB برای انتقال سریع فایل

انتقال فایل ها به کامپیوتر شما سریع و آسان است. به سادگی UX570 را مستقیماً به یک درگاه USB رایگان وصل کنید تا بدون نیاز به کابل USB، یک اتصال فوری برقرار کنید.

باتری قابل شارژ داخلی

باتری لیتیومی داخلی تا 22 ساعت ضبط MP3 را امکان پذیر می کند و از طریق USB شارژ می شود. شارژ سریع سه دقیقه ای به شما یک ساعت زمان ضبط می دهد

حافظه قابل ارتقا

با 4 گیگابایت حافظه داخلی، UX570 می تواند تا 59 ساعت در نوع فایل MP3 استریو با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه ضبط کند. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی خود را با کارت های حافظه سازگار افزایش دهید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر صدا سونی Sony ICD-UX570 Digital Voice Recorder (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر صدا سونی Sony ICD-UX570 Digital Voice Recorder (Black)"، کلیک کنید.