برسی رکوردر سونی Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB

نقدر و برسی

رکوردر سونی Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB

ضبط صوت دیجیتال Sony ICD-PX470

ضبط کننده سونی ICD-PX470 یک ضبط صدا از سونی است که دارای اتصال USB داخلی است. این می تواند در هر دو فرمت PCM خطی و MP3 ضبط کند و برای ضبط سخنرانی ها، جلسات، یادداشت ها و حتی موسیقی زنده مناسب است. بدون نیاز به کابل برای اتصال به کامپیوتر شما. شما به سادگی می توانید دستگاه را به پورت USB کامپیوتر وصل کنید تا فایل ها را به یا از کامپیوتر منتقل کنید.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

ویژگی های ضبط سونی ضبط سونی ICD-PX470

ضبط حرفه ای سونی به شما 4 گیگابایت حافظه داخلی می دهد. اما حافظه آن از طریق درگاه کارت microSD قابل افزایش است. یک ویژگی جستجوی زمان وجود دارد که یافتن فایل های شما را به یک کار ساده تبدیل می کند. کیفیت صدای ضبط توسط یک فیلتر پایین گذر برای حذف نویز و نویز و همچنین حالت ضبط خودکار صدا، سیستم میکروفون S و گزینه های قابل تنظیم برای ضبط منابع استریو یا مونو در فواصل دور و نزدیک ارائه می شود. به لطف باتری سایز AAA، این دستگاه می تواند تا 55 ساعت به طور مداوم کار کند. نرم افزار Sound Organizer برای ویندوز نیز گنجانده شده است.

اتصال مستقیم USB برای انتقال سریع فایل

انتقال فایل ها به رایانه یا از رایانه به دستگاه با اتصال مستقیم USB امکان پذیر است. به سادگی ICD-PX470 را مستقیماً به درگاه USB موجود وصل کنید (بدون نیاز به کابل USB).

حافظه خود را با درگاه کارت حافظه microSD افزایش دهید

ضبط کننده ICD-PX470 از 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که حداکثر زمان ضبط 59 ساعت و 35 دقیقه را با فرمت MP3 استریو با سرعت 128 کیلوبایت بر ثانیه به شما ارائه می دهد. با این حال، می توانید ظرفیت حافظه را با کارت microSD تا 32 گیگابایت به عنوان حافظه اضافی برای بیش از 536 ساعت زمان ضبط (فرمت MP3 با سرعت 128 کیلوبیت در ثانیه) افزایش دهید.

جستجوی زمان فایل ها را به سرعت پیدا می کند

ورودی ها بر اساس تاریخ مشخص می شوند. بنابراین می توانید دریابید که هر کدام چه روزی ثبت شده است. تقویم او را پیدا کنید تا روزها را مرور کنید و ورودی مورد نظر خود را پیدا کنید.

فیلتر Low-Cut نویزهای ناخواسته را حذف می کند

نویز پس زمینه کم گذر را با فیلتر پایین گذر فیلتر کنید. منابع صوتی ناخواسته مانند پروژکتورها، ترافیک یا باد را می توان از ضبط شما فیلتر کرد و صداها را در این فرآیند واضح تر کرد.

پخش رونویسی به شما کمک می‌کند ضبط‌ها را مرور کنید

نوشتن مکالمات روی کاغذ توسط حالت پخش رونویسی دستگاه تسهیل می شود. می توانید ضبط را به جلو و عقب ببرید یا نقاطی را علامت گذاری کنید تا بتوانید به سرعت مکان مورد نظر خود را پیدا کنید. کنترل صدای دیجیتال حتی به شما امکان می دهد سرعت پخش را کاهش دهید تا بتوانید با دقت بیشتری به آنچه گفته می شود گوش دهید.

سیستم میکروفون S صداهای دور یا پایین را ضبط می کند

به لطف میکروفون S با حساسیت بالا و نویز کم، می توانید منابع صوتی ضعیف را بدون ضبط صدای بیش از حد پس زمینه ضبط کنید.

ضبط و گوش دادن در فرمت های خطی PCM یا MP3

هنگام ضبط می توانید بین دو فرمت فایل محبوب انتخاب کنید. فایل های PCM خطی بزرگتر هستند اما جزئیات بیشتری را ثبت می کنند. بنابراین برای ضبط موسیقی مناسب هستند. فایل‌های MP3 به حافظه کمتری نیاز دارند و برای ضبط سخنرانی‌ها یا جلسات طولانی مناسب‌تر هستند. ICD-PX470 همچنین فایل های MP3 و PCM را پخش می کند. بنابراین می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را در حالت پخش کننده موسیقی گوش دهید.

ضبط خودکار صدا نویز پس زمینه را کاهش می دهد

می خواهید صحبت کردن کسی را ضبط کنید؟ ضبط خودکار صدا را فعال کنید، ضبط کننده Sony ICD-PX470 تنظیمات ضبط صدا را برای فرکانس های صدا تنظیم می کند. نتیجه ضبط واضح تر و کاهش نویز پس زمینه است. وقتی دوباره به ضبط گوش می‌دهید، فناوری Clear Voice سیگنال را برای وضوح بیشتر پاک می‌کند.

محدوده میکروفون قابل تنظیم برای صداهای واضح تر

تنظیمات میکروفون قابل تنظیم بر روی صدایی که می خواهید ضبط کنید تمرکز می کنند. هنگام ضبط صدا، حالت فوکوس محدوده محدودی از صدا را از یک جهت ضبط می کند. هنگامی که در جلسات هستید، حالت Wide-Stereo به شما امکان می دهد همه افراد حاضر در اتاق را ضبط کنید. برای بهینه سازی تنظیمات صوتی، از بین چهار “صحنه” از پیش تعیین شده (موسیقی، جلسه، مصاحبه و دیکته) انتخاب کنید.

عمر باتری طولانی برای ضبط مداوم

در ضبط سونی ICD-PX470، باتری AAA در هنگام ضبط با میکروفون داخلی با فرمت MP3 با سرعت 192 کیلوبیت بر ثانیه تا 55 ساعت دوام می آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر سونی Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر سونی Sony ICD-PX470 Digital Voice Recorder with USB"، کلیک کنید.