برسی رکوردر زوم Zoom H8 8-Input / 12-Track Portable Handy Recorder

نقدر و برسی

رکوردر زوم Zoom H8 8-Input / 12-Track Portable Handy Recorder

ضبط دستی قابل حمل زوم H8 با 8 ورودی / 12 آهنگ

با سه حالت برنامه محور که فوراً صفحه لمسی رنگی را برای پادکست، تولید موسیقی یا ضبط مکان تنظیم می کند، ضبط زوم قابل حمل Zoom H8 به شما امکان می دهد تا حداکثر هشت ورودی همزمان را به سرعت ضبط کنید که برای کار شما بسیار بهینه شده است. به علاوه، با طیف وسیعی از کپسول ها (فروش جداگانه) برای گسترش آسان به ضبط 10 پورت، پخش صدای 360 درجه و موارد دیگر سازگار است.

مانند سایر ضبط کننده های سری H مانند H5 و H6، می توانید H8 را در دست داشته باشید، آن را روی پایه میکروفون یا سه پایه قرار دهید یا آن را روی دوربین نصب کنید (براکت نصب را که به صورت جداگانه موجود است را نشان دهید).

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی


مشخصات ضبط حرفه ای Zoom H8 Handy Recorder

ضبط حرفه‌ای Zoom H8 مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در بدنه‌ای سبک‌وزن قرار می‌دهد که فراتر از خواسته‌های مختلف پادکست‌ها، نوازندگان، آهنگ‌سازان و تولیدکنندگان محتوا است. نرم افزارهای Cubase LE و WaveLab Cast ابزارهایی را که برای ویرایش، اصلاح، صادرات و بارگذاری پروژه ها نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند.

از کنترل‌های بصری و لمسی گرفته تا عمر باتری فراوان و ویژگی‌های پردازش صوتی قدرتمند، H8 به خوبی مجهز است تا صدایی واضح برای تنظیم کامل موسیقی، فیلم‌های مستقل و پادکست‌ها تولید کند. می تواند برق فانتوم یا برق پلاگین برای میکروفون های خازنی فراهم کند یا اتصالات مستقیم گیتار، کیبورد یا دستگاه های درام را بپذیرد. مهم نیست که منبع شما چیست، ضبط خودکار و پیش ضبط تضمین می کند که هرگز شروع ضبط را از دست نخواهید داد، و ضبط ایمن استریو یک آهنگ تکراری را در سطح پایین تر ضبط می کند تا از اعوجاج جلوگیری شود.

صفحه نمایش لمسی برنامه محور

عملکرد ضبط‌کننده Zoom H8 به لطف صفحه نمایش لمسی LCD رنگی 2.4 اینچی و سه حالت برنامه‌گرا که برای پادکست، موسیقی و ضبط محیطی بهینه شده است، بسیار کاربرپسند است.

  • برنامه پادکست: با چهار کانال میکروفون و دو کانال موسیقی متن که به راحتی در دسترس هستند، برنامه پادکست ایجاد پادکست های با کیفیت بالا را آسان می کند. از 13 صدای از پیش بارگذاری شده استفاده کنید یا صدای خود را از کارت SD بارگیری کنید تا جلوه های صوتی، موسیقی متن و موارد دیگر را با استفاده از پدهای صوتی ویژه ایجاد کنید.
  • اپلیکیشن موسیقی: می توانید حداکثر 10 آهنگ ورودی را ضبط، دوبله و ترکیب کنید و ضبط خود را با EQ و فشرده سازی بهبود ببخشید، برنامه Music کنترل های مهمی مانند صدا، محو شدن و متر را در دستان شما قرار می دهد. همچنین می توانید از طریق USB به آزمایشگاه گیتار زوم متصل شوید تا به طیف گسترده ای از آمپرها و افکت ها دسترسی داشته باشید.
  • برنامه میدانی: برای صدا، طراحی صدا، کنفرانس ها و موارد دیگر در محل طراحی شده است. برنامه Field به شما امکان دسترسی فوری به اندازه های بزرگ برای هر آهنگ را می دهد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که ضبط های شما هرگز قطع نخواهد شد. همچنین به شما امکان می دهد نوع ورودی، فیلتر پایین گذر، فشرده سازی، محدود کردن، گیت نویز و سایر تنظیمات کلیدی را به سرعت تنظیم کنید.

کپسول میکروفون استریو X / Y

میکروفون های خارجی خود را در خانه بگذارید و سبک سفر کنید. ضبط H8 شامل یک کپسول میکروفون استریو مجهز به دو میکروفون یک طرفه است. با H8 شما قادر خواهید بود سخنرانی ها، جلسات آموزشی، کنسرت ها یا صداهای محیطی و حتی صداهای بسیار بلند تا 136 دسی بل را ضبط کنید.

سیستم کپسولی زوم 2.0

سیستم کپسول زوم 2.0 اجازه می دهد تا حداکثر چهار کانال صوتی به اتصال کپسول H8 اضافه شود و راه های جدیدی برای گسترش قابلیت های ضبط شما با افزودن کپسول های جدید (به طور جداگانه فروخته می شود و باید خریداری شود) ایجاد می کند.

  • XAH-8: کپسول XAH-8 ضبط استریو واضح و طبیعی را از طریق دو میکروفون خازنی خود ارائه می دهد. برای بهبود کیفیت استریو ضبط های خود، کپسول ها را به راحتی از یک الگوی X / Y محکم به یک الگوی AB گسترده بچرخانید.
  • VRH-8: VRH-8 یک کپسول میکروفون Ambisonic است که از چهار میکروفون کندانسور برای ضبط صدای فراگیر 360 درجه استفاده می کند. یک شتاب سنج داخلی تضمین می کند که کپسول همیشه کاملاً در یک راستا قرار دارد. در حالی که رمزگشا Ambisonic به طور خودکار تبدیل های لازم را انجام می دهد و در زمان پس از تولید صرفه جویی می کند.
  • EXH-8: کپسول EXH-8 چهار ورودی XLR اضافی را فراهم می کند. هر ورودی کمکی دارای دکمه و سوئیچ اختصاصی است. حتی می‌توانید از میکروفون‌های کندانسور مورد علاقه خود استفاده کنید – فقط کافی است برق را به کپسول EXH-8 وصل کنید تا برق فانتوم را فراهم کنید.

از کپسول های زوم موجود پشتیبانی می کند

ورودی کپسول میکروفون زوم ضبط‌کننده H8 با کپسول‌های زوم قابل تعویض جداگانه در دسترس است که به راحتی از Zoom جدا می‌شوند. می‌توانید بین کپسول‌های میکروفون PX/Y، Mid-Side و Mono یا Stereo یکی را انتخاب کنید. می توانید موسیقی، دیالوگ یا جلوه های صوتی را بدون تنظیم میکروفون خارجی ضبط کنید. یک کپسول ورودی ترکیبی EXH-6 را برای پذیرش دو سیگنال میکروفون/خط اضافی از طریق جک های XLR-1/4 انتخاب کنید.

اجرای سریع و کاربر پسند

پنل جلویی ضبط صدا H8 به صورت ارگونومیک با مهم ترین و رایج ترین کنترل ها چیده شده است. دکمه های حمل و نقل برای ضبط، پخش/مکث و توقف، دکمه های شانه برای ضبط، دستگیره های افزایش بزرگ و سوئیچ های قابل تنظیم. برای ایمنی بیشتر، با نگه داشتن یک کلید، تمام دکمه های پنل جلویی غیرفعال می شوند تا از فشارهای تصادفی در حین ضبط جلوگیری شود.

هشت کانال ورودی میکروفون/خط

میکسر حرفه ای H8 مجهز به چهار ورودی XLR، دو ورودی ترکیبی XLR-1/4 اینچی و یک ورودی مینی جک استریو 3.5 میلی متری (در کپسول XYH-6)، میکسر حرفه ای H8 را می توان با میکروفون های خازنی، منابع سطح خطی + 4 دسی بل بالانس کرد. یا سیگنال‌های دستگاه‌های نامتعادل را می‌توان با برق فانتوم 12، 24 یا 48 VDC به جک‌های XLR یا سوکت 2.5 ولت به مینی‌جک تغذیه کرد، خواه از میکروفون خازنی استودیویی استفاده کنید یا نه. میکروفون های شاتگان برای مصاحبه، پیش تقویت کننده H8 آماده پذیرش صداهای کم نویز است.

همه کانال ها را به صورت زنده یا با لایه های دوبله ضبط کنید

H8 ضبط چند کاناله با وضوح 24 بیت/96 کیلوهرتز دارد. حداکثر 12 آهنگ در دسترس است (میکرون کپسولی، نسخه پشتیبان XLR 1-4، ترکیب XLR-1/4 اینچ A و B، و ترکیب استریو LR).

می توانید همه کانال ها را به طور همزمان ضبط کنید یا از عملکرد overdub برای اضافه کردن لایه ها پس از ضبط اولیه استفاده کنید. سطوح آهنگ های خود را تنظیم کنید، سپس از عملکرد ترکیبی داخلی H8 برای ترکیب آهنگ های خود در یک فایل استریو استفاده کنید.

عملکرد ضبط کارت SD و رابط صوتی

با ضبط مستقیم روی کارت SD (حداکثر ظرفیت 2 گیگابایت)، کارت SDHC (تا ظرفیت 32 گیگابایت) یا کارت SDXC (حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت) قابلیت ضبط را به حداکثر برسانید.

از طرف دیگر، می‌توانید از H8 به‌عنوان یک رابط صوتی ورودی / خروجی 2 USB 2.0 با حداکثر 24 بیت / 96 کیلوهرتز با رایانه Mac یا Windows خود استفاده کنید. عملکرد رابط صوتی با iPad به یک کیت اتصال دوربین اپل نیاز دارد که به طور جداگانه در دسترس است.

پورت 3.5 میلی متری برای اتصال همزمان به دوربین و هدفون

ضبط کننده صدای H8 دارای یک مینی جک 3.5 میلی متری و درگاه هدفون برای تغذیه همزمان دوربین/DSLR و یک جفت هدفون است. همچنین یک بلندگوی مونو داخلی برای مرجع پخش سریع وجود دارد.

با باتری های AA یا آداپتور برق متناوب تغذیه می شود

ضبط حرفه ای H8 را با استفاده از چهار باتری AA روشن کنید یا آن را با آداپتور برق متناوب AD-17 (فروش جداگانه) به پریز برق وصل کنید. باتری های قلیایی می توانند از H8 برای بیش از 20 ساعت ضبط مداوم استفاده کنند.

ناهموار و قابل حمل، دستی یا نصب شده

بدنه مقاوم و ارگونومیک آن استفاده از آن را در حالت دستی آسان می کند. اگر لازم است آن را روی پایه میکروفون یا سه پایه نصب کنید، یک سوراخ پیچ در پشت H8 وجود دارد که نیازی به آداپتورهای پایه ندارد. از آداپتور Hot Shoe (فروش جداگانه) برای اتصال مستقیم H8 به DSLR استفاده کنید.

پردازش سیگنال پردازش صوتی را اضافه می کند

جلوه‌های داخلی آن به شما امکان می‌دهد تغییراتی را به ضبط‌های خود اضافه کنید. فشرده سازی نوسانات سطح ورودی را جبران و محدود می کند، در حالی که یک فیلتر پایین گذر به حذف نویز باد، وزش و سایر انواع نویز با فرکانس پایین کمک می کند.

ویژگی های ویژه ضبط

H8 ویژگی های ضبط انتخابی را ارائه می دهد که برای جلوگیری از از دست دادن تصادفی شروع مکالمه طراحی شده اند. گزینه پیش ضبط تضمین می کند که هرگز شروع ضبط را از دست ندهید و هر بار که دکمه ضبط را فشار می دهید از اولین لحظات صدا محافظت می کند. ضبط خودکار می‌تواند به‌طور خودکار ضبط را با شناسایی سطح صدای تنظیم‌شده توسط کاربر شروع کند، که برای ضبط فعال‌شده با صدا عالی است.

پشتیبانی از ریموت خارجی

می توانید از iPhone یا iPad خود برای نظارت بر سطوح و ضبط، پخش و مکث در هر حالت H8 استفاده کنید. به سادگی ماژول بلوتوث BTA-1 (فروش جداگانه) را در H8 خود قرار دهید و آن را به دستگاه iOS خود وصل کنید.

نرم افزار صوتی در ضبط کننده زوم H8

ضبط کننده H8 شامل مجوزهای دانلود رایگان نرم افزار تولید موسیقی Steinberg’s Cubase LE و نرم افزار ویرایش صوتی WaveLab Cast است که یک ابزار کامل تولید صدا است.

  • پادکست: WaveLab Cast شما را مستقیماً به راهنمای پادکست مانند Spreaker یا Podbean متصل می کند. می توانید به سرعت قسمت ها را آپلود کنید و همچنین فیدهای RSS را مستقیماً ایجاد و منتشر کنید.
  • صدا از ویدیوها: فایل ویدیوی خود را وارد کنید و WaveLabCast به طور خودکار صدا را استخراج می کند. می توانید از ابزارهای ویرایش برای کاهش نویزهای ناخواسته، تغییر سطح و حذف صدای خش خش استفاده کنید. گزینه‌های اندازه‌گیری به شما امکان می‌دهند آهنگ‌های جدید ایجاد کنید، موسیقی خود را بی‌صدا کنید و از EQ و فشرده‌سازی استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های صادرات در WaveLab Cast، صدا را دوباره به فایل ویدیویی متصل کنید.
  • ضبط Field WaveLab Cast از حداکثر کیفیت صوتی 96 کیلوهرتز پشتیبانی می کند و شامل یک نمونه برداری با کیفیت بالا می باشد. RestoreRig نویزهای ناخواسته را حذف می کند. شما می توانید فایل های جدید را با استفاده از توابع ضبط و گزینه های سرریز جمع آوری کنید. پس از اتمام کار، می توانید فایل های صوتی خود را به هر فرمت صوتی محبوبی که می خواهید صادر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر زوم Zoom H8 8-Input / 12-Track Portable Handy Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر زوم Zoom H8 8-Input / 12-Track Portable Handy Recorder"، کلیک کنید.