برسی رکوردر زوم Zoom H6 Handy Recorder With one Capsules

نقدر و برسی

رکوردر زوم Zoom H6 Handy Recorder With one Capsules

ضبط حرفه ای زوم Zoom H6 Handy Recorder

ضبط زوم قابل حمل Zoom H6 به شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن تجربه صوتی خود، تا شش ورودی همزمان را به سرعت ضبط کنید. این میکروفون مجهز به دو کپسول میکروفون استریو قابل تعویض، شش ورودی میکروفون و سایر دستگاه ها و حداکثر 6 ضبط آهنگ، استفاده از این میکروفون آسان است و به راحتی قابل ارتقا است و آن را برای گروه های موسیقی، نوازندگان و پادکست ها ایده آل می کند.

مانند سایر ضبط‌کننده‌های دستی سری H مانند H4n Pro و H5، می‌توانید آن را در دست بگیرید، روی پایه میکروفون یا سه‌پایه قرار دهید، یا آن را روی دوربین نصب کنید (با یک پایه نمایش جداگانه در دسترس).

ضبط کننده H6 مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها را در یک محفظه مقاوم و لاستیکی بسته بندی می کند و آماده پاسخگویی به خواسته های متنوع موسیقی دانان، سازندگان محتوا، فیلمبرداران و طراحان صدا است.

هنر دیجیتال; فروش تجهیزات ضبط صدا و عکاسی

مشخصات ضبط کننده زوم H6

اجرای سریع و کاربر پسند

پنل جلویی ضبط زوم H6 به صورت ارگونومیک برای ابتدایی ترین و رایج ترین کنترل ها چیده شده است. دکمه های حمل و نقل برای ضبط، پخش/مکث، توقف، و جلو و عقب هستند و دکمه های بازوی ضبط به عنوان دکمه های بی صدا پخش، دکمه های افزایش بزرگ و دکمه های پد جفت می شوند. برای ایمنی بیشتر، با نگه داشتن یک کلید، تمام دکمه های پنل جلویی غیرفعال می شوند تا از فشارهای تصادفی در حین ضبط جلوگیری شود.

روز یا شب، اطلاعات حیاتی مانند سطح صدا، زمان ضبط، وضعیت باتری و بسیاری موارد دیگر را می توان در یک صفحه نمایش LCD تمام رنگی 2 اینچی مشاهده کرد که به نظر می رسد برای حداکثر دید طراحی شده است.

دسترسی سریع به تنظیمات سود

هر پورت در ضبط زوم H6 دارای دکمه کنترل بهره مخصوص به خود است. هیچ انتخاب آهنگ یا فشار دکمه برای بهینه سازی سطوح ضبط شما لازم نیست. به سادگی چرخش را بچرخانید (از 0 تا 10) تا هر زمان که بخواهید، بهره را تنظیم کنید. اگر صدای منابع ورودی XLR-1/4 شما به قدری زیاد است که نیاز به تنظیم بهره کمتر از زمانی که پری امپ در “0” است، دارید، از چهار کلید روی پانل جلویی استفاده کنید تا ورودی ها را تا 20 دسی بل کاهش دهید.

کپسول میکروفون استریو قابل تعویض

میکروفون های خارجی خود را در خانه بگذارید و سبک سفر کنید. H6 دارای یک کپسول میکروفون استریو قابل تعویض است. با این ضبط حرفه ای، می توانید به راحتی سخنرانی ها، جلسات تمرین، کنسرت ها یا صداهای محیطی و حتی صداهای جداکننده گوش را تا 136 دسی بل (از طریق کپسول X/Y) ضبط کنید.

کپسول XYH-6 ضبط واضح و دقیق را در دو موقعیت X / Y مختلف 90 درجه برای یک تصویر استریو یا 120 درجه برای یک چشم انداز وسیع تر ارائه می دهد. به سادگی کپسول ها را در موقعیت های تعیین شده خود بچرخانید و بین دو موقعیت سوئیچ کنید.

از کپسول های میکروفون زوم قابل تعویض پشتیبانی می کند

درگاه کپسول میکروفون زوم H6 با کپسول‌های زوم قابل تعویض جداگانه در دسترس است که به راحتی لنزهای دوربین قابل تغییر هستند. با پایه شوک X/Y می توانید بین کپسول های میکروفون استریو و مونو یکی را انتخاب کنید و می توانید بدون تهیه میکروفون خارجی آماده ضبط موسیقی، مکالمه یا جلوه های صوتی باشید. کپسول ورودی EXB-6 را برای دریافت دو سیگنال میکروفون/خط اضافی از طریق جک های XLR-1/4 انتخاب کنید.

شش کانال ورودی میکروفون/خط

این دستگاه به چهار ورودی XLR-1/4 و یک ورودی جک مینی استریو 3.5 میلی متری (در کپسول XYH-6) مجهز شده است. ضبط کننده H6 می تواند میکروفون های خازنی، منابع متعادل +4 دسی بل در سطح خط یا سیگنال های دستگاه های نامتعادل را در خود جای دهد. این می تواند برق فانتوم 12، 24 یا 48 VDC را به جک های XLR یا سوکت 2.5 ولتی به جک مینی را تامین کند. چه از میکروفن خازنی استودیویی با گیرنده‌های بی‌سیم استفاده کنید و چه از یک میکروفون بوم و تفنگ شاتگان برای مصاحبه، پری امپ H6 آماده ضبط صداهای کم (-120 dB EIN) است.

همه کانال ها را به صورت زنده یا با لایه های دوبله ضبط کنید

ضبط زوم H6 دارای 6 کانال ضبط با وضوح 24 بیت / 96 کیلوهرتز است. می توانید همه کانال ها را به طور همزمان ضبط کنید یا از عملکرد overdub برای اضافه کردن لایه ها پس از ضبط اولیه استفاده کنید. سطوح آهنگ های خود را تنظیم کنید، سپس از عملکرد ترکیبی داخلی H6 برای ترکیب شش آهنگ در یک فایل استریو استفاده کنید.

عملکرد ضبط کارت SD و رابط صوتی

با ضبط مستقیم روی کارت SD (حداقل ظرفیت 2 گیگابایت)، کارت SDHC (حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت) یا کارت SDXC (حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت) قابلیت ضبط را به حداکثر برسانید. با یک کارت 2 گیگابایتی (فروش جداگانه)، تا سه ساعت زمان ضبط استریو 16 بیتی/44.1 کیلوهرتز را با استفاده از فرمت WAV سازگار با BWF برای کیفیت صدای فشرده نشده و سازگاری با فایل‌های استاندارد صنعتی فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که کارت‌های حافظه جداگانه فروخته می‌شوند و کارت‌های با ظرفیت بیشتر زمان نصب را افزایش می‌دهند.

از سوی دیگر، می توانید از H6 به عنوان رابط صوتی USB 2.0 (6in/2out) با حداکثر 24bit/96kHz استفاده کنید. برای کار با رابط صوتی iPad (یک کیت اتصال دوربین اپل جداگانه موجود است)، حالت USB Stereo را انتخاب کنید که دو کانال داخلی و خارجی را با وضوح 16 بیت/48 کیلوبایت ارائه می دهد.

پورت 3.5 میلی متری برای اتصال همزمان به دوربین و هدفون

ضبط حرفه ای H6 دارای یک مینی جک 3.5 میلی متری و پورت هدفون برای تغذیه همزمان دوربین/DSLR و یک جفت هدفون است. شما می توانید به طور مستقل میزان صدای هدفون را از طریق پانل کناری کنترل صدا تنظیم کنید. همچنین یک بلندگوی مونو داخلی برای مرجع پخش سریع وجود دارد.

شارژ با باتری های AA یا آداپتور AC

ضبط زوم H6 را با چهار باتری AA شارژ کنید یا با آداپتور AD-17 AC (فروش جداگانه) آن را به پریز برق وصل کنید. باتری های قلیایی می توانند H6 را برای بیش از 20 ساعت ضبط مداوم 16 بیتی/44.1 کیلوهرتز با استفاده از کپسول میکروفون X/Y یا بیش از 9 ساعت ضبط مداوم 24 بیتی/96 کیلوهرتز با استفاده از میکروفون X/Y و چهار ورودی XLR تغذیه کنند. 1/4، شارژ. هنگام استفاده از H6 در حالت رابط صوتی USB استریو، امکان شارژ از طریق گذرگاه USB وجود دارد.

ناهموار و قابل حمل، دستی یا نصب شده

بدنه مقاوم و ارگونومیک آن استفاده از آن را در حالت دستی آسان می کند. در صورت نیاز به نصب آن بر روی پایه میکروفون یا سه پایه، یک سوراخ پیچ در پشت ضبط کننده H6 وجود دارد که نیاز به آداپتورهای پایه را بی نیاز می کند. برای اتصال مستقیم H6 به دوربین DSLR از آداپتور Hot Shoe (فروش جداگانه) استفاده کنید.

پردازش سیگنال پردازش صوتی را اضافه می کند

جلوه‌های داخلی آن به شما امکان می‌دهد تا به ضبط‌هایتان پولیش اضافه کنید. فشرده سازی نوسانات سطح ورودی را جبران و محدود می کند، در حالی که یک فیلتر پایین گذر به حذف نویز باد، وزش و سایر انواع نویز با فرکانس پایین کمک می کند. برای حداکثر استفاده، تعادل فایل‌ها، می‌توانید آن‌ها را به قسمت‌های کوچک‌تر تقسیم کنید و حتی تا ۹۹ کاراکتر را در هر رکورد وارد کنید.

یک مترونوم و تیونر Onboaerd وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پخش را حلقه‌ای کنید و گام و سرعت را به طور مستقل تنظیم کنید و H6 را به یک ابزار آموزشی ایده‌آل تبدیل کنید.

عملکردهای ویژه ضبط در ضبط کننده Zoom H6

ضبط کننده H6 ویژگی های ضبط انتخابی را ارائه می دهد که برای جلوگیری از از دست دادن تصادفی تماس های اولیه طراحی شده اند. با محافظت از دو ثانیه اول صدا (یک ثانیه در 96 کیلوهرتز) هر بار که دکمه ضبط را فشار می دهید، گزینه پیش ضبط تضمین می کند که هرگز شروع ضبط را از دست ندهید. ضبط خودکار می‌تواند به‌طور خودکار ضبط را با شناسایی سطح صدای تنظیم‌شده توسط کاربر شروع کند، که برای ضبط فعال‌شده با صدا عالی است.

پشتیبان گیری رکورد به H6 اجازه می دهد تا به طور خودکار یک کپی از ورودی L/R را با 12 دسی بل کمتر از بهره ورودی ضبط کند. حتی اگر پای اصلی شما تحریف شده باشد، احتمالاً آرشیو درست خواهد بود.

پشتیبانی از ریموت خارجی

برای کنترل حمل و نقل، ردیابی دست، و تنظیم صدا بر اساس مسافت و کاهش نویز دستی، از کنترل از راه دور RCH-6 (به طور جداگانه در بسته لوازم جانبی APH-6 فروخته می شود) استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر زوم Zoom H6 Handy Recorder With one Capsules" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر زوم Zoom H6 Handy Recorder With one Capsules"، کلیک کنید.