برسی رکوردر زوم Zoom H2n Handy Recorder Portable Digital Audio Recorder

نقدر و برسی

رکوردر زوم Zoom H2n Handy Recorder Portable Digital Audio Recorder

ضبط H2n زوم

ضبط زوم قابل حمل H2N محصول ضبط قابل حمل و جمع و جور صداگذاری، روزنامه نگاری، پادکست، ضبط اجراهای موسیقی زنده، تمرینات گروه و بسیاری دیگر از برنامه های ضبط صدا.

ضبط زوم H2N مجهز به پنج میکروفون داخلی با چهار حالت ضبط صدا:

استریو XY ضبط همزمان استریو از دو میکروفون در حالت X، Y متقاطع یا حالتفراگیر 2 کاناله دالبی دو کانال و یا شرط فراگیر 4 کاناله استفاده از پنج میکروفون به صورت همزمان و دو خروجی برای فایل های سارند یا اکنوناستریو سمت وسط برای ضبط در اندازه کوچک (ضبط در محیط پر سر و صدا) استفاده می شود.

دارای یک بلندگوی داخلی است که به شما امکان می دهد فایل صوتی ضبط شده را فوراً پخش و آزمایش کنید و همچنین با استفاده از خروجی استریو 1.8 اینچی به فایل ضبط شده در سیستم های صوتی یا از طریق هدفون گوش دهید.

ضبط صدا با فرمت ضبط خطی PCM WAV با رزولوشن 24بیت/96 کیلوهرتز که کاربران می توانند از فرمت با وضوح بالا استفاده کنند WAV از ریزترین و ریزترین صداها استفاده و ضبط کنید. همچنین تعدادی فرمت وجود دارد MP3 همچنین، بنابراین می توانید به راحتی فایل های صوتی ضبط شده را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

روشن کردن دستگاه ضبط پوسته پوسته شدن H2n را افزایش دهید دو عدد باتری قلیایی AA با استفاده از آداپتور برق متناوب نیز می توان از آن برای کار ضبط بیش از 20 ساعت استفاده کرد AC که باید جداگانه تهیه شود، می توانید از پیشخوان استفاده کنید.

برای انتقال فایل ها به کامپیوتر یا مک شاید از بندر USB از این دستگاه استفاده کنید. هنگامی که فایل های ضبط شده را روی رایانه خود قرار دادید، می توانید به راحتی آنها را ذخیره، ویرایش، پخش و با دیگران به اشتراک بگذارید. شما حتی می توانید از H2n مثل میکروفون USB از افزونه ای استفاده کنید که به شما امکان می دهد مستقیماً در رایانه خود ضبط کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر زوم Zoom H2n Handy Recorder Portable Digital Audio Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر زوم Zoom H2n Handy Recorder Portable Digital Audio Recorder"، کلیک کنید.