برسی رکوردر حرفه ای زوم Zoom H1n Handy Recorder

نقدر و برسی

رکوردر حرفه ای زوم Zoom H1n Handy Recorder

ضبط حرفه ای Zoom H1n Handy Recorder

ضبط کننده صوتی قابل حمل Zoom H1n دارای یک میکروفون استریو داخلی است که به شما امکان می دهد به راحتی دو صدای ضبط شده با وضوح بالا را در کف دست خود ضبط کنید. ایده آل برای نوازندگان انفرادی و پادکست ها، این ضبط کننده همچنین نقطه ورود فوق العاده ای به دنیای طراحی صدا و صدا فیلم است.

هنر دیجیتال; فروش دوربین های حرفه ای و دوربین های فیلمبرداری حرفه ای

آهنگسازان از دوبله نامحدود برای ایجاد آهنگ ها به صورت لایه به لایه بهره می برند و فیلمسازان و تولیدکنندگان پادکست از توانایی H1n برای ضبط مکالمات واضح و بدون تحریف بهره می برند.

مانند دیگر ضبط‌کننده‌های دستی سری H مانند H5 و H، می‌توانید آن را در دست بگیرید، روی پایه میکروفون یا سه‌پایه قرار دهید یا روی دوربین نصب کنید (پایه را که جداگانه فروخته می‌شود نشان دهید).

مشخصات ضبط صوت حرفه ای Zoom H1n Handy Recorder

جهشی از H1 اصلی، ضبط زوم H1n مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهبود یافته گردش کار و بهره‌وری را به بدنه‌ای قدرتمند تبدیل می‌کند که برای پاسخگویی به خواسته‌های متنوع فیلمبرداران، هنرمندان موسیقی، تولیدکنندگان پادکست و غیره آماده است. ضبط H1n از عمر باتری طولانی گرفته تا مجموعه ای از ویژگی های بهبود صدا، به خوبی برای ردیابی اجراهای زنده، دموها، یا ضبط جلوه های صوتی، مصاحبه ها و صداهای محیطی مجهز است. ضبط کننده می تواند برق را از طریق پلاگین میکروفون خازنی تامین کند یا اتصال مستقیم سطح خودکار را از یک میکسر یا گیرنده بی سیم بپذیرد. مهم نیست که منبع شما چیست، ضبط خودکار و پیش ضبط تضمین می کند که هرگز شروع را از دست نخواهید داد.

در Zoom H1n Recorder چه چیزی جدید است؟

  • عملکرد از طریق دکمه های لمسی، یک پد مخصوص با دکمه ها و یک صفحه نمایش بهبود یافته ساده شده است.
  • یک محدود کننده داخلی در برابر اعوجاج ناشی از اضافه بار محافظت می کند.
  • ویژگی‌های ضبط خودکار، پیش‌ضبط و تایمر خودکار گردش کار شما را بهبود می‌بخشد و از برش اولیه هنگام شروع ضبط جلوگیری می‌کند.
  • دوبله نامحدود به شما امکان می دهد صداهای جدید را در بالای ضبط های موجود قرار دهید.
  • سرعت پخش برای رونویسی، مطالعه و یادگیری قطعات موسیقی یا اسکن سریع فریم های بلند قابل تنظیم است.
  • یک مولد صدا یکپارچه کالیبره کردن H1n و سطوح صوتی دوربین را آسان می کند.
  • دو باتری AAA (قلیایی، NiMH یا لیتیوم) می توانند H1n را شارژ کنند. در حالی که H1 از باتری قلیایی یا NiMH AA استفاده می کند.
  • محافظت اضافی در اطراف میکروفون ها صداهای خارجی ناشی از تماس فیزیکی با کپسول ها را سرکوب می کند.

طرح‌بندی ساده برای کنترل‌های متوالی

پانل جلویی H1n به گونه ای تنظیم شده است که دسترسی آسان و راحت به رایج ترین دکمه های کنترلی را فراهم می کند: دکمه های حمل و نقل برای ضبط، پخش/مکث، توقف، عقب و جلو و سریع، دکمه های تک لمسی برای محدود کردن فیلتر پایین گذر و سطح عملکرد خودکار و یک دستگیره دستی بزرگ (به وضوح از 0 تا 10 مشخص شده است). البته، حالت Auto Level با تنظیم خودکار سطح ورودی با توجه به سیگنال ورودی، راه‌اندازی را سریع‌تر می‌کند.

برای ایمنی بیشتر، سوئیچ روشن/خاموش موقعیت نگه‌داری را فراهم می‌کند که تمام دکمه‌های پانل جلویی را غیرفعال می‌کند تا از برخورد بیشتر در حین ضبط جلوگیری شود. چه روز باشد چه شب، می‌توانید اطلاعات حیاتی مانند سطح صدا، زمان ضبط، وضعیت باتری و موارد دیگر را در LCD تک رنگ 1.25 اینچی مشاهده کنید.

میکروفون استریو داخلی

می توانید با میکروفون های خارجی در حالت استریو ضبط کنید. H1n مجهز به یک میکروفون استریو داخلی است که ضبط واضح و دقیق را امکان پذیر می کند. این کپسول ها در پیکربندی 90 درجه X/Y با هیچ چیز بهتر از H1n قرار می گیرند، نمی توانید سخنرانی ها، جلسات عملی، کنسرت ها یا صداهای محیطی را ضبط کنید – حتی با صدای بلند 120 دسی بل.

پورت 3.5 میلی متری برای میکروفون یا سایر دستگاه های برقی

به لطف پورت مینی جک استریو 3.5 میلی متری که منبع تغذیه 2.5 ولتی را فراهم می کند، ضبط کننده H1n می تواند یک میکروفون خازنی خارجی مانند یک گیره پنج طرفه برای پخش واضح تماس در اختیار شما قرار دهد. وصل کردن یک منبع خارجی به جک 3.5 میلی متری، پورت میکروفون داخلی را دور می زند. بنابراین، انتخاب پورت دستی مورد نیاز نیست. از آنجایی که پورت 3.5 میلی متری از سیگنال سطح خط نیز پشتیبانی می کند، می توانید پورت گیرنده میکروفون بی سیم را به H1n هدایت کنید.

لایه های Overdub نامحدود

Zoom H1n Handy Recorder نه تنها می‌تواند دو کانال را با وضوح 24 بیت/96 کیلوهرتز ضبط کند، بلکه از لایه‌های دوبله نامحدود برای افزودن صداهای جدید به ضبط‌های موجود پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که یک فایل جدید ایجاد می شود و فایل اصلی بدون تغییر باقی می ماند، می توانید بدون نگرانی در مورد خطا، رونویسی اضافه کنید.

قابلیت ضبط کارت microSD و عملکرد رابط صوتی

می‌توانید قابلیت‌های ضبط را با ضبط مستقیم روی یک کارت microSD/microSDHC جداگانه (ظرفیت تا 32 گیگابایت) افزایش دهید. با استفاده از فرمت WAV سازگار با BWF برای کیفیت صدای فشرده نشده و سازگاری با فایل های استاندارد صنعتی، یک کارت 4 گیگابایتی تقریباً بیش از شش ساعت زمان ضبط استریو 16 بیتی/44.1 کیلوهرتز را ارائه می دهد.

همچنین می توانید از ضبط کننده H1n به عنوان رابط صوتی USB 2.0 با 2 ورودی / 2 خروجی تا 16 بیت / 48 کیلوهرتز استفاده کنید. پورت USB همچنین به H1n اجازه می دهد تا به عنوان یک کارت خوان برای انتقال سریع فایل استفاده شود.

پورت 3.5 میلی متری برای اتصال به دوربین یا هدفون

پورت مینی جک 3.5 میلی متری برای هدفون یا سایر دستگاه ها دارای یک کنترل صدای اختصاصی است که به شما امکان می دهد یک دوربین DSLR یا یک جفت هدفون را تغذیه کنید. یک بلندگوی مونو داخلی در پایین پنل جلویی برای منبع پخش سریع ارائه شده است.

با باتری های قلمی یا آداپتور برق شارژ می شود

می‌توانید ضبط‌کننده Zoom H1n را از طریق دو باتری قلمی تغذیه کنید یا آن را با آداپتور برق متناوب AD-17 (فروش جداگانه) به پریز برق وصل کنید. باتری های قلیایی می توانند H1n را با یک میکروفون داخلی X/Y با وضوح 16 بیت/44.1 کیلوهرتز تا 10 ساعت ضبط شارژ کنند. هنگام استفاده از H1n به عنوان رابط صوتی، امکان استفاده از گذرگاه USB برای شارژ وجود دارد.

ناهموار و قابل حمل، دستی یا نصب شده

بدنه جمع و جور، بادوام و ارگونومیک آن باعث می شود به راحتی در دست یا جیب جا شود. اگر لازم است آن را روی پایه میکروفون یا سه پایه نصب کنید، سوراخ پیچ در پشت H1n نیاز به آداپتورهای پایه را بی نیاز می کند. برای اتصال مستقیم H1n به DSLR از آداپتور Hot Shoe (فروش جداگانه) استفاده کنید.

پردازش سیگنال پردازش صوتی را اضافه می کند

جلوه‌های داخلی آن به شما امکان می‌دهد تا به ضبط‌هایتان پولیش اضافه کنید. یک محدود کننده می تواند با کنترل سیگنال های ورودی بیش از حد بالا از اعوجاج جلوگیری کند. در حالی که فیلتر پایین گذر به از بین بردن صدای باد، وزش و سایر انواع نویز با فرکانس پایین کمک می کند. همچنین می توانید سرعت پخش را تنظیم کنید و از میان چندین افکت صوتی تقویت کننده صدا را انتخاب کنید.

ویژگی های ویژه ضبط

ضبط حرفه ای H1n ویژگی های ضبط انتخابی را ارائه می دهد که برای جلوگیری از از دست دادن تصادفی تماس های اولیه طراحی شده است. با محافظت از دو ثانیه اول صدا هر بار که دکمه ضبط را فشار می دهید، گزینه پیش ضبط تضمین می کند که هرگز شروع ضبط را از دست نخواهید داد. ضبط خودکار می‌تواند به‌طور خودکار ضبط را با شناسایی سطح صدای تنظیم‌شده توسط کاربر شروع کند، که برای ضبط فعال‌شده با صدا عالی است. حتی می توانید یک تایمر تنظیم کنید تا H1n به طور خودکار بعد از 10 ثانیه شروع به ضبط کند.

تولید کننده صدا برای کالیبراسیون سطح

تولید کننده صدای داخلی کالیبره کردن سطوح صدای H1n و دوربین را آسان می کند. هنگامی که ضبط کننده صوتی H1n به دوربین DSLR یا سایر دستگاه های خارجی متصل می شود، صدای آزمایشی می تواند مطابق با سطح خروجی آنها پخش شود.

شامل نرم افزارهای صوتی

H1n Journal Recorder با مجوز دانلود رایگان برای نرم افزار تولید موسیقی Steinberg’s Cubase LE و نرم افزار ویرایش صوتی WaveLab LE ارائه می شود و دارای مجموعه کاملی از ابزارهای تولید صدا است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر حرفه ای زوم Zoom H1n Handy Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر حرفه ای زوم Zoom H1n Handy Recorder"، کلیک کنید.