برسی رکوردر حرفه ای زوم Zoom F1-LP Recorder

نقدر و برسی

رکوردر حرفه ای زوم Zoom F1-LP Recorder

ضبط حرفه ای زوم Zoom F1-LP Recorder

Zoom F1-LP یک ضبط کننده صوتی 2 تراک قابل حمل است که دارای یک محدود کننده داخلی و کنترل سطح خودکار است که صدای 24 بیتی بدون اعوجاج و همچنین یک میکروفون بوم برای تنظیم آسان ارائه می دهد. در حالی که سایر ضبط کننده های سری F مانند F4، F6 و F8n در مرکز یک جعبه صدا قرار دارند، F1-LP برای نصب روی کمربند یا جیب طراحی شده است. این میکروفون یقه ای برای ضبط دیالوگ های واضح برای مدت کوتاهی در حین فیلمبرداری، مصاحبه ها یا ولوگ ها مناسب است.

هنر دیجیتال; فروش دوربین و تجهیزات نورپردازی

مشخصات ضبط صدا حرفه ای Zoom F1-LP Recorder

Zoom F1-LP با صفحه نمایشی خوانا و کنترل های ساده تک لمسی برای عمر باتری طولانی، به خوبی مجهز شده است تا با اطمینان خاطر به شما خدمت کند، صرف نظر از پس زمینه صوتی شما. این که آیا به ضبط بلندمدت گفتار، ضبط صوتی حرفه‌ای برای مصاحبه‌ها یا صرفه‌جویی در فضا برای نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای خاص نیاز دارید. ضبط کننده Zoom F1-LP برای انجام وظایف مهم صوتی شما آماده است. علاوه بر این، سهولت استفاده از آن تضمین می‌کند که F1-LP هرگز جریان کار شما را قطع نمی‌کند، خواه کار شما ساده، پیچیده یا دائماً در حال تغییر باشد. می‌توانید با اطمینان از آن به‌عنوان یک دستگاه ضبط اصلی یا با رابط USB برای اتصال به رایانه یا iPad اختصاصی یا دستگاه پشتیبان برای امنیت بیشتر استفاده کنید.

میکروفون Lavalier Lavalier

میکروفون همراه را با گیره میکروفون به سوژه خود وصل کنید. سپس کابل مجهز به دوشاخه 3.5 میلی متری را به ورودی F1-LP وصل کنید. یک اتصال قفل شده از وقفه های ارتباطی ناخواسته جلوگیری می کند. الگوی میکروفون همه جهته صدا را از همه جهات جمع آوری می کند، حتی زمانی که سوژه سر خود را می چرخاند یا موقعیت میکروفون تغییر می کند، صدا به طور قابل اعتماد ضبط می شود.

توقف داخلی و کنترل خودکار سطح از قطع شدن جلوگیری می کند

ضبط کننده F1-LP از کنترل سطح محدود کننده و خودکار داخلی برای محافظت در برابر بارگذاری بیش از حد مبدل های A/D استفاده می کند. می‌توانید با اطمینان ضبط کنید که افزایش ناگهانی صدا فایل شما را مخدوش یا قطع نمی‌کند.

ضبط صدای سفارشی

ضبط کننده صوتی Zoom F1-LP دارای طیف وسیعی از وضوح های ضبط صدا است که می تواند از 48 تا 320 کیلوبیت بر ثانیه در فرمت MP3 یا حداکثر 24 بایت / 96 کیلوهرتز در فرمت WAV فشرده نشده انتخاب شود. علاوه بر این، عملکرد پیش ضبط به شما امکان می دهد تقریباً دو ثانیه قبل از فشار دادن دکمه ضبط، ضبط را شروع کنید و یک فیلتر پایین گذر برای صدای واضح، نویز را کاهش می دهد.

ضبط مستقیم روی کارت های microSD

این می تواند تا 32 گیگابایت داده را مستقیماً روی کارت microSD / microSDHC (فروش جداگانه) ذخیره کند. اگر واقعا به زمان طولانی و حداقل حجم فایل نیاز دارید، فرمت MP3 را انتخاب کنید یا از فرمت WAV سازگار با BWF برای کیفیت صدای فشرده نشده و سازگاری با فایل های استاندارد صنعتی استفاده کنید.

قابلیت رابط صوتی

همچنین می توانید از ضبط کننده حرفه ای F1-LP به عنوان رابط صوتی با وضوح 16 بایت و 48 کیلوهرتز استفاده کنید. می‌توانید آن را به رایانه یا آی‌پد خود متصل کنید، برنامه ضبط صدا مورد علاقه‌تان را راه‌اندازی کنید، و سپس از میکس صوتی جلویی و ویژگی‌های نرم‌افزار مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

ورودی میکروفون/خط پلاگین

ضبط کننده صوتی F1-LP می تواند سیگنال های سطح میکروفون یا سطح خط را از طریق یک ورودی مینی جک استریو 3.5 میلی متری تنظیم کند. از آنجایی که دوشاخه منبع تغذیه 2.5 ولتی را فراهم می کند، می توانید از میکروفون های خازنی معمولی مانند Lavalier، هدست و هدست استفاده کنید.

درگاه کپسول میکروفون بزرگ‌نمایی شده

پورت کپسول میکروفون زوم با همه کپسول های قابل تعویض Zoom (فروش جداگانه) با یک کانکتور اختصاصی 10 پین سازگار است. با انتخاب بین کپسول های میکروفون Midside، X/Y و شاتگان، می توانید موسیقی، دیالوگ یا جلوه های صوتی را بدون نیاز به تهیه میکروفون خارجی ضبط کنید. حتی اگر به پورت دوگانه XLR-1/4 برای یک گروه جاز نیاز دارید، کپسول ورودی EXH-6 نیز موجود است.

خروجی هدفون / خط با کنترل صدا

یک جک استریو 3.5 میلی متری قفل شده با کنترل صدای اختصاصی امکان مسیریابی مستقیم به دوربین DSLR، ضبط کننده ثانویه یا هدفون را فراهم می کند.

ضبط زوم F1-LP چندین ساعت برق دارد

برای حفظ سرعت تولید، F1 را می توان از طریق دو باتری AAA یا آداپتور برق Zoom AD-17 (هر کدام جداگانه فروخته می شود) شارژ کرد. حتی با ضبط 24 بیت/48 کیلوهرتز، زمان ضبط زیادی خواهید داشت – تا 17.5 ساعت با باتری های لیتیومی یا 10 ساعت با باتری های قلیایی. یک بار شارژ F1-LP برای یک روز کامل ضبط کافی است.

پورت Micro-USB چند منظوره

پورت میکرو USB در ضبط کننده Zoom F1-LP عملکردهای مختلفی را ارائه می دهد. برای تبادل راحت داده ها، آن را به رایانه متصل کنید، یا آن را به دستگاه iOS (یا رایانه) وصل کنید تا از F1-LP به عنوان یک رابط صوتی مینیاتوری استفاده کنید.

نمایشگر چشمگیر

چه روز باشد چه شب، می‌توانید اطلاعات حیاتی مانند سطح صدا، زمان ضبط، وضعیت باتری و موارد دیگر را در LCD تک رنگ 1.25 اینچی مشاهده کنید. دکمه های لمسی بصری عملکرد سریع و بدون دردسر را در اختیار شما قرار می دهند.

وزن سبک و سبک

با حداقل سطح مقطع، ضبط کننده سبک وزن F1 را می توان به راحتی به کمربندها و کمربندها متصل کرد یا می توان آن را در یک جیب برای پنهان کردن آسان قرار داد.

تولید کننده صدای داخلی

میکسر صوتی F1-LP دارای یک ژنراتور داخلی برای کالیبره کردن سطح صدا بین F1-LP و DSLR یا دوربین فیلمبرداری بدون نیاز به کابل تضعیف کننده است.

نشانگرهای شنیداری برای تراز کردن فایل های ساده

ویژگی تگ صوتی به شما امکان می دهد صداها را از منبع ضبط کنید که همگام سازی فایل های صوتی و تصویری بین دستگاه های ناسازگار را ساده می کند.

قفل خودکار از وقفه های تصادفی جلوگیری می کند

سوئیچ نگه داشتن یا نگه داشتن رکورد می تواند برای جلوگیری از وقفه در ضبط ناشی از فشردن تصادفی دکمه استفاده شود.

موارد موجود در ضبط کننده Zoom F1-LP:


آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر حرفه ای زوم Zoom F1-LP Recorder" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر حرفه ای زوم Zoom F1-LP Recorder"، کلیک کنید.