برسی رابط صوتی (کارت صدا) Rode AI-1

نقدر و برسی

رابط صوتی (کارت صدا) Rode AI-1

کارت صدای خارجی

رابط صوتی Rode AI-1 یا کارت صدای خارجی با فناوری شگفت انگیز ساخته و ارائه شده است. این رابط به شما امکان می دهد بدون نقص و به راحتی در استودیوهای خانگی، حرفه ای و یا حتی در فضای باز ضبط کنید.

شما به راحتی می توانید این رابط سبک وزن و حرفه ای را در کیف یا کوله پشتی خود در هر کجا که بخواهید حمل کنید. یکی از مزایای بزرگ این رابط نصب آسان آن بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر شما است. سیستم ساده و کاربردی این رابط صوتی با سیستم های ویندوز 7 به بالا و مک سازگاری کامل دارد. و برق آن از طریق USB تامین می شود.

ضبط گیتار الکتریک

AI-1 دارای ورودی NeutrikTM Combo Jack است که از جک های XLR و 4 اینچی (برای اکثر دستگاه های الکتریکی مانند گیتار، باس و غیره) پشتیبانی می کند. از طریق این ورودی همچنان می توانید انواع میکروفون های خازنی، دینامیک یا نواری را به دستگاه متصل کنید.

رابط صوتی مدل RODE AI-1 (کارت صدای خارجی) صدای شفاف و کریستالی را در اختیار نرم افزار کامپیوتر شما قرار می دهد و برای این دستگاه منحصر به فرد هدفون های مناسبی نیز طراحی شده است که با توجه به خروجی ای که به Record می دهند کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند. انتقال و ویرایش بسیار آسان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رابط صوتی (کارت صدا) Rode AI-1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رابط صوتی (کارت صدا) Rode AI-1"، کلیک کنید.