برسی دوربین گیمبال اسمو پاکت DJI Osmo Pocket 3

نقدر و برسی

دوربین گیمبال اسمو پاکت DJI Osmo Pocket 3

با DJI Osmo Pocket 3 فیلم هایی با حرکت صاف و پایدار ضبط کنید

Osmo Pocket 3 با انبوهی از به‌روزرسانی‌ها نسبت به نسل قبلی خود، دارای یک سنسور CMOS 1 اینچی است که ضبط ویدیوی UHD 4K120 با کیفیت بالا و نویز کم را حتی در محیط‌های با کنتراست بالا ارائه می‌کند.. سه میکروفون داخلی صدای استریو را با کاهش نویز محیط ضبط می‌کنند و پیشرفت‌های نرم‌افزار ActiveTrack 6.0 جدید به شما امکان ردیابی دقیق سوژه را در هر دو حالت عکس و ویدیو با حالت‌های عکاسی هوشمند افقی و عمودی می‌دهد. (همچنین از D-Log M و 10 بیتی پشتیبانی می کند)

اندازه جیبی با صفحه نمایش چرخشی 2 اینچی
DJI Osmo Pocket 3 با اندازه جیبی و بسیار قابل حمل، دوربین کوچکی است که به شما امکان می دهد لحظات فراموش نشدنی را به تنهایی ثبت کنید. مجهز به تثبیت کننده حرکت، به شما این امکان را می دهد که عکس های واضح و فیلم های روان بگیرید.

ضبط سریع vlog در هر مکان و هر زمان
Pocket 3 که برای سفر طراحی شده است جمع و جور است و همیشه آماده ثبت هر لحظه خاص است. عملکرد یک دست به شما این امکان را می دهد که در عرض چند ثانیه شروع به عکاسی کنید تا عکس ها و فیلم ها را با سرعت زندگی و نسبت عمودی یا افقی انتخابی خود ثبت کنید.

پانورامای با وضوح بالا از کل رشته کوه با پانورامای 180 درجه
یا یک سلفی دسته جمعی از همه با پانوراما 3×3 بگیرید. باور نخواهید کرد که چگونه یک دوربین به این کوچکی می تواند چنین عکس عالی بگیرد.

کادربندی پویا با ActiveTrack 6.0 و تشخیص چهره خودکار
مهم نیست که چگونه حرکت می کنید، ActiveTrack 6.0 تضمین می کند که شما و دوستانتان همیشه در عکس بمانید. اشیاء ردیابی شده را می توان قفل کرد.
Pocket 3 به طور موثر صدای محیط را کاهش می دهد و صدای استریو همهجانبه ای را ضبط می کند. حتی در محیط های شلوغ مانند کنسرت می تواند صدا را به خوبی ضبط کند.

Time-Lapse، Hyperlapse و Slow Motion در 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه Time-Lapse به شما امکان می دهد ساعت ها را به ثانیه تبدیل کنید. Motion-Lapse حرکت روان دوربین را اضافه می کند. Hyperlapse به شما امکان می دهد در زمان سفر کنید. چه در حال عکاسی از پروانه در حال پرواز یا قدم زدن در یک مزرعه باشید، می توانید هر لحظه را با حرکت آهسته 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ثبت کنید.

برنامه DJI Mimo برای اتصال Wi-Fi و بلوتوث
دوربین را نظارت کنید، پارامترها را تنظیم کنید و دوربین را با استفاده از دستگاه تلفن همراه iOS یا Android خود کنترل کنید. با پشتیبانی از Wi-Fi و بلوتوث، می‌توانید فایل‌ها را انتقال، ویرایش و به اشتراک بگذارید و همچنین از طریق Wi-Fi به پخش زنده بپردازید.

شارژ سریع، ماندگاری طولانی
تنها در 16 دقیقه تا 80 درصد شارژ کنید و با بیش از 2.5 ساعت فیلمبرداری 1080p/24fps با شارژ کامل، زمان بیشتری برای فیلمبرداری خواهید داشت.

رنگ های طبیعی پوست
هر زمان که در یک عکس هستید با نوردهی دقیق برای رنگ های مختلف پوست آماده دوربین باشید تا به خروجی مستقیم با چهره های شفاف و روشن برسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین گیمبال اسمو پاکت DJI Osmo Pocket 3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین گیمبال اسمو پاکت DJI Osmo Pocket 3"، کلیک کنید.