برسی دوربین گوپرو هیرو GoPro HERO11 Black

نقدر و برسی

دوربین گوپرو هیرو GoPro HERO11 Black

دوربین سیاه GoPro Hero GoPro HERO11

GOPRO HERO 11 با ویژگی های دیجیتالی پیشرفته، سنسور تصویر 27 مگاپیکسلی و قابلیت های Wi-Fi، بهترین دوربین اکشن برای فیلم برداری پویا POV و فیلم برداری 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. حسگر تصویر ارتقا یافته می تواند به راحتی عکس های 27 مگاپیکسلی و همچنین فیلم های 5.3K با سرعت 60 فریم در ثانیه و فیلم های 2.7K با سرعت 240 فریم در ثانیه ضبط کند. تثبیت کننده تصویر دیجیتال HyperSmooth 5.0 تضمین می کند که ویدیوهای شما با کیفیت بالا باقی می مانند و فناوری قفل افقی برای اطمینان از ضبط صحیح ویدیوهای شما وجود دارد.

هر دو صفحه LCD عقب و جلو، نظارت بر ترکیب عکس شما را در حین عکاسی آسان می کنند. قابلیت‌های Wi-Fi و بلوتوث داخلی به‌طور خودکار ویدیوهای شما را آپلود می‌کنند و فیلم‌های با کیفیت بالا را برای ایجاد محتوای کارآمد به دستگاه‌های شما ارسال می‌کنند. خود دوربین تا عمق 10 متری بدون نیاز به محفظه اضافی ضد آب است. دارای باتری 1720 میلی آمپری قابل شارژ با بهبود عملکرد هوای سرد برای کار در آب و هوای بد.

ویژگی های دوربین GoPro HERO11

ویژگی های دیجیتالی پیشرفته

یک حسگر تصویر جدید میدان دید را برای بزرگنمایی، برش عکس‌های شما، تغییر لنزهای دیجیتال، تنظیم نسبت‌های تصویر و موارد دیگر گسترش می‌دهد و در عین حال بافت‌ها و وضوح را حفظ می‌کند. ویدیوی 5.3K جزئیات واضح و تصاویر سینمایی را ثبت می کند. قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 2.7K با سرعت 240 فریم بر ثانیه برای پخش 8 برابر حرکت آهسته.

HyperSmooth 5.0

HyperSmooth ارتقا یافته شامل Horizon Lock برای تثبیت بهبود یافته در نسبت تصویر 4:3 است. AutoBoost حداکثر تثبیت را با حداقل برش تصویر فراهم می کند.

عمق رنگ بیشتر

می توانید بین رنگ های 8 بیتی یا 10 بیتی انتخاب کنید تا فیلم خود را به طور یکنواخت درجه بندی کنید.

لنز دیجیتال HyperView

این لنز انحصاری GoPro با سنسور جدید، فیلم‌هایی با نسبت تصویر 8:7 می‌گیرد و آن را به فیلم‌هایی با زاویه دید عریض 16:9 تبدیل می‌کند تا فیلم‌های POV فوق‌العاده سه بعدی ایجاد کند.

قابلیت اتصال به وای فای

HERO 11 خود را در صورت اتصال به وای فای خانگی خود وصل کنید و به طور خودکار فیلم خود را در فضای ذخیره سازی ابری آپلود کنید. سپس یک ویدیوی با کیفیت بالا به گوشی شما ارسال می‌شود که می‌توان آن را با موسیقی و جلوه‌های همگام‌سازی شده ویرایش کرد.

ضد آب و بادوام

فقط این دوربین می تواند تا عمق 10 متری را تحمل کند. پوشش ضد آب لنز، پدیده شعله ور شدن لنز را از بین می برد تا عکس ها و فیلم ها واضح باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین گوپرو هیرو GoPro HERO11 Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین گوپرو هیرو GoPro HERO11 Black"، کلیک کنید.