برسی دوربین فیلم برداری سونی Sony PXW-Z190 4K

نقدر و برسی دوربین فیلم برداری سونی Sony PXW-Z190 4K

دوربین فیلمبرداری 4K سونی PXW-Z190

دوربین فیلمبرداری حرفه ای PXW-Z190 توسعه مجموعه ای از دوربین های XDCAM سونی است. این محصول بر اساس سنسورهای Exmor R خود می تواند تصاویر 4K تا 60 فریم بر ثانیه تولید کند. در مقایسه با سنسورهای استاندارد، این سنسورها بهتر می توانند با نور کم محیط سازگار شوند.

دوربین عکاسی حرفه ای سونی PXW-Z190 از لنزهای سری G سونی با قابلیت زوم 25 برابری به همراه فیلتر ND متغیر الکترونیکی استفاده می کند. این دوربین ها از قابلیت ترکیب گامای لگاریتمی استفاده می کنند که HLG (Hybrid Log Gamma) نامیده می شود و به شما این امکان را می دهد که تصاویر و ویدیوهای خود را در محدوده دینامیکی بالا (به اختصار HDR) ضبط کرده و آن را در محدوده دینامیکی استاندارد (به اختصار SDR استاندارد) آماده کنید. محدوده دینامیکی) (بدون نیاز به پردازش دشوار تصویر پس از تولید).

دوربین فیلمبرداری سونی PXW-Z190 با دو اسلات کارت SD، گزینه های تصویربرداری متنوعی از جمله ضبط همزمان 4K و HD را ارائه می دهد. سیستم وای فای 2.4 و 4 گیگاهرتز نیز در این دوربین تعبیه شده است.

هنر دیجیتالفروش دوربین دست دوم فروش لوازم روشنایی و فروش کیف دوربین

 

مشخصات دوربین فیلمبرداری 4K سونی PXW-Z190

سنسور 1.3 اینچی 4K 3-CMOS

دوربین فیلمبرداری حرفه ای منحصر به فرد سونی PXW-Z190 با سنسور 1.3 اینچی 3CMOS خود قادر به تولید طیف وسیعی از تصاویر 4K و HD است. لنزها این دوربین قدرتمند با زوم 25 برابری با سه حلقه لنز مجزا، تصاویر 4K با وضوح بسیار بالا را برای موقعیت‌های مختلف عکاسی امکان‌پذیر می‌کند. سیستم پیشرفته تشخیص چهره و فوکوس خودکار، همراه با فیلتر متغیر الکترونیکی ND سونی، عکاسی را بسیار آسان کرده است.

ویژگی های پیشرفته در حین کار

HDR مداوم به این معنی است که می توانید به سرعت تصاویر خیره کننده ای را بدون نیاز به تنظیمات رنگ اضافی ایجاد کنید. با استفاده از پورت دوگانه کاربردی (MI Shoe) این دستگاه، فیلمبردار می‌تواند به طور همزمان از سیستم ضبط صدا و روشنایی تصویر بی‌سیم استفاده کند و در صورت لزوم از عملکردهای پیشرفته شبکه بهره‌مند شود. توجه داشته باشید که استفاده از عملکرد شبکه پیشرفته به سیستم عامل نیاز دارد (سیستم عامله) نسخه 2.0 یا بالاتر و به روز رسانی اختیاری (با هزینه).

طیف گسترده ای از فرمت ها و ویژگی های حرفه ای در دوربین فیلمبرداری حرفه ای Sony PXW-Z190

طراحی قسمت کنترل و کیفیت ساخت عالی سونی این دوربین را به محصولی قابل اعتماد تبدیل کرده است. فرمت های مختلفی از جمله XAVC-Long، DR DVCAM، MPEG HD422/MPEG HD* و Proxy 1080i توسط این واحد پشتیبانی می شود. این دوربین فیلمبرداری با دو اسلات SD، خروجی 3G-SDI و ترمینال قابل جابجایی می تواند انواع موقعیت های عکاسی را پوشش دهد.

* این مورد نیاز به (سیستم عامله) نسخه 2.0 یا بالاتر و به روز رسانی اختیاری (با هزینه).

سنسور 1.3 اینچی 3CMOS که قادر به گرفتن تصاویر 4K است

PXW-Z190 یکی از اولین دوربین های فیلمبرداری حرفه ای است که از سنسور 1.3 اینچی 4K (QFHD) استفاده می کند. نورهای قرمز، آبی و سبز هر کدام به طور جداگانه توسط حسگرهای تصویری مختلف در سیستم Exmor RTM با وضوح 2160 در 3840 پیکسل و حداکثر 60 فریم بر ثانیه ضبط می شوند. در طول تصاویر HD (4:2:2) با بیت ریت 10 بیت در ثانیه قادر به ثبت جزئیات و بافت هایی است که سایر سنسورهای HD قادر به شناسایی و ثبت این جزئیات نیستند.

 

لنز زوم حرفه ای 25 برابر با حلقه های مستقل و فاصله کانونی زیاد

دوربین سونی PXW-Z190 مجهز به لنز حرفه ای زوم 25 برابری است که می تواند از 28.8 تا 720 میلی متر (معادل لنزهای 35 میلی متر) زوم کند. این لنز 1.3 اینچی دارای سه حلقه کنترل مستقل است که امکان کنترل دستی فوکوس، زوم و عنبیه (عنبیه) را فراهم می‌کند و امکان تنظیمات سریع‌تر و آسان‌تر را فراهم می‌کند.

در حالت HD می توان تصویر را تا 50 برابر بزرگ کرد و در عین حال به لطف Digital Extender وضوح تصویر کاملا HD است.

سیستم تشخیص چهره پیشرفته و فوکوس خودکار روی آن (فوکوس خودکار تشخیص چهره)

این دوربین ها از ویژگی های جدید تشخیص چهره و فوکوس خودکار استفاده می کنند. می توانید از فوکوس خودکار با اولویت چهره یا AF فقط چهره استفاده کنید. کافی است صورت فرد را در قاب مقابل دوربین و در هر زاویه ای که فکر می کنید بهترین است قرار دهید و می توانید با خیال راحت به دوربین حرفه ای Sony PXW-Z190 اعتماد کنید تا تصویری با وضوح بی نظیر ارائه دهد.

فیلترهای متغیر الکتریکی داخلی

سونی با ابتکار استفاده از فیلترهای متغیر الکتریکی ND در این دوربین ها، عکاسی سریع و انعطاف پذیر را فعال کرده است. با PXW-Z190، برای جابجایی سریع بین سایه و نور خورشید مشکلی نخواهید داشت. برخلاف فیلترهای نوری ND قدیمی، فیلترهای ND الکتریکی مورد استفاده در PXW-Z190 را می توان به صورت خطی بین ND 1/4 و ND 1/128 کنترل کرد، در حالی که فیلترها را می توان روی حالت کاملا اتوماتیک تنظیم کرد. حتی می توانید عمق میدان را به صورت دستی تنظیم کنید. برای این منظور می توانید از کنترل دستی حلقه دیافراگم لنز استفاده کنید و در عین حال مطمئن باشید که PXW-Z190 نوردهی مداوم را بدون تغییر سرعت شاتر ارائه می دهد.

 

گردش کار HDR یکپارچه

محتوای HDR را می توان به طور مداوم ضبط، ویرایش و مشاهده کرد (بدون نیاز به تنظیمات رنگ اضافی). خدمات عالی موجود در HDR و PXW-Z190 از ویژگی‌هایی مانند سنتز گامای لگاریتمی، گردش کار آسان مبتنی بر فایل و کیفیت HDR بالا می‌آیند. این گردش کار آسان، ضبط، ویرایش و مشاهده محتوای HDR در HLG را امکان پذیر می کند. بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای ویرایش تصویر یا اصلاح رنگ آن پس از ضبط.

درگاه دو کاره (MI Shoe) در دوربین فیلمبرداری حرفه ای Sony PXW-Z190

با استفاده از این پورت می توان لوازم جانبی سونی را به دوربین متصل کرد و این اتصالات را با کلید روشن/خاموش قطع یا وصل کرد. این کانکتورها هم در جلو و هم در پشت دوربین نصب می شوند تا حداکثر انعطاف پذیری را برای فیلمبردار فراهم کنند. برای مثال، می‌توانید از سیستم‌های میکروفون بی‌سیم سونی، مانند UWP-D11 یا UWP-D12، همزمان با سیستم نورپردازی یا نورپردازی ویدیویی استفاده کنید.* اتصالات بی‌سیم خطر خاموش شدن تصادفی وسایل جانبی را کاهش می‌دهند.

* لطفا توجه داشته باشید که لوازم جانبی باید جداگانه خریداری شود

 

XLR دو و چهار کانال صوتی

دوربین های PXW-Z190 مجهز به 4 کانال ضبط صدا به همراه دو دایل کنترل صدا (شماره ولوم) مستقل هستند که امکان کنترل دقیق صدای ورودی را فراهم می کند (این مشکل مربوط به اتصال میکروفون ها از طریق MI-shoe است. نیز درست است).

دو محفظه برای کارت حافظه SD

دوربین فیلمبرداری حرفه ای PXW-Z190 مجهز به دو اسلات کارت حافظه SD است که می تواند در هر یک از حالت های همزمان (Simul)، رله یا پشتیبان استفاده شود.

در حالت همزمان، ضبط همزمان روی هر دو کارت انجام می شود، در حالت متوالی، پس از پر شدن کارت حافظه اول، اطلاعات به صورت خودکار در کارت حافظه دوم ثبت می شود و در حالت پشتیبان، کاربر هر بار تصمیم می گیرد. از کدام کارت حافظه برای استفاده و انتخاب کارت حافظه مورد نظر، می توان از دو دکمه روشن/خاموش روی PXW-Z190 و دکمه روشن/خاموش دیگر روی دسته استفاده کرد (از حالت Backup فقط زمانی می توان استفاده کرد که حالت همزمان فعال باشد. و حالت پشتیبان فقط در عملکرد HD قابل استفاده است.

 

انعطاف پذیری شبکه

این دوربین ها دارای سیستم های وای فای داخلی 2.4 و 5 گیگاهرتز هستند که به راحتی به شبکه مورد نظر شما متصل می شوند. می توانید برنامه «Content Browser Mobile» را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و از راه دور دیافراگم، زوم، فوکوس و سایر عملکردهای دلخواه را کنترل کنید.

برنامه «Content Browser Mobile» را می توان از اینجا دانلود کرد خرید کنید گوگل پلی یا اپ استور عملیات Wi-Fi دریافت شده توسط همه گوشی های هوشمند پشتیبانی نمی شود. حداقل سیستم عامل مورد نیاز است iOS 9.0 یا اندروید 4.4 است.

 

فرمت های ضبط ارائه شده است

انعطاف پذیری PXW-Z190 در تولید بالا است و می تواند فرمت های مختلف تولید را پشتیبانی کند:

ضبط کردن XAVC Long GOP پسندیدن QFHD و HD کامل

فناوری XAVC مبتنی بر استاندارد H.264 است که یک فناوری فشرده سازی قدرتمند و کارآمد منحصر به فرد است. XAVC Long GOP می تواند فرمت های مختلف را فشرده کند (کاهش اندازه فایل، علاوه بر اینکه امکان استفاده و ویرایش سریع آن را می دهد، باعث صرفه جویی در هزینه های ضبط می شود). در تصاویر HD، کدک XAVC با سرعت 10 بیت در ثانیه برای بهبود کیفیت صدا و غنای صدا استفاده می شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلم برداری سونی Sony PXW-Z190 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلم برداری سونی Sony PXW-Z190 4K"، کلیک کنید.