برسی دوربین فیلم برداری حرفه ای سونی Sony PXW-Z280 4K

نقدر و برسی

دوربین فیلم برداری حرفه ای سونی Sony PXW-Z280 4K

دوربین فیلمبرداری حرفه ای سونی PXW-Z280 4K

دوربین فیلمبرداری SONY PXW-Z280 شرکت معروف سونی یک دوربین 4K با فرکانس 60 فریم بر ثانیه است که قابلیت ضبط فایل های ویدئویی 10 بیتی با فرمت 4:2:2 را دارد. این محصول سونی اولین سری دوربینی است که از 3 سنسور نیم اینچی به صورت همزمان استفاده می کند که رنگ های قرمز، آبی و سبز را به صورت کانال های جداگانه ضبط می کند.

منتظر بررسی بیشتر دوربین فیلمبرداری SONY PXW-Z280 باشید.

عملکرد پیشرو در ضبط ویدیوی 4K HDR در جهان

حسگر 3-CMOS کاملاً جدید 1/2 اینچی با کیفیت 4K با عمق میدان وسیع و عملکرد پیشرو در صنعت، بهترین فیلمبرداری 4K HDR را در اختیار شما قرار می دهد. فوکوس خودکار تشخیص چهره در دوربین Sony PXW-Z280 سوژه شما را در کانون توجه قرار می دهد. در حالی که HLG و S-Log3 HDR خیره کننده ای را ارائه می کنند که مطابق با هر گردش کاری باشد.

اولین سنسور CMOS3 1/2 اینچی جهان برای پخش 4K

پردازنده تصویر جدید Exmor R از دوربین فیلمبرداری Sony Z280 به طور ویژه برای پخش 4K طراحی شده است. سه 1/2 نوع Exmor R™ CMOS آن، عمق میدان گسترده ای را با کیفیت تصویر عالی ارائه می دهد. نورهای قرمز، آبی و سبز به طور مستقل توسط حسگرهای تصویر جداگانه گرفته می‌شوند و به وضوح بالا، حساسیت بالا و دامنه دینامیکی گسترده کمک می‌کنند.

LSI پیشرفته (شامل کاهش هوشمند نویز و بازتولید جزئیات پیشرفته) تصاویر 10 بیتی 4K 4:2:24 را ارائه می دهد. حتی اگر کیفیت HD داشته باشید، ضبط‌های شما جزئیات و بافتی را ثبت می‌کنند که حسگرهای HD به راحتی نمی‌توانند آن را ببینند.

لنز زوم حرفه ای 17 برابر با سه حلقه مستقل و فاصله کانونی زیاد

دوربین فیلمبرداری حرفه ای سونی PXW-Z280 مجهز به لنز زوم حرفه ای 17 برابری است که می تواند از فاصله کانونی 30.3 میلی متر تا 515 میلی متر (معادل 35 میلی متر) زوم کند. لنزهای 1/2 اینچی دارای سه حلقه کنترل مستقل با توقف های انتهایی هستند که امکان کنترل دستی فوکوس، زوم و عنبیه را فراهم می کند و تنظیمات را بهتر و سریعتر می کند.

به لطف توسعه دهنده دیجیتال، تصویر را می توان در حالت HD تا بزرگنمایی معادل 34 برابر بزرگ کرد و در عین حال وضوح Full HD را حفظ کرد.

عملکرد درخشان HDR

تقاضا برای محتوای HDR در حال افزایش است و Z280 به شما امکان انتخاب دو جریان کاری قدرتمند را می دهد. S-Log3 یک انتخاب ثابت شده برای برنامه‌های ممتاز است که می‌خواهید داده‌های زیادی را ثبت کنید و به حداکثر انعطاف‌پذیری دست پیدا کنید. گردش کار HDR بسیار سریع است.

امکان عکسبرداری، ویرایش و مشاهده محتوا در Hybrid Log-Gamma (HLG) برای دریافت سریع محتوا بدون آسیب رساندن به تصویر و کیفیت آن وجود دارد.

فوکوس خودکار به طرز شگفت آوری دقیق و سریع است

دوربین فیلمبرداری PXW-Z280 دارای عملکرد AF تشخیص چهره است. می توانید بین فوکوس خودکار با اولویت چهره و AF فقط چهره یکی را انتخاب کنید. شما به سادگی می توانید شخص را در کادر نگه دارید و حتی برای گرفتن زاویه بهتر حرکت کنید، می توانید مطمئن باشید که PXW-Z280 سوژه شما را در فوکوس و واضح نگه می دارد.

فیلترهای داخلی الکترونیکی ND

ادغام فیلترهای ND الکترونیکی در بدنه دوربین فیلمبرداری امکان فیلمبرداری سریعتر را فراهم می کند. برای PXW-Z280 تغییر از یک محیط داخلی سایه دار به یک محیط بیرونی روشن بسیار آسان است. برخلاف فیلترهای نوری ND معمولی، فیلتر ND متغیر الکترونیکی PXW-Z280 را می توان به صورت خطی از 1/4ND تا 1/128ND کنترل کرد و این فیلترها را می توان در حالت تمام اتوماتیک تنظیم کرد. حتی می توانید عمق میدان را با استفاده از حلقه عنبیه لنز تنظیم کنید و به Sony PXW-Z280 برای حفظ نوردهی ثابت بدون تغییر سرعت شاتر اعتماد کنید.

گردش کار 12G-SDI تسریع شده است

گردش کار خود را با انتقال محتوای 12 گیگابیت در ثانیه تغییر دهید – چهار برابر پهنای باند G-SDI3 روی یک کابل واحد، ایده آل برای مدیریت محتوای 4K با بالاترین کیفیت یا سرعت بخشیدن به محتوای HD. سونی اولین سازنده ای است که G-SDI12 را در یک دوربین فیلمبرداری دستی جمع و جور قرار داده است. من مطمئن هستم که وقتی این را امتحان کنید دیگر نمی خواهید از چیز دیگری استفاده کنید.

منظره یاب OLED در دوربین فیلمبرداری SONY PXW-Z280

منظره یاب OLED قابل ارتقا 0.5 اینچی با کیفیت بالا برای مشاهده با چشم راست یا چپ عالی است. دقت عالی، کنتراست بالا و وضوح بالای منظره یاب OLED (2.36 میلیون نقطه) فوکوس دستی دقیق را امکان پذیر می کند و عوارض انکسار رنگ را از بین می برد.

رابط پشتیبانی چند منظوره (MI)

پایه MI اتصالات برق، سیگنال و کلید روشن/خاموش همگام را برای لوازم جانبی سازگار سونی فراهم می کند. برای مثال، می‌توانید سیستم‌های میکروفون بی‌سیم سونی مانند UWP-D11 یا UWP-D12 را متصل و کنترل کنید، یا کانکتورهای نور HVL-LBPC* را برای حداکثر انعطاف‌پذیری در جلو و پشت دوربین فیلم‌برداری قرار دهید.

* لوازم جانبی به صورت جداگانه فروخته می شود.

دو کانال XLR و 4 کانال صوتی

دوربین PXW-Z280 قابلیت‌های صوتی حرفه‌ای عالی را با کنترل صدا مستقل فراهم می‌کند که امکان کنترل دقیق ورودی‌های صوتی خارجی، از جمله میکروفون متصل به نگهدارنده MI را فراهم می‌کند.

دو اسلات کارت حافظه SxS

این دوربین فیلمبرداری مجهز به دو اسلات کارت حافظه SxS است که می تواند در حالت Simul، Relay یا Back up ضبط کند.

حالت Simul امکان ضبط همزمان روی دو کارت حافظه، از جمله ضبط همزمان MPEG HD exFAT و ضبط UDF را فراهم می کند که برای پشتیبان گیری ایده آل است.

حالت رله زمانی که فضای کارت حافظه اول پر شود به طور خودکار از کارت حافظه دوم استفاده می کند تا زمان ضبط افزایش یابد.

در حالت پشتیبان گیری، کاربران می توانند دو دکمه Start/Stop را روی PXW-Z280 تنظیم کنند، یکی روی دسته و دیگری روی بدنه دوربین، و می توانید هنگام ضبط در حالت Simul به طور مستقل روی کارت های حافظه مختلف شروع و متوقف کنید. *

* ضبط همزمان و پشتیبان به پخش HD محدود می شود.

توری برای پویایی بیشتر

دوربین فیلمبرداری PXW-Z280 دارای Wi-Fi 5 و 2.4 گیگاهرتز است که می توانید به سادگی آن را روشن کرده و وارد شبکه دلخواه خود شوید تا مجموعه ای از ویژگی های بی سیم پیشرفته را فعال کنید:

Dual Link Cellular که در آن می توانید از دو شبکه تلفن همراه به صورت ترکیبی استفاده کنید تا اتصال شبکه قابل اطمینان تری داشته باشید.

PXW-Z280 با دانگل های USB سلولی استاندارد اکثر شبکه ها سازگار است. (لطفاً مناسب ترین ارائه دهنده خدمات را برای منطقه خود بررسی کنید. هزینه های استاندارد شبکه اعمال می شود.)

ارتباط تک لمسی با گوشی های هوشمندی که اتصال NFC را ارائه می دهند امکان پذیر است.

پورت LAN به شما امکان می دهد PXW-Z280 را با کابل اترنت استاندارد به اینترنت متصل کنید و جریان فایل یا انتقال FTP را فعال کنید.

کارایی بالا، فرمت های ضبط اثبات شده

دوربین فیلمبرداری حرفه ای سونی PXW-Z280 با پشتیبانی داخلی از طیف گسترده ای از فرمت ها انعطاف پذیری کامل را ارائه می دهد.

ضبط XAVC Intra و XAVC Long GOP با کیفیت بالا

فناوری XAVC بر اساس استاندارد H.264 است که فناوری فشرده سازی بسیار قدرتمند و کارآمدی را ارائه می دهد. فشرده سازی XAVC Intra (فریم) به این معنی است که هر فریم مستقل از سایر فریم ها کدگذاری می شود و کیفیت تصویر بهتری را بدون از دست دادن ارائه می دهد.

XAVC Long GOP فشرده سازی را برای چندین فریم اعمال می کند. اندازه فایل را کاهش می دهد، که می تواند ویرایش را سریعتر کند و فضای ذخیره کمتری را اشغال کند. کدک XAVC امکان نمونه برداری 10 بیتی را برای ضبط با کیفیت بالا فراهم می کند.

پخش استاندارد MPEG HD422 و MPEG HD

MPEG HD422 با کیفیت 50 مگابیت بر ثانیه کاملاً با آخرین توصیه های EBU برای پخش از راه دور مطابقت دارد و به طور گسترده توسط ایستگاه های رادیویی و خانه های تولید پذیرفته شده است. این قابلیت ضبط، Sony PXW-Z280 را برای کاربردهای مختلف، از جمله پخش اخبار و تولید مستند، ایده آل می کند.

DVCAM 25 مگابایت بر ثانیه با فرمت فایل MXF

بسیاری از پخش کننده ها و خانه های تولید هنوز از فرمت DVCAM استفاده می کنند و PXW-Z280 از آن پشتیبانی می کند.

دوربین PXW-Z280 4K با 3-CMOS 1/2-sensor XDCAM ادامه دهنده کیفیت عالی دوربین های سری XDCAM است. با تکیه بر سه سنسور 1/2 اینچی ExmorR، کیفیت 4K را تا p60 در مقایسه با استاندارد ضبط می کند. توانایی کار در نور کم

این دوربین دارای یک لنز زوم اپتیکال x17 و یک فیلتر ND متغیر الکترونیکی است. علاوه بر این، دوربین فیلمبرداری سونی PXW-Z280 از کدک های مدرن مانند XAVC و همچنین کدک های قدیمی مانند MPEG HD و DVCAM پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد از یک دوربین برای ضبط ویدیوهای 4K، HD یا SD استفاده کنید.

دوربین فیلمبرداری حرفه ای سونی PXW-Z280 از S-Log 3 برای عملکرد بهتر و HLG (Hybrid Log Gamma) پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد فیلم های سازگار با HDR (محدوده دینامیکی بالا) و SDR (محدوده دینامیکی استاندارد) را بدون نیاز به انجام کارهای دشوار فیلمبرداری کنید. کار پس از تولید با استفاده از خروجی داخلی G-SDI 12 می توانید کیفیت 4K و HD را به طور همزمان ضبط کنید. این دوربین دارای وای فای داخلی 2.4 و 5 گیگاهرتز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین فیلم برداری حرفه ای سونی Sony PXW-Z280 4K" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین فیلم برداری حرفه ای سونی Sony PXW-Z280 4K"، کلیک کنید.